Spring naar bijdragen

Woensdag 17 februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoop het niet Vlaams Meisje,

Er waren voldoende operators, minimum is 6, en mijn vervanger (coSL) is er en toen kon ik de verleiding niet weerstaan om vrij te nemen.

Zit met een bakje koffie een cryptogram in te vullen, nou ja proberen dan, kijk met een half oog naar het forum en mijn vrouw is op de bank bij de TV in slaap gesukkeld. Kan het knusser??

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo VM:

Het is broer en zus en ik kon het niet over mijn hart krijgen om ze uitelkaar te halen. :heart: Dus heb ik ze beiden meegenomen.
Een beschuitje met pate kun je ook bij mij krijgen.;)

Dochter is nog altijd (vanaf afgelopen donderdag) bij mij op bezoek en heeft aangegeven dat ze weer bij mij wil komen wonen. Alleen zal ze dit nog met haar vader moeten bespreken waar ze erg tegenop ziet. Heb haar gezegd dat ik daar heel blij mee zou zijn maar dat ze er eerst goed over moet nadenken. Dat zou ze doen. t is een schat. Mijn oudste natuurlijk ook.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Teveel, dat is ook gebeurd. Ze zijn aan mij toegewezen door de rechter maar vorig jaar toen ik opgenomen werd zijn ze bij mijn ex gaan wonen. Na 5 maanden thuis wilden ze blijven bij mijn ex omdat ze het met mij nog niet vertrouwden. (en gelijk hadden ze ). Nu het bij mij veel stabieler is wil mijn dochter weer terug. Voor haar vader is dat natuurlijk ook pijnlijk. Begrijp ik ook wel maar haar keus is inderdaad datgene wat de doorslag moet geven. Juridisch kan hij haar niet tegenhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry,

En dan gaat die crack zich daarnaast zetten !! Hebben ze daar drie dagen zitten lassen, portabele draaibanken laten komen enzo omdat ze een oude droger die niet meer helemaal rond was terug rond te krijgen met allerlei frees toestanden........... Maar ok dit is vast niet alc. gerelateerd!!!!!!!
:heart:

Nina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een snelle keus, dan nu Desi.
Loop je niet een beetje hard van stapel??
Ik vind het wel tof voor je hoor, dat ze weer bij je wil wonen,
Loop jezelf niet voorbij, je hebt nog maar 9 dagen de antabus.
Er verandert al zoveel op dit moment.
Nou ja wat ik bedoel is: hou jezelf goed in de gaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Witte: Ik heb al langer in de gaten gehad dat ze weer naar mij toetrok. Dit heeft ze zelf besloten en ik zal haar niet pushen. Maar stiekem ben ik harstikke blij ermee. Mijn valkuil is alleen zijn en daardoor is het ook na mijn opname weer mis gegaan. Geen kinderen, geen huisdieren en geen werk. Nu kan me dat steunen als ik weer wat te zorgen heb. Ik weet nu wel beter als voorheen op mijn eigen signalen te letten wat me bij opname is aangeleerd. Dus ik denk echt dat het me hierdoor niet moeilijker wordt gemaakt maar makelijker. Het is het proberen waard.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...