albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Tas,als dit het ergste is,nee hoor het valt best mee.Als je hoofd druk aan het werk isdoet het lijf ook mee en is de weerstandsoms wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 blijf erbij,maar moet wel even met kind bemoeienmoet om 6.00 uur beginnen dus ik ga de tafel dekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 dat is een ding wat zeker is!ik vroeg het vanochtend al maar ben je thuis of aan het logeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Wat lief, gezellig zo'n ontbijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ik ben thuis, home sweet home. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 soms vind ik je echt een rotmens dat ontbijtje?beregezellig! doe je mee???ik weet niet hoe ik erop kom, maar ik had het idee dat je aan het logeren waskan wel lezen, maar komt niet echt binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Geeft niet, je hebt genoeg aan je hoofd.Hoe is de stand van zaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 ik heb besloten om het maar even te laten rustenmaandag moet zij naar halt en vrijdag hebben we samen een gezinsgesprek.het zit me niet lekker want er komt niets uitja en amen, veel tranen maar wat er nu echt is gebeurd?????????ik weet het nietweet ook niet of ik goed of fout doekortomkluts kwijtik weet niet eens meer of ik boos, verdrietig of teleur gesteld moet zijnverder is het hier best gezelligdruk bezig met voorbereiding van haar verjaardagtja, alles gaat door**voel me dus een clowntjede lach die schilderen we erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 suusssssss?ben je er nog?sorry tina,ben ondertussen bezig met msn maar ik wordt bejaardik snapp er geen bal van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goezo Tas.Even laten rusten.Msn?Ik heb er een hekel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 oeps,een beetje water is altijd nodig bij een pan met eierenbent u al toe aan een broodje?misschien tortelinni? je gaat trouwens naar het eind toelopen, je therapiegaat het nu beter dan een paar weken geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Het gaat zeker beter.En nee, het einde is nog niet in zicht,ik heb verlenging gekregen.Dus voorlopig ben ik nog een paar maanden zoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Tas,ik ga mijn bed weer in.Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 verlenging???wilde je dat zelf of was dat het advies?maakt ook niet uitzolang jezelf maar effect bemerktzat naar aanleiding van jou aan mijn moeder te denkenna 18 weken dacht ik echt, stoppen met die handel, ik zie geen vebeteringuiteindelijk na 21 weken kwam ze thuisnog steeds beroerd natuurlijkmaar heb nu wel een gloednieuwe mama terugook wennen trouwenskortom, soms moeten de dingen eerst slechter worden voordat er ruimte komt voor nieuwe dingengewoon volhouden!bye the way,ik merk best wel verandering bij je!je wordt in ieder geval steeds mondigerdat bedoel ik als compliment niet zeurderig of plagerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 gelijk hebje!!slaap nog even lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 potverdrie,ik ben suus kwijt!!ik hoop dat je slaapt, anders krijg je een pak rammel van me!boefje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ook gojemurge frummers,Ben maar ff op gestaan. De katten stonden om 6.30 uur in mijn gezicht te likken. Vaste tijd.....ETENSTIJD!!!!!. Dat krijg je met gezinsuitbreiding van 2.Wat ziet mijn oog: Vanacht nog heel wat afgepraat.Suusje toch nog geslapen? 3 slaappillen zouden mij voor de vlakte slaan (in combinatie met de pammetjes)Tas. Fijn dat je nog zo openstaat voor de verzorging van een mooie verjaardag voor haar. Positief benaderen is het beste zeker voor een puber.Ik wens jullie vandaag weer een zonnige (wat ik betwijfel) en droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Mijn spreuk voor vandaag: Het is alsof er altijd een oor in de lucht meeluistert.Je bent nooit alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goeiemorgen. Goh, stil hier op de dagdraad. Joehoeee, koffie! Versgebakken boterham erbij en een eitje van chez moi?Vanavond ga ik naar een concert waar ik me op verheug.Jullie nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goedenmorgen Vie,Heb wel zin in zo'n ontbijtje van jou. Nu nog alleen met de koffie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Wij gaan vanavond naar een optreden van Duke Robilard. Een amerikaanse grote Blues muzikant die eens in de zoveel jaar ons landje aandoet met zijn tournees. Man wat kan die man gitaarspelen. P. mijn man is ook Bluesgitarist. Duke is een van zijn favoriten.Afgelopen maandag zijn we in Verviers ook al geweest. Een stukje rijden maar de moeite waard.Waar ga jij naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goedemorgen iedereen!Geen tijd om bij te lezen, maar het was al druk hier zag ik even snel....Hoop dat het goed met iedereen gaat. Ik ga zo weer werken, zal vanavond proberen bij te lezen en te reageren.Fijne zaterdag en tot later;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Werk ze Ekstertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Oh dat klinkt goed Desi. Ik hou het op klassiek vanavond.Werk ze Ekstertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goeiemorgen allebei. Tis inderdaad nog behoorlijk stil hier. Ik hou het bij een beschuitje en een bakkie koffie maar even. Suus en Tas hebben het nog lang volgehouden vannacht. tjeetje. Hoop dat ze allebei lekker liggen te slapen nu. Hier lekker weekend nu na een heel drukke week. Ik ga nergens naar toe wat verder dan 2,5 km is: boodschappen doen en lekker wandelen met de hond in het bos. Verder hard aan de slag in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden