rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goedemiddag allemaal,Vanochtend op mijn kleinkinderen gepast.Vanmiddag lekker gewerkt.Stilletjes is het hier.Heb eigenlijk weinig bijzonders te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoe oud zijn de kleinkinderen Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 goedemiddag allen.. het wordt hier steeds grijzer, zo meteen sneeuw?? ik begin het nu wel erg zat te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Vlaamsmeisje,De kleinkinderen waar ik op gepast heb zijn bijna 4 en 2Wel schatjes hoor.Twee meisjes.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Buenos tardes. Hier net de kapucijners met spekjes op en het begint hier te regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hola mi nina! Hier nog geen regen maar duurt denk ik niet lang meer, van mij mag die rot sneeuw wel eens overgaan! Ik ga ook eens beginnen met koken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Lekker Hermie,Ga straks de boerenkool opzetten, ook met spekkies, en ook worst erbij.Erg alcoholgerelateerd is dit niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 En wat speel je dan met hun Rapi? Hier alleen jongens en met die regen binnenblijven een hele drukte!!!Jacc ik ben dit wintergedoe ook heeeeeeeeeeeeel beu!!!Dat het rap lente is!!!LiefsN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Tuurlijk is dit wel alcoholgerelateerd Rapi. Met een goed gevulde maag heb je minder tot geen trek, dus tastoe zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Middag ook Hermie,Hier een vlees stoofschotels al la japonaise met boontjes uit blik. Waar blijven de verse groenten uit de tuin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 V.M.Ik ben niet zo'n speeloma, heb gestreken.De oudste was naar peuterschool, de jongste even voor de T.V. gezet.Niet erg opvoedkundig he.Maar wel een uur buiten gelopen, want de oudste zit best ver weg op het schooltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hola Jacc, que tal? Wat ga je eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ha,ha Hermie,Je hebt gelijkKan beter boerenkool eten dan een biertje nemen he.Ga nu koken, dus tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Rapi, nu met de vakantie en de regen vind ik tv en dvd de beste uitvindingen allertijden!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 You've got ik girl. Smakelijk voor zometeen. Ik moet over een klein halfuurtje wakeboarden op de Wii. Wakeboarden??? Yep, geen idee wat het is maar weet wel dat het drank op waarschijnlijk 'shakeboarden' zou zijn geworden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 hermie: sobreviviendo! Primero: a comer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik moet hier, na het eten, pluche hondjes wassen en kammen! Was machine mocht niet want dan had hondjie pijn, dus in bad shampoo, drogen en kammen. Ook niet echt alc. gerelateerd, maar het geduld dat je dan moet hebben! Dus toch wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Haha lekker basic Jacc. Wat de pot schaft dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 THE:Geen probleem, relax meid ik loop niet weg. We zien elkaar gauw:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik ben weg. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goedenavond allemaal,capucijners of bruine bonen met spekkies zou ik ook wel zin in hebben, heb nog niks in huis om te eten dus dat ga `k eerst even halen.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goeie avond Dar een terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hermie ik hoop dat alles heel blijft met die oefeningen. Heb wel gehoord dat het ontzettend leuk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goeie avond Thé. Heb je het vandaag een beetje gezellig gehad ondanks het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hey Dar wijfie, als je nu al moe bent wil je dan nog wel vanacht t.v. gaan kijken? Ppfffftt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden