Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ach wat jammerzoon wil op de lap(schoolwerk)en dochter zit al boven op de pc:wacko:Kunnen die kinderen niet op kamers blijven in het weekend:DNee hoor, gezellig dat ze allemaal weer thuis zijn in het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zo oud was ik nu ook weer niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nien dat betekent dat wij vaak een beroep moeten doen op jou. Niemand kan hier russisch lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hihi.Tja, kinderen....niet zeuren he, je hebt ze zelf gewild, neem ik toch maar aan:-(Haha. Fijne middag, forumloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Mn hoofd loopt omik denk dat ik er maar achteraan ga lopen..Kop op allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Succes Alf. Hou je roer recht he.Vind je kapsel wel sjiek hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hey Nien doe die kop maar weg hoor, die vind ik je niet staan.Er is er maar een die dat kan dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: BamBamHihi. Tja, kinderen....niet zeuren he, je hebt ze zelf gewild, neem ik toch maar aan:-( Haha. Fijne middag, forumloos. Nee, wilde eerst geen kinderen, bang als mn vader te zijnmaar na de eerste was het hek van de damsoort verslaving:Den het zijn 4 geweldige kinderenwaarbij ik nog steeds denk waar ik dat aan te danken heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 jammer Alf....maar logisch fijne dag vandaag.En heerlijk om te weten dat je toch best wel een beetje van een verkleedpartijtje houdlalalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Intussen ben ik wel helemaal klaar met schilderen. Goed hé? en dat met carnaval en zoveel verschillende gezichten ineens.Alf dan moet je gewoon achteruit lopen jongen anders gaat het helemaal verkeerd met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Laatste vermomming, tribute aan de kapitein!Hij denkt aan jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 ohhhh ik ben alweer helemaal in de stemming!!!!Dank jullie wel.Straks optocht lopen, en dan zitten jullie zekerweer op mn schouder!!!Lekker gezellig.......lalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: DarWitte, ik hou je in de gaten hoor! zo, ik heb ondertussen lekker opgeruimd maar nog niet gedoucht... laat ik dat nu maar eens gaan doen! Alf, gewoon zelf een computer aanschaffen, een voor jou alleen ! (ik heb er zelfs 2 voor mij alleen... pfff) :$ Wacht dat schrijf ik effe op Dar, ja daar denk ik zelf ook overheb de kabels hier klaar liggen(werk met bedraad netwerk)Maar ach, doordeweeks zijn de 2 dochters, die het meest chatten,er toch niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Heerlijk dat er zoveel verkleedspullen op de frumzolder liggen...lalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 En nu stop ik er echt meezoon is klaar met ontbijt, eh, lunchen wil aan het werknou vooruit dan maarWitte veel plezier en de rest een prettige middag:moon:tWas weer lachen met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Witte natuurlijk zitten we op je schouder. Jij lekker optochten en wij thuis zitten? Geen denken aan.Ja ik weet het meid een zware belasting maar het kan nu eenmaal niet anders. En Gup moet ook mee hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: Darquote: Originally posted by: bolletjeHey Nien doe kie kop maar weg hoor, die vind ik je niet staan. Er is er maar een die dat kan dragen. U bedoelt mij? Nee meis ik bedoel Adam. Die draagt toch alleen die kop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Blijft leuk he, dat wisselen van koppies. Fijn Alf, vier stuks maar liefst.Nou je hebt ze aan je vrouw en jezelf te danken:-) En ik 'ken' je niet maar vlgs mij ben je een lieve vader. En nu nog bezig nuchter te worden ook! Keep on going my man.Veel plezier met carnaval, voor wie mee gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Als Mimi zo komtdenkt ze dat ze toch op het verkeerde forum zit..Dit was het.Er hijgt iemand in mn nek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jaa leuk he Dar die vond ik terug op zolder, er zat nog net geen stof op.Dank je wel AlfIs best lekker hoor, jullie op mn schouders, ik mag jullie wel:heart:Hoi ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dank je Bam, dat las ik nog net... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goeiemiddag iedereen,Wat een goed gevoel om zonder kater wakker te worden na een avondje uit. En ik weet nog alles en ik heb niks raars gedaan. Super gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Lekker he mimi.De truck is om het gevoel wat je nu hebt vast te houden en je door niets of niemand te laten triggeren.dat typt makkelijker dan het is, maar je eerste stap heb je gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dank je wel Dar, jij ook een fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goeie middag Mimi. Wat ontzettend knap van je dat je het droog gehouden hebt. Was het erg moeilijk voor je of vielhet mee. Ja en het fijne is, je ziet meteen resultaat. Geen kater, lekker fris gevoel, Toppie meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden