Spring naar bijdragen

Woensdag 24 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Rapilos,

Ik denk dat ik fout formuleerde, natuurlijk uis stoppen met A moeilijk maar wat ik met name heel moeilijk vind is mijn wisselende stemmingen. Vooral met een zoon van 12 in huis. Ik vlieg van vrolijk naar verdrietig van boos naar gezellig en kan hier helemal niets mee. Dat bedoelde ik, hoort dit erook bij of wordt het echt tijd dat uik me laat nakijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi marja,
Nogmaals welkom hier.
Nee hoor je hoeft je nog niet te laten nakijken:)
Emo's kunnen idd alle kanten opvliegen.
Is ook niet zo gek, als ze altijd onderdrukt zijn door de alcohol.
Daar moet je weer opnieuw mee leren omgaan.
Afleiding is daar bijv een goeie voor.
Heb je hobby's, of hobby's van vroeger die je weer op kunt pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht altijd dat ik een huis moest bouwen om in te kunnen leven. Ik heb dapper gemetseld
in mijn leven en de specie kreeg ik soms aangereikt, soms mengde ik het zelf. Maar ik vertrouwde
het huis nooit werkelijk; het zag er goed uit hoor, daar niet van. Stevig, mooie strakke muren,
goed geïsoleerd, mooi dak met overstekende dakgoten. Maar dat fundament vertrouwde ik niet echt.
Kon dat wel een huis bouwen op los zand? Maar goed, het ging geweldig; het huis stond er in
volle glorie. Jaren lang tegen weer en wind bestand, zelfs de verf op de kozijnen bleef mooi.

Op een dag vond ik mezelf terug tussen de brokstukken. Weg huis; puin, een ravage.

Dapper ging ik weer metselen, elke keer weer, maar als ik de ene muur afhad en aan de
volgende begon, viel de eerste muur weer om. En ik bleef maar stenen sjouwen en metselen
en zoeken naar specie; waarom kreeg ik geen huis meer gebouwd.

Op een dag gaf ik het bouwen op, moe, al dat zinloze metselen op los zand. Ik kwam terecht
in drijfzand en werd meegezogen; de diepte in. Het was daar een zandstorm van jewelste;
nergens kon ik mij verbergen voor de storm. Het zand glipte door mijn vingers heen,
niks kon ik vasthouden, nergens kon ik schuilen.

Toen was er stilte, ik luisterde; waar was de storm, maar er was geen storm meer;
een blauwe lucht met een paar overdrijvende wolkjes, vogels zongen hun lied in de bomen,
het leven om mij heen leefde zoals het leven is, daar hoefde ik niets voor te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een goeie witte, ik wil eigenlijk weer graag gaan schilderen, maar dat is in dat dorp hier niet zo makkelijk. Wel van de clubjes waar iedereen dezelfde vaas schildert..... ik hou niet van vazen aan de muur. grapje. Ik ben al om me heen aan het kijken dus wie weet. Ik heb nu 10 dagen niets gedronken en ben immens moe, mijn lijstjes van 's ochtend - to do today, liggen er 's avonds nog net zo. Het enige waar ik nu op hoop is zon! Naar buiten de tuin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig beschreven Dhendro!!!
Een korte mooie samenvatting van iets wat zo wezelijk is.
Applaus voor jezelf!!

Ps afvaldraadje is aangemaakt onder thema's


Jaaa tis lastig he om jezelf een schop onder de kont te geven Marja.
Maar soms is ff voelen wat je voelt ook niet verkeerd hoor.
En als het echt niet gaat, ff lekker hier rondlummelen dan
Zijn zoveel mensen hier, die weten wat je doormaakt
en die tips voor je hebben...
En tenslotte: je drinkt niet, en daar gaat t om!

Wist je trouwens dat er ware kunstenaars zijn op dit forum??
Vast niet he. Hou Carolien en Bolletje maar in de gaten....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa hoor Bol, er zijn zat huizen, waar ik warmte kan vinden. Gelukkig wel!!
Maar heb net bedacht, dat ik de zolder is goed onder handen ga nemen
(is nog een carnavalsbende:D)
Kunnen ze er morgen goed bij. Dan nog ff beneden aan de gang, dat scheelt me in t weekend
en krijg ik t vanzelf weer warm.

Tussendoor ff met jas en Uggs aan frummen.
Zo dan weet je ongeveer hoe het er uit ziet hier vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...