witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Graag gedaan Dhendro.Ik vind het super knap van je. En zeker als ik zo lees van Kate, wat er allemaal verandert is voor je dit jaar.Ga je nog iets speciaals doen, jezelf verwennen ofzo, na deze mijlpaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hoi Kate, emigreren en eigen zaak is al vrij lang geleden, de rest klopt wel afgelopen jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hoi Witte, niets speciaals, vandaag beginnen met afvallen, de snaaikilo's van afgelopen jaar mogen er wel weer van af, verder blijf ik lekker alco-vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Haha welkom in de afvalclub dan Dhendro.We kunnen misschien wel een draadje openen bij thema's.Ik hoor t wel als je dat wat vind.Deze vraag is ook aan jou Isa:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hoi Rapilos,Ik denk dat ik fout formuleerde, natuurlijk uis stoppen met A moeilijk maar wat ik met name heel moeilijk vind is mijn wisselende stemmingen. Vooral met een zoon van 12 in huis. Ik vlieg van vrolijk naar verdrietig van boos naar gezellig en kan hier helemal niets mee. Dat bedoelde ik, hoort dit erook bij of wordt het echt tijd dat uik me laat nakijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Heee die Dar,Ja hoor heb direct gebeld, maar ja na zessen komen ze niet meer he.Morgenochtend is beloofd.Ik ken ze gelukkig, dus hoef er niet voor thuis te blijven.Lekker he s'morgens dat het lichter is.Dat voelt toch 10x beter, bij jou ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 12 ofzo er van af en een beetje vlot aub 7 er aan gegeten en 5 die al in de weg zaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Brrrr, geen verwarming en warm water,dat wordt met recht een koude douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hoi marja,Nogmaals welkom hier.Nee hoor je hoeft je nog niet te laten nakijken:)Emo's kunnen idd alle kanten opvliegen.Is ook niet zo gek, als ze altijd onderdrukt zijn door de alcohol.Daar moet je weer opnieuw mee leren omgaan.Afleiding is daar bijv een goeie voor.Heb je hobby's, of hobby's van vroeger die je weer op kunt pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Ja idd albertinaMaar jaaaa in Ruslnd en arme landen bla bla blaDus, morgen is t weer over, ga ik vanuitLekker daarna een lichte portomonnee:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Ik dacht altijd dat ik een huis moest bouwen om in te kunnen leven. Ik heb dapper gemetseld in mijn leven en de specie kreeg ik soms aangereikt, soms mengde ik het zelf. Maar ik vertrouwde het huis nooit werkelijk; het zag er goed uit hoor, daar niet van. Stevig, mooie strakke muren, goed geïsoleerd, mooi dak met overstekende dakgoten. Maar dat fundament vertrouwde ik niet echt. Kon dat wel een huis bouwen op los zand? Maar goed, het ging geweldig; het huis stond er in volle glorie. Jaren lang tegen weer en wind bestand, zelfs de verf op de kozijnen bleef mooi.Op een dag vond ik mezelf terug tussen de brokstukken. Weg huis; puin, een ravage.Dapper ging ik weer metselen, elke keer weer, maar als ik de ene muur afhad en aan de volgende begon, viel de eerste muur weer om. En ik bleef maar stenen sjouwen en metselen en zoeken naar specie; waarom kreeg ik geen huis meer gebouwd.Op een dag gaf ik het bouwen op, moe, al dat zinloze metselen op los zand. Ik kwam terecht in drijfzand en werd meegezogen; de diepte in. Het was daar een zandstorm van jewelste; nergens kon ik mij verbergen voor de storm. Het zand glipte door mijn vingers heen, niks kon ik vasthouden, nergens kon ik schuilen.Toen was er stilte, ik luisterde; waar was de storm, maar er was geen storm meer; een blauwe lucht met een paar overdrijvende wolkjes, vogels zongen hun lied in de bomen, het leven om mij heen leefde zoals het leven is, daar hoefde ik niets voor te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dhendro,Bedankt dat je hetafgelopen jaar hier je ontwikkeling hebt laten zien!Ik heb er wat aan!Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dat is een goeie witte, ik wil eigenlijk weer graag gaan schilderen, maar dat is in dat dorp hier niet zo makkelijk. Wel van de clubjes waar iedereen dezelfde vaas schildert..... ik hou niet van vazen aan de muur. grapje. Ik ben al om me heen aan het kijken dus wie weet. Ik heb nu 10 dagen niets gedronken en ben immens moe, mijn lijstjes van 's ochtend - to do today, liggen er 's avonds nog net zo. Het enige waar ik nu op hoop is zon! Naar buiten de tuin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dat zegt genoegMooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Echt wel, heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Avond!Ben heel de dag druk geweest, moe nu!Dhendro congrats! Hele mooie tekst!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Witte, betekend dat nu dat je de hele avond in de kou moet zitten? Heb je geen vrienden in de buurt waar je vanavond lekker warm kunt zitten? Vervelend zo hoor. Maar veel lekkere warme kruiken maken zodat je het toch een beetje warm kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hey die Dar, je hebt al echt een voorjaarskoppie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Prachtig beschreven Dhendro!!!Een korte mooie samenvatting van iets wat zo wezelijk is.Applaus voor jezelf!!Ps afvaldraadje is aangemaakt onder thema'sJaaa tis lastig he om jezelf een schop onder de kont te geven Marja.Maar soms is ff voelen wat je voelt ook niet verkeerd hoor.En als het echt niet gaat, ff lekker hier rondlummelen danZijn zoveel mensen hier, die weten wat je doormaakten die tips voor je hebben...En tenslotte: je drinkt niet, en daar gaat t om!Wist je trouwens dat er ware kunstenaars zijn op dit forum??Vast niet he. Hou Carolien en Bolletje maar in de gaten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Jaaa hoor Bol, er zijn zat huizen, waar ik warmte kan vinden. Gelukkig wel!!Maar heb net bedacht, dat ik de zolder is goed onder handen ga nemen(is nog een carnavalsbende:D)Kunnen ze er morgen goed bij. Dan nog ff beneden aan de gang, dat scheelt me in t weekenden krijg ik t vanzelf weer warm.Tussendoor ff met jas en Uggs aan frummen.Zo dan weet je ongeveer hoe het er uit ziet hier vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hallo Marja. Schilder je met olieverf? Je schreef dt je niet van vazen schilderen houdt, maar waar houd je dan wel van?Als dadelijk de tijd daar is, en vooral de behoefte weer terug komt, zal je zien dat het zo goed gaat dat je versteld zal staan van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Ga morgenochtend ff bij zus douchen, die woont gelukkig dichtbij.Dat pannetje water koken doet me denken aan heeeel vroeger.Brr niks zo koud als je bij de wasbak wassen en zeker met dit weer.Nee gelukkig hoeft dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Nou Witte je bent nog al wat van plan zeg. Maar dan heb je inderdaad het weekend lekker voor jezelf en een hoop rust.Misschien regent het dan ook niet meer en kun je lekker naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Zo is dat Bol!!!!en fikkie stoken neeee, zal ik maar niet doen.zo alle frustraties weer hier van me afgeschreven en nu hup aan de bak:moon:Morgen is alles anders:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden