Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
woman

Euh....pardon ?????


Nu zeg je iets heel raars Alf......




Eh ach nee snap t
bedoeld om voor mannen op te treden natuurlijk!
die moeten er naar kijken
en dan is rood natuurlijk de kleur van de passie en de hartstocht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

O Mimi wat ontzettend leuk dat je als vrijwilliger daar gaat werken zeg. Weet je al een beetje wat je precies gaat doen? O wat ben ik benieuwd zeg. Wat ontzettend leuk voor je en wat goed van je dat je al gelijk iets gaat doen. kijk dat zijn mensen die van aanpakken weten. Goed hoor. Ik ben zo blij voor je:)




Ik zal meer weten over wat ik exact allemaal ga doen als ik met de mensen gesproken heb die vanavond op huisbezoek komen. Zeker weet ik al dat ik hondjes ga helpen begeleiden als ze op de luchthaven van Zaventem aankomen en ook af en toe mee ga huisbezoeken doen bij mensen en verder zoveel mogelijk ga helpen op activiteiten om een beetje geld te verzamelen want ze willen nog een dodingscentrum in Spanje laten omvormen tot een asiel maar voor al die zaken is uiteraard ook geld nodig. Ik zocht al lang naar iets om mij opnieuw voor in te zetten en dit lijkt mij ideaal. Ook een mooie gelegenheid om wat nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde ideeën.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Ja Dar die is prachtig !


Al een paar keer gezien en ik denk vanavond nog wel een keertje.


Grote kwaliteit !




Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ga nu definitief voor de volgene kleuren (voor mn kostuum)




Oliezwart


Donkerbruin


Brons


Oranje (een opvallende tint)


Goud




Dank jullie voor het meedenken !


Deze conbinatie vind ik ook mooier dan met olijfgroen. Vind de combinatie oranje, olijfgroen niet zo heel mooi maar das mijn idee hoor. Dit wordt weer een knaller eerste plank van die Woman.
Maar zet nu je andere bekkie weer eens op meis. Bah hier word je zo oud van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Alf en een poedel? Daar schijn je niet allergisch op te reageren. Ja het zijn van die kleine keutellikkertjes maar erg lief. Of een chinees naakthondje? Niet om aan te zien maar ontzettend intelligent.
:)



O? Dat wist ik niet en een naakt hondje neuh maar niet
En intelligent? Ach straks is ie slimmer dan ik kan niet gebeuren...
Ben ook geen H liefhebber meer, door slechte ervaringen
meer ten gevolge van de baasjes van honden
maar dat is weer een ander verhaal.
Zijn er ook katten waar je niet allergisch voor bent
en geen kale poe.. eh katten natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Ben er weer, lekker gewerkt, even bij een vriend geweest, getwijfeld of ik een bietje zou nemen en toch maar niet gedaan.

De vraag: we hebben twee hondjes gehad, Natasha (kort) en later Lex (19) jaar en we hebben 3 katten gehad: Kawasaki, Max en Roxi.

Nu niets meer, de kinderen zijn het huis uit en wij zijn optimaal vrij (behalve ik dan met die *** alcohol)

Hele klus om alles bij te lezen, had Mimi al op de pagina van gisteren gefeliciteerd maar voor het geval ze het daar niet leest: Mimi, geweldige prestatie, een hel avond/nacht in de kroeg en alleen cola gedronken. Ik zit hier trots op je te zijn,

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ExFeestbeest

En geiten ruimen ze iedere keer, daar valt niet tegen te fokken.


Varkens worden gepest en dan vermoord,


Koeien krijgen een medaille met BSE erop en dat is tevens hun laatste prijs.


Kippen worden nog wel eens grieperig en dat mogen ze ook niet....


Ik denk dat ik maar een huis-olifant koop.


Of een giraffe





Neushoorns zijn ook prettig in de omgang
of een zebra...handig bij het uitlaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alfje lieve dierenvriend er zijn ook naakt katten. Dat voelt net zo raar aan als een naakthond. Net of je een biggetje aait. Hey is dat dan niets voor je? Zo'n klein inieminievarkentje? die worden ook maar zo'n 20 cm hoog. Zijn van nature zindelijk. Je kunt ze aan het riempje uit laten of leren op de kattenbak te gaan zitten meuren:P Vet joh. Stel je eens voor Opa Alf met een minivarkentje op straat. Wat zouden je kleinkinderen trots zijn op school. "Mijn opa heeft tenminste een varkentje"Gelijk de hele schoolklas op bezoek bij opa Alf en Oma M..:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alf,

Jammer dat ik je verdriet mee doe maar als ik er niet zo gebonden door zou zijn nam ik een Duitse of Begische herder, dat is mijn droomhond.

Misschien later als ik echt oud ben :)

Ben ook best gecharmeerd van katten, vooral een Britse Korthaar, hou erg van dat eigenzinnige, een kat heeft geen baas, een kat heeft iemand die voor hem mag zorgen.

Maar vind een kattenbak niets en een kat die naar buiten gaat vind ik ook niets, een plaag voor de buren en de ideale manier om vlooien binnen te halen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...