Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik herken dat Dar,

Ook in de auto, ik hou van opschieten en als ze dan treuzelen, links blijven hangen enz. zit ik me op te naaien, er rechts voorbij is dan nog het geringste.

Maar de laatste tijd overkomt het me steeds vaker dat ik dan mezelf zie, dat ik een soort van uittreed, en dan denk ik: God allemachtig Harry wat ben je een ongeloofelijke ..., als je met dat gejakker nou een paar minuten eerder thuis bent, of waar je wezen wil, wat doe je dan met die minuten?

En dan zie ik mezelf en besef dat ik op een manier bezig ben die ik verfoei als anderen het doen.
Zet de knop om, mindswitch, een mooi klassiek mopie muziek op en ga me gedragen zo als een mens moet doen.

Met geduld en respect voor zijn medemens ook als die toevallg in een andere versnelling opereert.

Dan voel ik me ook gelijk een stuk beter, weg met dat opgefokte, leef en geniet.

Ga nu wandelen, kennis maken bij de AA, word geïntroduceerd door een forumlid, is toch geweldig.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd. Dar maar zelfs als klein meisje had ik dat ongeduldige, en als ik nu niet meer drink , komt dat terug en ik zal daar moeten leren mee omgaan zonder me boos te maken, zonder te willen mijn hoofd te stoppen met alc.
Idd wel zo dat met het ouder worden ik dat meer en meer kan opbrengen! Ik moet ook wel, heb verantwoordelijkheden nu!

Heb m'n hoofd lang genoeg gestopt! We zijn wie we zijn en de rest is wie ze is!!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf van nature een rustig type. Alleen als de mensen achter de kassa eens ff rustig gaan zitten praten met bekenden. Heb ze verschillende malen gezegd dat ze dat maar in hun vrije tijd moeten doen. Dan kijken ze toch verontwaardig zeg. Of dat je staat te vloeken. Daar heb ik een pesthekel aan maar verder ben ik niet vaak gejaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk zeg zo even hier.
Marjo, tja hoe is het met mij???
Als ik zeg goed, dan is dat werkelijk gelogen.
Als ik zeg slecht klopt dat ook niet. Hoe is het met je?? ik weet niks meer van je.
Vanavond heb ik mezelf echt vrij gegeven en daarom hang ik hier even rond Bolletje, leuk hoor.
Hoe is het met jou????
Ha Dar, zo snel even gelezen, maar je bent aan het studeren? Of beter gezegd, nog steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harrie, bij mij vallen mensen vaak in slaap in de auto. Ook daar doe ik het rustigaan. Haal bijna nooit in en blijf gewoon achter die ander rijden. laat me niet opfokken als er iemand aan het bumperkleven is, nee ga zelf nog langzamer rijden na een paar waarschuwingen.
Maar heel veel succes met de introductie. Wat een kanjer ben je joh. Het doet me deugd, ze zo goed en gemotiveerd bezig te zien.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit te wachten tot de pizza met spinazie klaar is. Ondertussen las ik dat Vie met de Römertopf bezig is.. heb daar heerlijke jeugdherinneringen aan. Mijn moeder kon heerlijk koken en één van de lekkerste gerechten vond ik Hühnerfricassee uit de Römer. Alleen die lucht al door het hele huis mmmmm. Heb hier nog een Römertopf staan maar doe er eigenlijk weinig mee. Komt misschien ook omdat we maar met z'n 2tjes zijn en het dan al gauw teveel is.

V.w.b. perfectionisme.. nee hoor helemaal geen last van;) Het is hier vaak alles of niets. Moet zeggen dat de cursus 'je gevoel de baas' me wat dat betreft al een hoop heeft geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet nodig hoor marjo
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.
Maar gewoon kom zo af en toe ff hoi of hallo zeggen
vind ik zo leuk.....

Net als nu met An, vind ik leuk dat ze weer ff an komt.

Ben wat betreft een beetje een burger mutsie hoor marjo. Kan heel slecht tegen afscheid nemen van mensen die ik graag mag, snappie??


Heeee die Herme,
he he eindelijk tegelijk online:)

Geloof er helemaal niks van dat jij stinkt Bol
En anders doe je toch een peroeleboele olie op.
Heb gelezen dat, dat spul erg overheersend ruikt
(of had iemand nou het verkeerde flesje gebruikt??? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vis

In een rivier met snelstromend water hielden alle
visjes zich krampachtig vast aan de rivierbedding
Dit is wat ze kenden

Een van de visjes had zoveel pijn
en raakte zo uitgeput dat hij dacht
"Wat heb ik te verliezen?"
En liet zich meevoeren in de stroom

Tot zijn verbazing kostte het geen enkele
moeite en voelde het heerlijk

Hij zweefde door het water en riep in vreugde
tegen alle andere visjes dat ze dit ook moesten doen
Dat er niets was om bang voor te zijn

Maar slechts enkele visjes volgde zijn voorbeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Witte ik stink niet want daar heb ik zelf zo'n hekel aan. Was ook maar een grapje. Inderdaad patchouli ruikt erg overheersend maar het doet me denken aan vroeger en als je het, het zo als Woma, in het dwijlwater doet, ruikt het heerlijk.

Leuk hé Kit X. factor.? Popstars keek ik ook altijd. Ben altijd zo benieuwd wat mensen te bieden hebben. Verheug me er nu al op.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kit

Bol,




Je hebt Dar al ingehaald met je postings en je gaat richting de 5000!
:moon:

Wauw!
;)


Och Kit als ik daardoor niet meer drink, en ik help anderen en mezelf en krijg goede raad van veel mensen, en ik heb virtuele vrienden gemaakt, en een gezellige huiskamer, dan is mij het vele posten dat dik en dubbel waard.

:present:
Ik heb ook niet het idee dat iemand zich daar aan stoort. Laat hij dan spreken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...