BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedemorgen deze morgen, 't is nog een beetje vroeg. Schreeuwende mensen buiten, blaffende honden binnen. BB in bed met een kop vol snot en zere keel. Ik loop naar de balkondeur om deze dicht te doen en zie de prachtige volle maan. Oooh zei ze. Verwondering. Dat is mss wel éen vd mooiste dingen die ik terug gekregen heb. Ik kan me weer verwonderen over schoonheid. Een mooie volle maan, ietwat nevelige lucht, D'olle grieze op de achtergrond, dronken droppies op straat, lieve ouwe droppie vlotjes uit de mand, op weg naar haar etensbak. Conversatie tussen vrouw en hond. Baas; 'T is pas 04.30 hond. Hond; Kan me niet schelen baas, ik heb brokjeshonger. Veel en wel nu. Baas; Ja maar, dan heb je straks weer zo snel honger. Hond; Baas, ik kan niet klokkijken, word lichtelijk dement en heb altijd honger! Dus, kom op met dat voer. Baas; zucht, dit ga ik toch niet winnen, oke dan. Hap, slok, weg. Hond ligt nu innig tevreden op haar botje van gister te knagen. Wat geeft het. Geluk in een notedop. Geluk zit in een sms die ik kreeg van mn lief die naar een voorstelling was geweest. En euforisch was. Mooi. Een lach zit in een sms die ik kreeg van een famke die schreef:'Koese" maar het vervolgens nog niet deed Geluk en verwondering zit in dit forum waar vaak zulke mooie dingen worden geschreven, waar gedeeld wordt, gesteund wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Visje...van de rubberbootin de garage...Ik weet je nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Vissie, van harte meid. Waar ben je, hoe ga je? Ga goed lieverd, ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goh, ik ben er ff stil van. Ik checkte mn mail van mailadres waar ik niet elke dag naar kijk. Mail van iemand van wat langer gelee die me een hart onder de riem stak wat betreft het niet roken. Ze schreef ook dat het net is als met niet drinken; gewoon die eerste laten staan en niet nemen.Ik schreef daarstraks al dat er zoveel mooie mensen op mn pad zijn gekomen in dit hele traject van niet meer drinken. Dankbaar ben ik daar voor.Verwondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 En Kit, ook op dit draadje ben ik heel blij dat je niet meer ziek bent.Heb een fijne dag allen. YihAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Marja, mogge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Carolien ist ook dabei. Goedemorgen deze morgen. Jeetje, wat een begin vd dag. Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedemorgen Marjagoedemorgen allenHier ABN, beter!By now.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Nou ja, als we hier nou verder gaan klooien zitten we zo weer op 100 berichten. YIHAAAAAAAA.Mss is hardlopen een goed idee. Ouwe sok blijft thuis, de hond dan he, en deze ouwe sok met de iets minder ouwe sok ff lopen. Ideetje, ja toch, niet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goedemorgen,wat een gebrabbel, ik neem deze draad maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Was even in de war, deze draad dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertina hoi!Goedemorgen!Bam sjok-ze!Had, good to see ya!Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ja, emoties komen nou echt binnen. Slapen zou nu toch wel beter moeten gaan. Was bij mij na 'n dikke week echt heerlijk in orde, veel en lang.Geef 't de tijd. Oke, deze als serieuze draad, lijkt me ook beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Joooh, Bam en Mar, see ya!De werkende oudere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertje, wat een gebrabbel.... Pas op jij he. Hehe, ben je daar nou es eindelijk.....Slome, t 'is al bijna 8 uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Niet drinken was voor mij een knop omdraaien. Kon dat met de rest ook maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bammetje,ik ben al vanaf 3 uur wakker.Toch in bed blijven liggen, met veelmoeite dat wel.Maar goed de dag is weer begonnen,dus er weer het beste van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Das niet zo lekker Albertje. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jij ook meidje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Proberen niet teveel te piekeren, Marja, laat 't gewoon rustig op je afkomen, geniet van je gezondere lichaam en bouw iedere dag wat op, hoe klein dan ook. The ride has only just begun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Haddock, ga ik proberen. Thanks.Het zijn hele kleine dingen die nu helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hojo, goedemorgen.En dat ziet maar mooie volle manen, hier regent het hard uit een dik wolkenpak.Marja het hangt er vanaf waar je allemaal de knop van om zou willen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 goedemorgen maar weer op deze regenachtige morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Kransgenoten, ik ga er vantussen. Work to do.Het was mij weer 'n waar genoegen.Hou 't zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Werkse Haddockje. Ga goed man, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden