tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 goedemorgen allemaal!zo te zien net op tijd voor de appeltaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja lekker Vie, doe mij maar een stukje, met een flinke toef:P Zelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 voor zelfgemaakte taart kom ik eruit!!Vie hoeveel heb je eigenlijk??het sneeuwt weer %^&&*(ik ben toe aan de zon!25 graden, lekekr in een hangmat met een boek en een groot glas appelsap met zo een gezellkig rietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja lekker, slagroom met appeltaart alleen nog even wachten want ik ga eerst sneeuwjoggenRapilos, ben het wel met voorgaande schrijvers eens. Je hebt nog niet echt afstand genomenJullie doen toch nog wel veel samen en zo wakkert het schuldgevoel steeds weer aanen dat schuldgevoel gaat weer jouw verdere ontwikkeling in de weg staanBedenk inderdaad wat jij de komende tijd wilt, en is dat 'niks', dan is dat dus 'niks'wil je wel contact blijven houden dan is het goed om er een mediator bij in te schakelenJe kan bv ook in relatietherapie gaan om een relatie goed te beëindigen en leren los te latenHet is allemaal niet makkelijk zo!!!Okee, ik ga moed verzamelen om naar buiten te gaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 heee tapas!!eindelijk!ik loop je de laatste weken steeds mis.zit later wel te lezen maar in het eggie is het toch leuker.alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi Nina en Bolff een (bemoeizuchtige) tip, maar ja lees nou een keer mee:als Nina een goeie fietspomp meeneemt, kan K alsvast bij Bolliefietsen als er niet al te veel sneeuw ligt, zal ie leuk vindengelijk zijn kado uit te proberen en jullie ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 whats up Dar?is schoonmaken veel leuker dan?duurt trouwens wel lang voor het gebak van Vie aankomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja dar je deed idd wat verkeerds:Dje kunt niet rekenen meid, gauw je schoolgeld terug350 euro is 3000 gulden!Mag ik even bij je komen wisselen dan? Nee geintje hoor, ik moet ook nog steeds aan dat vreemde ander hoofd wennenen wie weet anderen ook?Rapi schreef dat ze naar haar laatste yogales ging.Zo nu ff kijken of het blijft sneeuwen deze week, want dan kan ik mijn dagje sauna op mijn buik schrijven dat gaat dan niet lukken op het vouwfietsje helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goeie morgen lieve Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 jij bent ook wat thee!!ik wil ook taart!!&^^%%$ niet vriendelijk bedoelt moderator.maar wat is iedereen naar buiten?ik vind er geen bal aanwordt er zelf behoorlijk chagarijnig vanik had maar eén paar platte schoenen en die zijn inmiddels overleden door al die vieze bagger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jane het hummeltje is pas 3 jaar. Hij zal met zijn kleine beentjes nog niet bij de trapper kunnen:) Maar hem er al op zetten dat zal wel lukken hoor. Ben zo benieuwd.En ook naar de oudste. 'k Heb een foto gezien. Hij heeft een heel eigenwijs brilletje op. Net een wijs uiltje. Ja ik verheug me er op. Zal eens een goeie discusie aan gaan over het onstaan van het universum en hoe hij denkt over stamcellen therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 nou ik zit er helemaal doorheen deze winter.....ipv het nu goed sneeuwt of vriestmaar neee allemaal prutschoenen stuk, fiets stuk al vier paar handschoenen versletenvoor mij is het geen winter want ik heb nog steeds niet kunnen schaatsenhet enige wat ik omhoog zie schieten is de gas en licht rekening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 goedemorgen allen, wat een rust hier! Even bijlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bol, ik heb een dierbare foto dat mijn moederzoon van 3 op zijn nieuwe 2ehands fietsje hierachter in de tuin duwt. De uitdrukking op beider gezichten!Ze zijn nog zo puur op die leeftijd(en oma ook weer op die foto)Ik denk dat ze het heerlijk gaan hebben daar bij jouen jij geniet je ook maar lekker suf hoor Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Thee, kan je niet iets meer gaan betalen iedere maand? Doe ik ook, gewoon 'voor het geval dat'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 morge jacc.thee,je kan ook je maandtermijn omhoog gooienbeter elke maand iets meer betalen en aan het einde terug krijgen dan aan het einde veel bijbetaleneigenlijk moet je elke maand je meterstand bijhoudenze rekenen ongeveer 1800 m3 voor een gemiddeld gezin waarvan moeders niet werkthmm, dat ga ik dus niet halen deze winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik ga m'n best doen Jane. Het moet zo gaan worden dat ze zeggen. "Nou het was gezellig bij die Bollie we willen daar nog eens naar toe". Dat maakt mijn dag weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 pfff Bol,leg je de lat niet erg hoog?gewoon jezelf blijven, lijkt me makkelijker en meer relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 VM,bestaan de snorkels nog???dat vond ik altijd zo relaxed op de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nee hoor Tas, ik leg de lat niet te hoog hoor. Ik wordt dan zelf ook weer een stukje kind das zo'n fijn gevoel. Ik heb een grondpuzzel en daarmee gaan we lekker aan de gang. Goed het zal erg druk zijn daar ben ik me van bewust maar als het leuk is, maakt dat niet uit.Ben heel benieuwd hoe ze Gup vinden. Dat wordt lachen met die lobbes. S'Avonds nog een goed gesprek met de twee tortelduifjes en dan heerlijk (en hopelijk voldaan) m'n nestje in. 't Moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 morge marjo!!Bol,ik krijg altijd de kriebels van extra je best doen.geniet maar lekker hoor!en dat het vooral maar lekker gezellig mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Mogge Marjohoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dames,de koffie zit erin en een licht ontbijtje gehadga mezelf even ontkreukenmisschien is er vandaag wel weer wat van te makenen dan.......de boel opruimenwat kan een mens een rommel maken, zelfs vanaf de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Vrolijke boel hier!Eerst koffie, rookik de geur van versgebakken appeltaart?Oewhhhh!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden