VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dees, kunnen ze het samen wel vinden??Hoe gaat het met dochter op bezoek??Ik wil een beschuitje met paté, ik hou niet zo van zoet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hey Harry,Alles ok op de plant, geen emmergency shut downs?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoop het niet Vlaams Meisje,Er waren voldoende operators, minimum is 6, en mijn vervanger (coSL) is er en toen kon ik de verleiding niet weerstaan om vrij te nemen.Zit met een bakje koffie een cryptogram in te vullen, nou ja proberen dan, kijk met een half oog naar het forum en mijn vrouw is op de bank bij de TV in slaap gesukkeld. Kan het knusser??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Harry,laatst hebben we de hele droger der afgehaald, (cracks in de shell, moesten worden gelast maar aangezien het een vat is en sus 304 , stainless dus) vreselijke toestanden!!!Nieuwe kopen zeg ik!! Bij de Jappen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 @Yajala heel veel sterkte met je kleine. Ik hoop dat ze gauw beters is:present:@Stijn : proficiat met je verjaardag.:heart:@ Teveel: zal zeker lukken en laat het koekje je lekker smaken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Droger is grooooooooooot dus we hadden twee kranen nodig, ene op rails en ene om em te draaien en wat ik het fantastischte vond was die camion met zestien wielen die dan ook nog in alle kanten konden draaien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hallo VM:Het is broer en zus en ik kon het niet over mijn hart krijgen om ze uitelkaar te halen. Dus heb ik ze beiden meegenomen.Een beschuitje met pate kun je ook bij mij krijgen.Dochter is nog altijd (vanaf afgelopen donderdag) bij mij op bezoek en heeft aangegeven dat ze weer bij mij wil komen wonen. Alleen zal ze dit nog met haar vader moeten bespreken waar ze erg tegenop ziet. Heb haar gezegd dat ik daar heel blij mee zou zijn maar dat ze er eerst goed over moet nadenken. Dat zou ze doen. t is een schat. Mijn oudste natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Tijn, gefeliciteerd met je verjaardag.Waar hang je uit? Heb je al een tijdje niet gezien?!((((((((((Kaia)))))))))) En where are U???Talks to us:-)Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ja, ik ken ze, mooi werk.En je hebt gelijk als je 1 keer begint te lassen blijf je aan het lassen.Radicaal aanpakken, 't kost even wat maar dan kan je ook weer vooruit.Zal de rest van het forum wel erg interessant vinden, denk ik Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dees, als ze 15 zijn kunnen ze der over nadenken ,zelf!!!Wij hebben hier een probleem met de ex van S. die jongen is 9 en kan nog niet echt zelf beslissen!! Wat een toestanden en stress he!!!!!Ps trouwens thx voor broodje paté!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ja, maar ik loop nu op wolken. Dat snap je wel. Lieve man, 2 katten en weer een dochter thuis. Kon vanmiddag mijn geluk niet op.:heart:Ik hoop dat ik dit vast kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 IddHarry we gaan ze daar niet mee lastig vallen !!! Roze check voor cracks en proberen te lassen en dan dernaast meer cracks!!Ik noem em roze maar dye check! Cracks zetten zich voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ja, hoe het komt weet ik niet maar het gaat altijd naast de las kapot.In Nederland mogen kinderen vanaf twaalf jaar zeggen bij wie ze willen wonen.Niet zo dat de rechter hen altijd hun zin geeft maar het weegt wel zwaar mee in de beslissing van de rechter.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dat was écht een leuke film Nu doggie uit en dan heb ik nog slagroomchocoladevla, jammie !Tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Luitjes,Mijnvrouw is op de bank in slaap gesukkeld bij Hart van Nederland.We gaan maar eens naar bed, morgen om zes uur beginnen we aan een nieuwe dag.Allemaal lekker slapen en bedenk morgen zijn we weer een dag dichter bij de lente,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik ben er ook nog even, heel even denk ik.Truste Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ja Teveel, dat is ook gebeurd. Ze zijn aan mij toegewezen door de rechter maar vorig jaar toen ik opgenomen werd zijn ze bij mijn ex gaan wonen. Na 5 maanden thuis wilden ze blijven bij mijn ex omdat ze het met mij nog niet vertrouwden. (en gelijk hadden ze ). Nu het bij mij veel stabieler is wil mijn dochter weer terug. Voor haar vader is dat natuurlijk ook pijnlijk. Begrijp ik ook wel maar haar keus is inderdaad datgene wat de doorslag moet geven. Juridisch kan hij haar niet tegenhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Harry,En dan gaat die crack zich daarnaast zetten !! Hebben ze daar drie dagen zitten lassen, portabele draaibanken laten komen enzo omdat ze een oude droger die niet meer helemaal rond was terug rond te krijgen met allerlei frees toestanden........... Maar ok dit is vast niet alc. gerelateerd!!!!!!!Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Fijn voor je Desi, koester je maar lekker in dit geluk. Het zit vaak in de kleine dingetjes he dus zo lang mogenlijk vasthouden.Knuffel voor Arnold en Sofietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dat is een snelle keus, dan nu Desi.Loop je niet een beetje hard van stapel??Ik vind het wel tof voor je hoor, dat ze weer bij je wil wonen,Loop jezelf niet voorbij, je hebt nog maar 9 dagen de antabus.Er verandert al zoveel op dit moment.Nou ja wat ik bedoel is: hou jezelf goed in de gaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoi Wing,Dat lijkt me echt een vraag voor prinses Irene.Misschien kun je haar is mailen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Weet niet zo goed meer waar en wie maar iemand gaf onlangs een hele goeie site over bomen!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Harry, als ie der nog is weet het nog wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Tja Wing daar kan ik een hele boom over opzetten hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 @Witte: Ik heb al langer in de gaten gehad dat ze weer naar mij toetrok. Dit heeft ze zelf besloten en ik zal haar niet pushen. Maar stiekem ben ik harstikke blij ermee. Mijn valkuil is alleen zijn en daardoor is het ook na mijn opname weer mis gegaan. Geen kinderen, geen huisdieren en geen werk. Nu kan me dat steunen als ik weer wat te zorgen heb. Ik weet nu wel beter als voorheen op mijn eigen signalen te letten wat me bij opname is aangeleerd. Dus ik denk echt dat het me hierdoor niet moeilijker wordt gemaakt maar makelijker. Het is het proberen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden