Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alf, ook ik was even in de war met die vermomming! Nu type ik nog stees met twee keyboards maar heb een manier gevonden om het iet of wat te laten werken! Onze vriend Nik Nok liet me uit Bali weten dat ik mijn key board in de Maas moest gooien maar jammer genoeg moet de rest dan ook mee want het zit vast aan mijn labtop!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zitten er ineens transsexuelen op het frum AP gaat ook al als haremmeisje. En nu nog onze aller Alf die er ineens uit ziet als een oude dame:(:o
Nou Alf als er vroeger ergens ruzie was, was ik er als de kippen bij hoor. Ik was vroeger een vreselijk kind. Erg moeilijk en overal van school getrapt. Ruzie vechten, en altijd bezig iemand uit te dagen. Nee ik was geen prettig kind.
Maar inderdaad we hebben heel weinig slaag gekregen. Alleen als ik stiekum rookte toen ik zo'n 7 jaar was. Dan kreeg ik een tik op m'n billen. Als ik dan huilde zei mijn pa altijd "je moet huilen voor je geslagen wordt"Daar had die man gelijk in maar ik wilde ook stoer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM
Nee niet in de Maas gooien, komt het naar NL toe...
En we hebben al genoeg troep hier:D
Gooi het liever in de Ourthe, de Zenne of de Ijzer
Kun je ze hier allemaal aanwijzen?

stromen in B.

Bol
Maar dan heb je toch wel straf gehad? Ok geen slaag dus.
Ik heb beide in ruime mate gehad...
Je vader was een grapjas volgens mij..
Lijk je veel op je pa?

O Bol, dit is trouwens een Rechter en geen oude vrouw hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Witte. geen bonnen uit gaan schrijven hé? 't Is carnaval. Bovendien zal hier niemand onder invloed rijden.

Alf Rechter? O dan is het goed. Ik schrok al:P

Nieneke, Hoe is het met Nik? Gaat het met hem? Kan hij lekker genieten van z'n vakantie?

Ja ik ben gepromoveerd tot Meneer Bol. hahahaha. Dat voelt goed. Maar wat is dat smerig zeg, die haren in m'n mond. Nou wet ik wat de Kabouter voelt als die snor vies is. En dan heeft hij nog een hoop haar onder z'n kin zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...