Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Ex ik betaal dus never nooit geen belasting voor m'n katten. die niet verder komen dan mijn eigen tuin die ik netjes samen met mijn huis, gekocht heb. En de eerste de beste die hier binnen komt om belasting te vragen werk ik eigenhandig, heel vlug de deur uit, niet goedschiks dan kwaadschiks maar hij zal de deur aan de buitenkant heel vlug zien hoor.:devil::$:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@VM, fietstaks dat hebben we hier ook nog gehad voor de oorlog maar dat is afgeschaft, het was idiotie net als die hondenbelasting.
Hondenbelasting is ooit verzonnen omdat honden werkbeesten waren, in tredmolens en onder hondenwagens, maar nu worden honden voor niet economische doeleinden gebruikt en dient die waanzinsbelastng er eindelijk vanaf te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had begrepen dat hondenbelasting is ingevoerd om de drolletjes op te ruimen. Zo staan hier overal automaten waar je gratis zakjes uit kan halen om de drollen in te doen.
En dan in de vuilnisbak, het verwerken van de inhoud van die vuilnisbakken moet betaald worden.
Het moet uit de lengte of de breedte en "de vervuiler betaalt"vind ik zo gek nog niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, nu je het zegt, die fietstaks en nummerplaat herinner ik mij ook nog heel vaag denk ik en dat van die honden ook wel denk ik maar ik was toen alleszins toch nog heel jong want ik was het totaal vergeten.
Ik vind dat echt gek een belasting om een dier te houden. Gelukkig is dat hier (nog) niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Teveel, ja en dat is wat het domme volk dient te geloven.
Er is geen dorp waar zo'n automaat staat, ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Voor de rest horen drollen bij de natuur, diezelfde natuur die mensen uit de stad komen zoeken in de buitengebieden.
En als ze dan eenmaal in zo'n mooie woonboerderij wonen, beginnen ze te klagen over een mestlucht van de buurman.
Men wil steriel leven, dat kan, moet men bij de NASA gaan werken in een ruimte station.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ExFeestbeest

@Teveel, ja en dat is wat het domme volk dient te geloven.


Er is geen dorp waar zo'n automaat staat, ik ben ze nog niet tegen gekomen.


Voor de rest horen drollen bij de natuur, diezelfde natuur die mensen uit de stad komen zoeken in de buitengebieden.


En als ze dan eenmaal in zo'n mooie woonboerderij wonen, beginnen ze te klagen over een mestlucht van de buurman.


Men wil steriel leven, dat kan, moet men bij de NASA gaan werken in een ruimte station.


Ja en als we dat gaan doen moet jij eens kijken wat voor 'n ziektes we allemaal gaan krijgen want de weerstand wordt niet meer op gebouwd. maar dat gaat er inderdaad naar toe als we zo door gaan.
Laat de natuur de natuur met alles erop en eraan. zo is het altijd geweest. Maar nee we moeten zonodig alles naar onze hand zetten.

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ex. wij blijven allert!! Ik voed mijn jongens "natuurlijk " op, we hebben een boererij met 14 ha omheining, zijn van niemand afhankelijk, en wat krijg je dan? Jaloezie, mensen die idioot doen...., Gelukkig dat we sterk zijn ! Ook de kids !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet jij eens kijken wat er al aan troep in de ruimte zweeft. Ja we gaan lekker zo. Niet alleen moeder aarde gaat naar de *** maar we gaan nu ook al ver daar buiten het zaakje vervuilen.
Laten ze daar maar eens moeite voor doen om dat te stoppen i.p.v. te emmeren over een hondendrol.:(
De mens moet zonodig overal laten zien dat hij er is geweest hoor, Vlaggetje op de noordpool een op de maan dadelijk een op mars. Kijk eens jongens wat zijn we goed. Wat hebben we het ver geschopt. Nu nog het zaakje bevuilen zodat men zeker weet dat de mens er al is geweest.
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okido ExFeestbeest,

Heb bijna altijd een afwijkende mening, het houdt de discussie wel levend.

Had mijn vrouw trouwens zo 'n gloeiende hekel aan, als ik te veel gedronken had, wanneer niet dus, bleef ik maar door drammen, moest en zou gelijk hebben.

Buitengewoon vervelende eigenschap...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...