Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve A.D.Bers,

Allemaal zonder kater fris weer op.
Dat is goed.
Wel erg vroeg he, zo voor de zondagochtend.
Dat heb je dan vaak,..pieker,pieker.
Maar goed, dit is voor het eerst in 1.5 jaar dat ik het draadje open.
Nogmaals allemaal een heel goede morgen.
En nu ga ik lekker douchen.
Kijken wie de eerste vroege vogel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De eerste vroege vogel, dat ben jij dan he Rapilos... goedenmorgen!
Mijn lijf is er zo aan gewend om om zes uur wakker te worden, dat gaat in de weekends gewoon door.
Vind ik niet erg hoor, in de weekends mag ik gewoon een lekker middagdutje op de bank doen,
dat kan doordeweeks natuurlijk niet dus dat geeft een heel luxe gevoel.
Maak er allemaal maar een fijne en droge dag van! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen. Dat wil zeggen, zo te zien zit ik hier in mijn uppie.
Weten jullie wat heel dom is? Als je je pc schoonmaakt, alle cookies en tijdelijke internetbestanden er uit, en je bent dan ook meteen al je nuttige links en wachtwoorden kwijt. En die heb ik wel ergens genoteerd, op allemaal losse blaadjes die ik niet meer kan vinden.
Er zijn vannacht veel hossende menigtes voorbij gekomen dus er zullen wel wat houten koppen te tellen zijn.
Hier alles helder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen....

Hee Water was er. Ik had je al gemist de laatste tijd!!

En Rapilos, en Vie.
Verder allen nog op een oor?
Weer sneeuw gisteravond, het is om dol van te worden.

Ik ga maar es een warme douche pakken en nog een bak koffie.

Fijne zondag allemaal!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Rapilos vervelend als je zo ligt te piekeren joh. Hopelijk dat dit gauw voorbij is en je eens lekker door kunt pitten meis.

Nien alles goed met de comp nu? Wat vervelend gisteren dat je er zo moeilijk door kon komen.

Vie ik gebruik altijd hetzelfde wachtwoord. Dan kan het noooit mis gaan. Hoe fik dan ook niet zo lang over na te denken.

Moghu Water.

Hey Cathy ook al weer vroeg uit de veren?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bol,

Ja, dat piekeren is vervelend.
Kreeg gisteren een paar onaardige mailtjes van bijna ex., nadat ik geinformeerd had hoe het met hem was.
Kreeg geen aardig antwoord, en verleden week zei hij nog zo uit te kijken naar af een toe een mailtje van me.
Mannen..zucht..

Ga vandaag voor het laatst naar yoga, kan het niet meer betalen helaas.
Het is toch elke keer 12.50, daar kan ik bijna mijn weekboodschappen voor doen bij de *ldie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Rapi. Ja dat is ontzettend vervelend als liefde overslaat naar haat. Misschien iets te overdreven om het zo te stellen maar het is zo. En je kunt er niets tegen doen. Jeleest ze en het komt dan zo hard binnen dat je er helmaal van over de flos gaat en niet kunt slapen. En wat jammer dat je niet door kunt gaan met de Yoga. Dat is op dit moment zo belangrijk voor je.
Hoop in ieder geval dat je vandaag niet te veel gaat piekeren. Anders kun je misschien iemand een p.b. sturen zodat je het deelt.:heart::sun: Dan raak je misschien toch een stukje kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke ik hoop niet dat het morgen weer zo hard gaat sneeuwen. Ik las op de draad van gisteren dat je morgen om 5 uur wilt komen? Eet je dan hier?
Het fietsje is klaar. God wat heb ik er aan gepoetst zeg en hij is nog niet helemaal schoon. Ja ik moet dat hier binnen doen terwijl als ik het buiten zou doen en hem met benzine of zo mooi af doen is alle troep er af maar goed.
Verder krijg ik de voorband niet op gepompt. Geen goeie fietspomp maar dat moet vaders dan maar
doen.;)

Zo nu de kippeltjes gaan verwennen met lekkere warme melk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol,
Als zijn liefde overslaat naar haat, is de latrelatie ook van tafel.
Zou wel een hoop rust geven.

Vanmiddag een familiefeestje van zijn kant.
Ik zou er samen met hem naar toe gaan.
Hoop dat het toch nog een beetje gezellig word.
Allebei drinken doen we in elk geval niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel lief Bollie! We moeten morgen ergens in de buurt van Eindhoven zijn en zouden dan doorrijden. Ik weet niet hoelang het dan nog is? Ik weet ook nie lang het gaat duren maar we moeten daar 's middags zijn, daarom dacht ik een uur of vijf, past at voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Rapi, ik ben inmiddels nogal een expert in exen ;) en ik weet natuurlijk niet hoe jullie situatie is, maar soms kan het best nuttig zijn om een poosje radiostilte te houden. Waarschijnlijk moet je wel contact hebben voor zakelijke dingen, maar die kan je ook even puur zakelijk houden. Jullie moeten allebei verder, toch?
Het is maar een idee. En ik snap heel goed dat je het contact op een plezierige manier zou willen voortzetten. Het voelt toch vertrouwd. Denk ik.

Overigens ben ik nu ruim acht jaar weg bij mijn laatste ex, en die begint plots te zeuren over een pc die hij me indertijd gegeven heeft. Of ik maar even met bijna drieduizend euro op de proppen wil komen.
Jaaaahhh! Het is heel gek, want wij zijn op een "prettige" manier uit elkaar gegaan. Maar toen hij me hierover opbelde, heb ik gezegd: Voor die tropenjaren met jou had ik nog geld toe moeten krijgen.
Is hij helemaal van de gekke konijnen besnuffeld.

Sode, wat heb ik een lekkere appeltaart gebakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi zou jij zelf een latrelatie willen? Want dat is natuurlijk ook belangrijk, wat wil je zelf. Kijk het is nog allemaal zo vers hé? Misschien als je bij de therapeut in behandeling bent, dat je er dan anders over gaat denken. Nu zijn er misschien vaak verwijten en als dat gebeurd is een goed gesprek bijna niet mogelijk omdat verwijten vaak schuldgevoelens teweeg brengen en kwaadheid.
Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Is dat de eerste keer dat jullie samen weer ergens naar toe gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand een stukje warme appeltaart met een toef slagroom erop, voor bij de koffie?

Thé ik draai hier tamelijk zware grafische programma's voor mijn werk, dan kom je er niet met een goedkope pc. Hoe dan ook, inmiddels ben ik al drie pc's verder.
Ik ga naar buiten (waar geen vogeltjes fluiten) en waar het nog steeds sneeuwt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...