AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Goede morgen allemaal, Dhendro Van harte gefeliciteerd met 1 jaar drankvrij :musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Gojemurge,Proficiat Dhendro. Klasse!!!!:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Ook goedemorgen allemaal,Van harte gefeliciteerd Dhendro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 goedesmorgens allemaalik heb me verslapen!snel onder de douche, nog een beetje dizzy op de bankheb ik me gewoon een dag vergist vandaag hoef ik mijn huisje niet uit yippie!!!wa een drama was dat gister zeg!mijn hartje doet daar gewoon pijn van, zo hard werken en dan zo het goud de mist in zien gaanik zal maar virtueel veel kracht en wijsheid toezenden aan Sven.Zo, nu is het koffietijden ik mag wel een hel pot vanochtend, ben toch vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Er heeft iemand een mijlpaal en dat kunnen we zieeeeen aaan alle slingers Dhendro,Van harte gefeliciteerd!dat is zeker een hele bos bloemen waard:present::present::present::present::present:en speciaal een witte roos erbij voor het komende jaar ( hij is echt wit hoor)meid,het was een lastig jaar, veel veranderingen maar zeker een jaar waarop je mag terug kijkenhet jaar heeft in het teken gestaan van hard werken, veranderingen, de een leuk en de ander mindermaar.........komende jaar mag jij de vruchten plukken van het harde werken afgelopen jaar.geniet ervan en kijk vooral met trots terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 ha morge Dar,hoe staat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 ik ben bijna direct naar bed gegaan, na die raceheb er eigelijk gewoon nog de hele nacht over liggen dromen.nu is sven natuurlijk geen verkeerde om van de dromenmaar man, man wat een drama voor hemnee niet gelopen Dar,ik ehb me verslapen het is hier ook stil, het lijkt wel of de hele buurt op vakantie ismaar het ziet er ook niet echt uitnodigend uit, mischien vanmiddag evenhet zit in ieder geval nog niet helemaal in mijn systeem.jij bent weer aan het werk, is alles gelukt de laatste dagen?heb je alles kunnen afronden of zit je nog te hikken tegen het laatste plukje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 ga je lekker wandelend richting werk?lekker!fijne dag en werk ze weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dhendro van harte!!!!:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Zo kwam ff snel feliciteren en nu ga ik onderweg.Fijne dag allemaallaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Gewoon nog even doorzetten Dar en dan komt het vanzelftja werken en studeren, het gaat inderdaad druk wordeneen planning is dan vereist!maar tja ik ben hier nog niemand tegengekomen die echt goed kan plannen en uitstelgedrag dat kennen we allemaal wel.zie het maar als een leerpunt (nog eentje)maar je bent een bikkeltje, dus gaat het gewoon lukken.elke avond na het eten een uurtje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 werk ze DAr!!!!ik zit ondertussen de krant te lezen en kom toch wel een opmerkelijk bericht tegen!Een bruiloft mondt uit in één grote vechtpartij!niet leuk natuurlijk, je zal zo je huwelijk maar eens beginnen maar zit me toch af te vragen of er ook geen alcoholprobleempje in de familie/kennisisenkring zit.doet me denken aan mijn verjaardagen en de reden dat ik die niet meer vier.oeff, het zelfs op het journaal, negentig man aan het knokken herkennen jullie dat? familiedrama's door alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Raar maar ik geniet van jullie gesprekken en zie elke keer nieuwe dingen. Dat eeuwige uitstellen van mij hoort er dus ook bij! Elke morgen maak ik lijstjes om er vervolgens 's avonds achter te komen dat er niets van terecht is gekomen......Maar goed, ik ga weer een poging wagen.Een hele fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Goedmorgen lieve vrienden en vriendinnen.Dhendro van harte gefeliciteerd.Een hele prestatie joh, waar je apetrots op mag zijn.Sluit meteen weer af, want moet werken.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 @Tasseke: bij ons geen vechtpartijen maar wel veel verdriet in de familie vanwege mijn alcoholgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Goeie morgen Kanjers.Dhendro van harte hé. Goh wat knap zeg.Is iedereen al bezig met van alles en nog wat? Alleen Dees is nog online.Ikzelf heb goed geslapen maar ben erg druf. Zou goed nog een hele tijd door hebben kunnen pitten, maar das het voordeel van dieren hebben. Je moet er uit.Nou maar eens ff gaan verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 sorry, zit een beetje te tuttenkrijg net een rotbericht.mijn broer heeft een ongelukje gehad met de motorpar ribben gebroken, meer niet alhoewel ernstig genoegpfff, ik wordt moe van alles wat er bij mij in de familie gebeurtnou geen vrije dag dus!ik wordt straks opgehaald en dan gaan we maar weer een oplossing bedenken voor de kidshet zijn er maar drie maak me zorgen om mijn schoonzuswerken, studeren, drie kleine kinderen en een kerel die elk kwartaal wel iets heeft zodat hij niets met de kinderen kan doen.hoe lang gaat ze dit soort grappen volhouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Desi,ook dat is erg genoeg, veel verdriet in de familie brengenbij mij liep het wel regelmatig uit op een vechtpartijtje bij feestjeswilde net een verhaal schrijven over mijn broerde verstandhouding is nog steeds niet optimaal door al die grappentotdat er dan iets gebeurttis en blijft toch broertjelief ik heb er maar één dus laat ik er maar zuinig op zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Tasseke, handig zo'n broer, sterkte met hemRibben breken is erg onprettig en duurt toch wel weer een paar wekenNiet fijn voor je schoonzus dus!Dhendro!! gefeliciteerd!!! 1 jaar! Topperdetop!!!!!!en zoef, weg ben ik weer, moet werken!tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Tas, heel veel sterkte met je broer. Dat zal een tijd gaan duren voordat het genezen is. En erg pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dhen, gefeliciteerd kanjer. Een jaar alcoholvrij! Op weg naar een nuchter leven. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hallo Yvonne,welkom op het forum. Als je graag iets wilt doen aan je alcoholgebruik kan dit forum een grote steun voor je zijn. Lees maar es ff mee en kijk hoe het bevalt. Ik heb er veel aan gehad. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Ik heb 2 zussen en een broer. Ik ga me dadelijk klaar maken voor het ziekenhuisbezoek bij een van mijn zussen die waarschijnlijk niet meer lang bij ons is. Ik ben op van de zenuwen. Durf niet eerst te bellen (vanmorgen uitslag)@Bolletje: Nollie en sofieke staan om 6.30 al miauwend met hun neus in hun voerbakjes. Daarna toiletbezoek en daarna een robbertje vechten. (vriendschappelijk als broer en zus). Ze zijn al helemaal thuis hier. Sofieke is zeer aanhankelijk aan Laura.Ze loopt haar overal na echt overal. Leuk om te zien. Nollie en Sofieke luisteren nu al goed naar hun nieuwe namen. Ze zitten te wachten op hun mooie nieuwe krabpaal waar ze een heerlijk nestje en klimtoestel aan zullen hebben. (besteld via internet) Nu zitten ze echt overal in huis op. In de opvang hadden ze heeeeeel veel speeltoestellen en daar zijn ze gewend aan geraakt.Gisteren een stevig zuchtmoment gehad. Kreeg van mijn ex een telefoontje (de eerste keer dat hij mij opbelde in 2,5 jaar) waar hij mij vreselijk uitschold omdat mijn dochter weer bij mij wilde wonen omdat ze me zo miste. Hij was weer aan het dreigen met maatregelen nemen als ik haar weer bij me inschreef. Achteraf realiseerde ik me dat mijn valkuil ook de stress is uit mijn ex huwelijk. Daar MOET ik boven leren staan. Gelukkig heeft Paul en Laura me weer met de voeten op de grond gezet na thuiskomst van beiden. Toen was het ook gelijk over. Raar kan dat gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 luitjes,ik ga afsluiten, even de boel hier verbouwen want ik krijg een logeetjeieder geval nog eentje die enthousiast wordt van tante tasik zal direct mijn broer morres leren........ga mijn neefje tot in de afgrond verwennen allemaal slechte dingen aanleren en dan terugsturen naar huis geintje uiteraardeeuuhh, even aanpassen hoor nou laters weer, ik houdt jullie op de hoogte van mijn avonturen in de speeltuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Desi,veel sterkte straksdat zal je ook niet in de koude kleren gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dees, knap dat je niet toegegeven hebt aan die zucht.Ja heel vervelend dat, je gevoel van geluk omdat je dochter weer bij je wil wonen, verstoord wordt door een tel.Misschien voelt hij dat hij de macht kwijt raakt over haar en uit pure frustratie jou gaat bedreigen, maar meestal blijft het bij bedreigingen en wordt dat op den duur ook minder.Blijf sterk meis en geniet van de kids en je diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden