Spring naar bijdragen

Zondag, 28 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen,

't is nog een beetje vroeg. Schreeuwende mensen buiten, blaffende honden binnen. BB in bed met een kop vol snot en zere keel. Ik loop naar de balkondeur om deze dicht te doen en zie de prachtige volle maan. Oooh zei ze. Verwondering. Dat is mss wel éen vd mooiste dingen die ik terug gekregen heb. Ik kan me weer verwonderen over schoonheid.
Een mooie volle maan, ietwat nevelige lucht, D'olle grieze op de achtergrond, dronken droppies op straat, lieve ouwe droppie vlotjes uit de mand, op weg naar haar etensbak. Conversatie tussen vrouw en hond.
Baas; 'T is pas 04.30 hond. Hond; Kan me niet schelen baas, ik heb brokjeshonger. Veel en wel nu. Baas; Ja maar, dan heb je straks weer zo snel honger. Hond; Baas, ik kan niet klokkijken, word lichtelijk dement en heb altijd honger! Dus, kom op met dat voer. Baas; zucht, dit ga ik toch niet winnen, oke dan.

Hap, slok, weg. Hond ligt nu innig tevreden op haar botje van gister te knagen. Wat geeft het. Geluk in een notedop.
Geluk zit in een sms die ik kreeg van mn lief die naar een voorstelling was geweest. En euforisch was. Mooi.
Een lach zit in een sms die ik kreeg van een famke die schreef:'Koese" maar het vervolgens nog niet deed
Geluk en verwondering zit in dit forum waar vaak zulke mooie dingen worden geschreven, waar gedeeld wordt, gesteund wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, ik ben er ff stil van. Ik checkte mn mail van mailadres waar ik niet elke dag naar kijk. Mail van iemand van wat langer gelee die me een hart onder de riem stak wat betreft het niet roken. Ze schreef ook dat het net is als met niet drinken; gewoon die eerste laten staan en niet nemen.

Ik schreef daarstraks al dat er zoveel mooie mensen op mn pad zijn gekomen in dit hele traject van niet meer drinken. Dankbaar ben ik daar voor.

Verwondering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...