Spring naar bijdragen

Woensdag 17 februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanx voor je lieve woorden Bolleke. Ja was ff dekking zoeken want deed me erg zeer er niet bij te zijn. Maar ben niet uit te roeien zoals je ziet. Ik ga 2 keer dood want de 2e keer moeten ze me omduwen hahaha. Maar fijn dat je me toch alsnog hebt binnen gelaten.

Beestjes kee hoor. Banjo is vorige week door het ijs gezakt (doetie anders nooit). Kon er zelf niet uit komen dus drup ook de plomp in. Sjonge wat een helse kou was dat. Gelukkig beide niets aan over gehouden na een warme douche samen maar wat een schrik zeg zo'n kleine spartelende cavia. De kat is nu officieel dement verklaard en ik word steeds maffer van het gekrijs maar verder maken ze het goed hahaha.

Zit zelf in een 2-strijd want de neuroloog wil me op laten nemen in een revalidatiecentrum. Vandaag gaat de aanvraag de deur uit maar heb eerst gevraagd om een heel uitgebreide intake alvorens ik dit ga doen of niet natuurlijk. Naja kom er wel uit want ken hetere vuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeg dat zal wel koud aan het kontje geweest zijn zeg. Gelukkig is het maar een ukkie. Voor hetzelfde geld was het een Duitse Dog. Dan had je heel anders gepiept.
Goh dat zal spannend voor je zijn w.b. de opname. Is dat een dagbehandling of moet je daar een paar weken door brengen. Als dat zo is, hoe moet het dan met je diertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke was niet alleen koud aan mijn kontje hoor maar de rest ook Vooral mijn voeten want sopte in mijn schoenen die ik in de haast nog aan had. Trouwens het water is rijm een meter diep dus slaat op alle spieren moet ik zeggen want omdat de grond zo modderig was zaktje ik zelf ook een paar keer koppie onder. Na afloop een grote gremlin op mijn schouder die schreeuwde dat ik een scheut rum in mijn hete koffie moest gooien.

Nee zou geen dagbehandeling zijn maar een opname. Tja mijn dieren he, dat baart me nog de meeste zorgen want een keer iemand vragen is niet erg maar revalidatie duurt over het algemeen wat langer. Naja ik lig er nog niet dus het is nog niet zover en er moet heel wat gebeuren wil ik me laten opnemen. Ben van oudsher een verpleegkundige en die hoort naast het bed en niet er in.

Blondie beter zweten als stikken van de kou en je stort zomaar niet in hoor. Je bent sterk en staat tegenover peuten die ook maar mensen zijn. Uiteidelijk gebruiken we allemaal wc-papier zeg ik altijd maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal!

Waarvan komt dat zweten 'snachts als je niet drinkt?? Hoelang duurt dat? Nauwelijks slapen ok, zoals Bollie me al zei, ergens slaap je toch.

Arme Drup! Koud water, brrrrrrrrrr.
Zou je dan lang naar dat revalidatie centrum gaan?

De rest moet ik nog bijlezen.

Groetjes van de jongens en S. vooral voor Bollie maar ook voor Gupke! We hadden em zo mee genomen!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles kits hier Bollie! Vakantie he, jongens bezig houden!
Gelukkig heeft K. nu veel spelletjes!
Heel de voormiddag Lego gespeeld met Z.
Nog es bedankt voor de fijne ontvangst! S. voelt zich schuldig en zegt sorry! Je bent lief en een toverfee!! Ik ga na het gesprek met jou nog meer dan m'n best doen!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nieneke S. hoeft zich niet schuldig te voelen hoor. Als jullie kiezen voor iets, ook al heeft die ander daar moeite mee, is het toch jullie keuze. Het is prima zo.
Fijn dat je je best gaat doen meis. Denk aan die ukkies van je en wees trots, dat sterkt je in je keuze.
En S. is een knuffie hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi VM, ik vind je opmerking: "ik weet niet meer wat gerelateerd is of niet op den duur";
grappig en waar. Het is een kip-ei verhaal; wat was er eerder, drank of problemen en moeilijk
thuis te brengen soms. Ik heb ook wel een tijdje gezweet en hormonen waren best een tijd
van slag na stoppen. Soms was ik zo opvliegerig dat ik ook dacht menopauze (ik ben 43)
Maar het is nu allemaal over en echt nog geen menopauze. Alleen nog wat opvliegers
paar dagen voor dat ik ongesteld wordt, die vind ik normaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind zelf dat ik niet veel problemen heb gemaakt door het drinken en ook niet door het
stoppen met drinken. Wel heb ik drinkend een stuk ontkenning in stand gehouden en hierdoor
een emotioneel ontwikkelingsproces min of meer stopgezet of eigenlijk geparkeerd.

Na het stoppen kwam dit er natuurlijk lekker uit, mijn mening is laat maar komen;
wat er uit moet. Als je dit probeert tegen te houden dan wordt je volgens mij een oeverloze
strijder tegen het zogenaamde drankmonster omdat je wilt blijven weglopen voor een emotie
in jezelf maar niet meer mag drinken van jezelf.

Die 2 nieten is voor mij een verloren zaak; niet er uit laten komen wat ik emotioneel
heb ontkend en niet drinken. Mijn enige keus was: blijf drinken en laat alles lekker in
de beerput zitten, of stop met drinken en duik op een gegeven moment die beerput in.

Kom je prettig weg uit die beerput omdat blijkt dat achter de angst en de beerput
de zon voor jou schijnt dan is de lust om te drinken ook nagenoeg verdwenen, vind ik,
omdat ik heb begrepen waarom ik dronk en dat nu overbodig vind.
Door het erkennen van m'n vastzittende emotie, kom ik los, zou ik dit overslaan
dan blijf ik muurvast zitten of ik nu wel of niet drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb hier een kat die helaas niet echt de rust in huis is.
Ze is een feeksje, een fel portugees monstertje die alles doet om haar zin te krijgen
spinnen doet ze bijna niet, tenminste, ik hoor het niet
op schoot zitten al helemaal niet
het liefst hangt ze in mijn armen of benen dus ik moet altijd opletten!
en verder wil ze altijd maar naar buiten om haar terratorium te kunnen bewaken.
Maar soms ligt ze zo heerlijk tegen mijn spaanse hond aan en dat maakt mijn dag dan weer goed!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn afspraak voor het buikdanstopje heeft afgezegd. Morgen voor de dansles gaan we elkaar eerder treffen, prima !
Maar goed ook. Had me beetje vergist in een paar dingen. Moet toch wel beetje representabel ontvangen thuis. Dus vegen dweilen en poetsen. De afwas ook afgedroogd netjes in de keukenkastjes. Lekker geurtje en muziekje. Kopje thee en zelf ook een net shirtje aan.
Heel belangrijk !
Voor de volgende keer !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...