Teveel Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Thee,Het is niet eigenlijk best briljant, het is geweldig briljant.Die komt op scheurkalenders en wordt wellicht ooit in het Latijn vertaald.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Vanavond on tieviehttp://www.tvgids.nl/programma...r%3A_Een_nieuw_leven/Owja en Ace ventura komt ook, half 9, dikke pret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Waar is Alf eigenlijk gebleven ?Hoop niet dat ie wegblijft omdat ik zo streng was over het buikdansen....ALF !! Wo bist du den !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Dar wat gaat u vandaag eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Welkom thuis Witte & Dar,Ga lekker eten en rusten, na jullie bijdrage aan onze nationale economie.Tijd genoeg nog om onze luchtige kout door te nemen.Eet smakelijk,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Ach Woman, Alf is zich vast nog aan het amuseren met z'n buikdanspak aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Nou ik zal zeggen dat het best wel raar is dat ik vandaag en gister gewerkt heb.Al jaren doe ik aan 4 dagen carnaval!!!Ik heb 1 mazzeltje, het is hier helaas over geraakt. Dus dit jaar was er niks meer de maandag en dinsdagHet is echt heel jammer maar de vakantie spreiding heeft er voor gezorgd.Ik zou met vrienden mee gaan, naar het zuiden hadden we vorig jaar afgesproken.Maaaar ik dacht toch maar niet doen.Ik heb het zo geweldig naar mn zin gehad en gelukkig geen uitglijder gehad.Dus ik vond het genoeg zo.Beter goed afsluiten dan alsnog de fout ingaan, zoiets.Zo nu eerst ff eten...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Een hele goeie avond Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 HoiEn een fijne avond allen!Blijf niet hangen ivmoefenen in geduld voorde schone zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Een rode !!! quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAch Woman, Alf is zich vast nog aan het amuseren met z'n buikdanspak aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Woman ik vraag me af of je nu, nu het zo koud is, meer last heb van je nek of b.v. met regen dan s'zomers wanneer de zon schijnt of maakt dat niet uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Nee hoor dat heeft geen invloed. Mn nek is nu alweer een paar weken 98 % ok, door die klanktherapie, weet je nog, en dat is zo gebleven. Heb wel een stijve rug door het weer, maar dat is gewoon spit ofzo. Heeft niets met mn nek te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Zo Dar dat klinkt lekker zeg. Nee Nieneke is vanochtend weer richting België vertrokken. Het was daarna erg rustig hier in huis, de hond was onrustig, opzoek naar de kids, en ik zelf voelde me ff wat onbehagelijk. Als ik hier kinderen heb, ga ik er zo in op dat ik dan, als ze weg zijn, toch ff een klein rotgevoel heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Dar we hebben een super lekkere Bouef(,????) bourgignon gegeten bij bij de toverfee!!De jongens vragen nu al wanneer gaan we terug!Nog!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Klanktherapie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Woman super van je nek zeg. Ja ik kan me nog herinneren dat je het over die klanktherapie hebt gehad.Hoe is het mogelijk hé? Dat je d.m.v.klank, de pijn terug kan draaien naar 98%. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Ja met van die mega didgeredoos en klankschalen en shamanistische drums. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Yep, lekker in de koekepan maken met hoopjes kaas er op en ook eentje met ananas erbij. Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Door de trillingen van zo'n joekel didgeredoo wordt je lichaam gereset. Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Hond uit en etenLaterrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Woman, K. heeft voor de vakantie een fantastische digeridoo ineen geknutseld, ene die echt werkt, alhoewel ik er niet echt in slaag om de echte buik geluiden deruit te krijgen maar hij wel!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Dar. Helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWel hier in ons dorp hebben ze Bollen in plaats van palen gezet!! Je voelde je toch niet aangesproken?? Bol??? Voor jou omver te rijden zou ik met een tank moeten komen!! quote: Originally posted by: bolletjeZo 't is maar dat je het weet. Nien heeft me gezien. Dames willen jullie dit niet meer doen? Ik zit gewoon te jankenvan het lachen:DGoedenavond allemaal verderBabble Gefeliciteerd met je verjaardag hoor:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Gegeten en bijgelezen..(lees gescrold)Jeetje wat een hoop geknip.Nou ja ik zeg er maar niks meer over,alles is al zo een beetje gezegd.Voorlopig ben ik nog heel blij met dit forumen wil ik ook nog ff helemaal niet zonder.Oh en Dar ik weet niet echt of ik het gemist heb.Ik denk dat het makkelijker was, omdat ik me er van te voren op ingesteld had.Jammer vind ik t wel. Want ik blijf het, het mooiste Katholieke feest vinden, van alle feesten die ze hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Tas je weet toch wel dat we jou graag hier op t forum zien???Als het aan mij ligt mag je daar nooit meer aan twijfelen!!!!Oh en Bol en VM heerlijk om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad met elkaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden