witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nou ja zeg....Het kwartje valt nu pas bij me AR...Je icoontje is je carnavalsuitdossing, duhhhh.... beetje blond hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bedankt Witte, wij en vooral de jongens verheugen ons er erg op! Niet elke kleine jongen kan bij een toverfee gaan logeren he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 VMDoet de boel het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Haha jullie maken me wel van slag hoor met jullie carnavalsuitdossing hier....Dank je wel Alf, dat doet idd goed zo een complimentje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: witteNou ja zeg.... Het kwartje valt nu pas bij me AR... Je icoontje is je carnavalsuitdossing, duhhhh.... beetje blond hier En je weet zeker dat je niks hebt gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Alf, ook ik was even in de war met die vermomming! Nu type ik nog stees met twee keyboards maar heb een manier gevonden om het iet of wat te laten werken! Onze vriend Nik Nok liet me uit Bali weten dat ik mijn key board in de Maas moest gooien maar jammer genoeg moet de rest dan ook mee want het zit vast aan mijn labtop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Volgens mij zitten er ineens transsexuelen op het frum AP gaat ook al als haremmeisje. En nu nog onze aller Alf die er ineens uit ziet als een oude dame:(Nou Alf als er vroeger ergens ruzie was, was ik er als de kippen bij hoor. Ik was vroeger een vreselijk kind. Erg moeilijk en overal van school getrapt. Ruzie vechten, en altijd bezig iemand uit te dagen. Nee ik was geen prettig kind.Maar inderdaad we hebben heel weinig slaag gekregen. Alleen als ik stiekum rookte toen ik zo'n 7 jaar was. Dan kreeg ik een tik op m'n billen. Als ik dan huilde zei mijn pa altijd "je moet huilen voor je geslagen wordt"Daar had die man gelijk in maar ik wilde ook stoer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 ja hoor Alf, maar zit dus duidelijk nog in de carnavalsmodus.Lekker niet teveel nadenken enzo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nou laat ik ook eens gek doen zeg. Bol met snor en kale kop. Is het iets of zeggen jullie "Nou laat maar:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 hahah Bol, laat maar even staan het mag vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Mr. Bol!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 VMNee niet in de Maas gooien, komt het naar NL toe...En we hebben al genoeg troep hier:DGooi het liever in de Ourthe, de Zenne of de IjzerKun je ze hier allemaal aanwijzen?stromen in B.BolMaar dan heb je toch wel straf gehad? Ok geen slaag dus.Ik heb beide in ruime mate gehad...Je vader was een grapjas volgens mij..Lijk je veel op je pa?O Bol, dit is trouwens een Rechter en geen oude vrouw hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 O God daar gaan we weer...Eerst een hele nacht, nu de hele zondagneeeeeee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Die pet past je trouwens ook goed Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Sorry agent we zijn onszelf niet meer. De carnaval heeft nu ook het frum in zn greep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Volgend jaar rijden we mee op een AdB wagen in de C-optochtBolmet snor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Welke wagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dan zorgen jullie zelf voor muziek he op de kar Rechter Alf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 :beer::wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 "Witte. geen bonnen uit gaan schrijven hé? 't Is carnaval. Bovendien zal hier niemand onder invloed rijden.Alf Rechter? O dan is het goed. Ik schrok al:PNieneke, Hoe is het met Nik? Gaat het met hem? Kan hij lekker genieten van z'n vakantie?Ja ik ben gepromoveerd tot Meneer Bol. hahahaha. Dat voelt goed. Maar wat is dat smerig zeg, die haren in m'n mond. Nou wet ik wat de Kabouter voelt als die snor vies is. En dan heeft hij nog een hoop haar onder z'n kin zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik zit hier te grinniken achter de pckinderen kijken verwonderd opBam, ook goede..hik..middagPermanentje?VMde ADB-carnavalswagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dan zal ik wel zingen het volgend jaar, kan dat net zo goed als die vrouw van Allo allo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Mr Bol met de kapitein gaat het goed!Hij heeft net een groep russen en mass naar ADB doorverwezen! Die stonden bij wijze van spreken 24 uur op sterk water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Is het afgelopen met doe ongein?Knap pet Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dar houdt jij Witte in de gate. Die wil rijk worden in het leger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden