VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Zou graag een foto zien Drup!!Jij al mankend met een wilde punk hond naast je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Gaat kee komen Patatteke en dan kan ik met trots tegen woman zeggen dat ik heb gewonnen!!!!!!!Want win toch. Ze is de mooiste en braafste uit Spanje.Ja goed idee. Wie wint de wedstrijd en zet in? Geld gaat naar ALAS waar deze honden vandaan komen. Mag niet maar heb pb hahaJa morgen is Banjo de mooiste en ik er bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Heb mijn bod gedaan!!Niet dat ik niet in woman geloof, maar ik hou ook wel van kleine punk-hondjes met gouden pakjes!Meen het echt om te storten op "spaanse honden" . Een kameraad werkt ook met ze samen en heeft er nu Vier in opvang, wachtend op adoptie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 nou ben echt nu helemaal gedrepimeerd, bel ik voor de opnametijd zegt ze oh er staat bij mij een hle andere dag in, ik zei nee bel maar naar de merekanten die zeiden gisteren dinsdag, mijn man was er bij, nee hoor bij ons staat dat niet, ik zie het echt niet meer zitten even zo, zit alleeen maar te janken en ben helemaal aan t hyperventileren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Tapas en Hermie, gefeliciteerd met jullie beider verjaardag.Ik wens jullie een fijne middag en avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Heb er 4 Vm,3 mannen en een prinsesje, (13/9/5 en 3)en dat weet mevrouw ook heel goed hoor! haha!Maar erg gezzellige drukte hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Wat vervelend Suusje!!Je kan me altijd bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ACh Suus,het blijft je allemaal tegen zitten he!Hou vol meis,alles gaat goedkomen!Laat je niet gekmaken he!dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Gisteravond laat liep ik langs het kerkhof en zag kaarsjes branden. Allereers verwondering, omdat het er zo mooi uitzag, tweedst verwondering omdat de kerkhofbeheerders ze blijkbaar niet uitblazen ivm brandveiligheid ofzo. Heel mooi. Vandaag weer aan mn kostuum werken. Nice ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Woh Ya!4, lijkt me anders wel leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ja Vm ik bof met zo,n nest vol hoor!En allemaal gezond!Ik ben een gelukkig mens en voor die 4 engeltjes en mijn lieve man ben ik ook gestopt!En voor mezelf natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nu je best doen morgen Woman!Veel plezier! Laat zeker nog een filmpje zien! Geniet ik steeds van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Wanneer kun je dan heen Suusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 nu woensdag pas bambam, ik was er verdorie bij dat die behandelaar de telefooon kreeg dat ik eerder al kon gaan en feliciteerde me er nog mee, ik ben zo ontmoedigt nu, en iedereen is vrij dus duidelijkheid krijg je ook niet, mmijn man heeft net weer gebeld naar ze en om opheldering gevraagd dus ik hoop dat ze terugbellen maar verwacht van niet,ik ben op en leeg en moet me echt tegenhouden om niet naar de eerste de beste super te rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Suus,BamBam,Ik dacht dat het in Nederland vlotter ging maar blijkbaar toch ook niet!Hen onlangs met Lady T meegemaakt dat ze drie spoed werd opgenomen voor ze serieus genomen werd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Goedemiddag allemaal,Tapas en Hermie van harte gefeliciteerd! Een hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Suus, heel vervelend. Maar he, het scheelt 1 dag. Klopt niet maar wellicht niet om er zo van in de stress te geraken. Rustig blijven ademhalen, het komt goed. En niets maar dan ook niets is het waard te gaan drinken. Als je hier nu al van aan de drank gaat wat moet je dan als er echt iets ergs mis gaat?Blijven ademen. Is er iets wat je prettig vindt om te ontspannen, douchen, in bad, wandelingetje? Zoek afleiding, dat helpt mij vaak wel.Nou lijkt het mss dat ik het niet erg vind maar zo bedoel ik het niet. Voor jou is het nu ontzettend vervelend, toch vind ik dit niet het meest vreselijke wat een mens kan overkomen.Toevoeginkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ja ik was al aan het zoeken, onze nieuwe dansje is zo'n leuk muziekje maar niet op you tube te vinden helaasj. quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeNu je best doen morgen Woman! Veel plezier! Laat zeker nog een filmpje zien! Geniet ik steeds van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ga ff in bad, heb het steenkoud. Suus, het zou jammer zijn om nu te gaan drinken. Je kunt het doen maar er zal niets veranderen. Of je nu wel of niet dinsdag of woensdag een opname krijgt.Accepteer wat je niet kunt veranderenvraag om moed de dingen te veranderen die je wel kunt veranderen en de wijsheid tussen die twee onderscheid te maken.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ha die BB, hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Suusje,Je kan misschien wel naar de super willen rennen maar daar pak je alleen jezelf maar mee.Ik heb zo de indruk dat er op dit moment een hoop mensen jouw willen bijstaan.Je man , de mensen hier op het forum , de mensen die je gaan opnemen.Niet verkeerd zou ik zeggen. En ik weet in wat voor waas je nu zit want ik ben er zelf ook geweest. Niet fijn maar ook niet onoverkoombaar. Gooi eens een glas water in je gezicht en doe dat een paar keer.You are not alone. Al zal je hoofd vertellen dat het wel zo is. Dont believe the hype !Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik win toch woman en heb de eerste sponser al binnen. We mogen hier geen reclame maken maar probeer het soms toch. Ja was een spontaan idee hier maar ook voor morgen. Na afloop stuur ik Banjo met een bakje rond en dat geld gaat naar Spanje voor de dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 hallo Ari,lekker he weekend!ENJOY!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Leuk weekend Ari!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeIk win toch woman en heb de eerste sponser al binnen. We mogen hier geen reclame maken maar probeer het soms toch. Ja was een spontaan idee hier maar ook voor morgen. Na afloop stuur ik Banjo met een bakje rond en dat geld gaat naar Spanje voor de dieren. Hallo allemaal, ben er ook maar weer even....Drup: wat ga je met je hond doen? Ik heb alles even gemist denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden