PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Igor ik raak helemaal in de war van je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dag allemaal, ik meld me ook snel evenHet is gebeurd, gisteren om half 3 Ik ben net weer wakker, ik loop als een zombie door het huis heenBen blij dat ik het advies van Drup heb opgevolgd en niet heb gewacht op mijn eigen dierenarts, ze was al te ver heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 sorry yalala had liever een ander hoofd gehad,maar een ezeltje zit er niet tussen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ach Gossie Jacc,Heel veel sterkte vandaag!Het blijft een groot verlies!Dikke kuss:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Nam door Igor aan dat je een man was Hihi,moet er even aan wennen!Komt goed!Welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Kijk nu zie ik je ogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 nee, ik ben een vrouw. maar ik zal m'n bril afdoen is inderdaad verwarrend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Owwe lieve Jacc wat een verdriet moet je hebben. Wat een moed van je om het niet verder uit te stellen. Ik weet zeker dat je lieve kat erg dankbaar zal zijn en ze op je wacht bij de regenboogbrug. Ben erg blij dat we je even over deze nare beslissing hebben mogen tillen zodat je het toch gedaan hebt. Het is oke nu voor je kat en ja gaat het een plaatsje geven wanneer jij het tijd vind. Sterkte meid en ik jank met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goede middag,Welkom Igor en al de andere nieuwen!Isa, ben blij dat je weer meer moed hebt!Bollie, ook een beetje aan jezelf denken!Poes laten inslapen is niet leuk maar soms noodzakelijk en beter!Verder voel ik me grieperig en heb hoofdpijn en een beetje koorts!Ya, was idd. verwarrend! Gelukkig had je een bril op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 He VM,probleem opgelost!gelukkig schijnt de zon hier niet! haha!Ik hoor van iedereen dat ze ziek zijn ,snotterig enz...ik nog niet gelukkig!Even een dagje rustig aan doe VM,laat je even lekker verwennen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ja Drup, toen ze was ingeslapen liet de dierenarts me zien dat de tumor al helemaal was doorgegroeid in het tandvlees, ik kon dat niet weten omdat ik al een hele tijd haar bekkie niet mocht aanraken, nu maak ik mezelf dus verwijten dat ik het eerder had moeten doen maar ja, ze was nog vrolijk, at goed en zo ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Lieve Jacc je hebt alls voor je lieve kat gedaan en dit was het beste. Zelfverwijten zijn er altijd vandaar ook mijn advies. Altijd nog door welke arts dan ook even laten kijken om het zeker te weten voor je gevoel. Dan het afscheid nemen op je eigen manier.Probeer te denken dat het houden van je dier ook afscheid nemen is. Misschien is dit juist een teken van houden van. Houden van is ook afscheid nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 ja Drup dat is ook zo. Ik mis haar gewoon, ze liep altijd altijd als een hondje achter me aan, naar de WC, onder de douche, in de keuken, overal was ze...Zelfs als ik achter de PC was moest ze half op het toetsenbord liggen zodat ik maar met een hand kon typen...Ik ga eerst maar eens proberen wat te eten, dat heb ik sinds gisterochtend niet meer gedaan en dan weer slapen of in ieder geval proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Lieve Ya. mag ik ff lekker tegen je aan komen hangen. ff alles vertellen wat me dwars zit. ik voel me zo rot. zo verdrietig. bovendien heb ik gedronken. Na ruim twee maanden sterk te zijn geweest, was het vanonchtend ineens raak. Ik heb niet meer de puf, niet meer de erergie om alles zo positief te zien, ik trek het gewoon niet meer. Vind het zo erg dat ik moet toe geven dat ik gedronken heb. Ik weet het gewoon niet meer. Zou jullie allemaal zo dicht ff bij me wilen hebben. Voel nu zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 quote: Originally posted by: jaccJa Drup, toen ze was ingeslapen liet de dierenarts me zien dat de tumor al helemaal was doorgegroeid in het tandvlees, ik kon dat niet weten omdat ik al een hele tijd haar bekkie niet mocht aanraken, nu maak ik mezelf dus verwijten dat ik het eerder had moeten doen maar ja, ze was nog vrolijk, at goed en zo ... Och lieve Jacc. Meisie wat vreselijk voor je. Voel jezelf a.u.b. niet schuldig of probeer niet te denken of je de goede keuze gemaakt hebt. Het diertje heeft een goed leven gehad. Je zal ze missen en dat doet zo'n pijn.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Bollie!!Dikke virtuele knuf. wel met een beetje koorts , spierpijn en een loopneus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Komt goed Jacc. Geeft het de tijd nu in je verdriet. Je kat heeft nu vrede en hoopt dat ook jij weer lekker kan slapen. Ja je moet weer gaan eten voor jezelf maar ook om sterk genoeg te zijn om haar op te vangen bij de regenboogbrug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ach Lieve Bol,Kom maar lekker tegen me aanliggen en uithuilen hoor!Dit zat er een keer aan te komen he,het vergt allemaal zoveel van je!Het altijd maar zorgen voor een ander kan ook niet eeuwig doorgaan he!Je kan er niet altijd maar voor een ander zijn Bol!Soms moet je jezelf eens op de eerste plaats zettenJe hebt rust nodig,maar drank is niet de oplossing lieve Bol!morgen sla je jezelf voor je kop en baal je ervan dat je gedronken hebt he!Zou je zo graag even vasthouden en je een dikke knuffel geven!Hou je taai lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ya,Wij gaan samen Bol een dikke knuf. geven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Gaan we zeker doen VM,kom op Bol!je bent zo sterk geweest voor ons altijd,elke keer hielp je ons er weer doorheen met je berichtjes!wat was je lief voor me toen m,n prinsessendraakje in het ziekenhuis lag!nu willen wij er voor jou zijn,laat je wel nog even wat van je horen please?Dikke dikke kuzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Isje kom maar hier, zodat ik eens helemaal voor jou daar kan zijn. Je eens lekker verwennen, en je de rust kan geven die je zo verdiend hebt.Ya, wat zou ik zo graag willen dat ik me kan laten gaan. Eens helemaal kan zeggen wat een verdriet ik nu heb.Weet je ik zou op dit moment willen dat Shoothe of Alf hier zou zijn. Niet dat ik geen waarde hecht aan jullie hoor maar als zij hier zouden zijn zou ik zou graag willen zeggen dat het allemaal zo moeilijk is.Het is allemaal zo moeilijk. Ik zou zo graag iemand nu bij me wilen om alles maar dan ook alles wat er in al die jaren gebeurd is, te vertellen.Mensen het is gewoon nu ff moeilijk maar ik weet gewoon dat dit ook weer voorbij gaan,Weet dat jullie mij alemaal zo dierbaar zijn. aleen ik heb het niet kunnen redden met de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ben hier echt helemaal geflipt,huisarts gebeld, kan om 4 uuur naar de meergaarden, en als hij me nog 1 keer mevrouwtje noemt dan krijgt hij er een!!!!Man wordt de 15e dus ontslagen want volgens zijn baas is depressie enz maar vrouwenaanstellerij dus zit er echt doorheen en heb al voor het idee gestaan om gewoon voor de trein te stappen en van het gezeik af te zijn, huisarts gebeld die zei ohh heb je nog geen psych hulp dan wat raar aangzien je al 4 weken hier was geweest dus ik heb mijn man net de deur uitgezet[aardig hoor] en gezegd dat ik geen ruzie met hem wil en hij beter even wat leuks kon gaan doen anbders wordt ik echt gek.Jaq sorry van je poes meis, ben pas mn hond verloren aan kanker dus weet wat je doormaakt.Sorry ben zo opgefokt en boos dat ik niks positiefs kan melden nu.Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Caro lieverd dank je wel. ik heb nu graag dat als mensen willen bellen, ik dat zo heel fijn zou vinden.ik heb jullie nu nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Jij bent ons ook dierbaar Lieve Bol en dat je in die valkuil bent getrapt verandert daar niks aan!Hoe vaak heb je mij niet gezegd als ik gedronken had....Jammer Yah,en nu weer doorgaan he!En daarom ben ik hier ook nog steeds!Dew ijze oude Alf en Smooth zijn er helaas niet voor je nu,die nemen het vanavond weer van ons over dus voor nu moet je het met ons doen Lieve Bol!Neem een lekkere warme douche en hup!Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Bol dikke knuf meis, koppie op he wijffie.LiefsSuus die ondertussen de hele wereld wel kan platleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden