Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Oké Darreltje dus een sympathieke alci. gniffel gniffel. Zie je wel, heb altijd geweten dat er nog iets positiefs aan alki's is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Is dat jou kat DAr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Lieve Caro, Nou jij hebt het dan ook wel voor je kiezen gehad hé? Vreselijk zo beperkt te moeten leven, en wat zal jij opgelucht geweest zijn toen de relatie stopte.Ikzelf heb van de week gedacht "Ik moet er mee kappen"dit was voor het eerst van m'n leven. Weet dat dat ook geen optie is, en zal dat niet doen hoor maar het gaf wel aan dat het gewoon erg zwaar blijft.Maar ook weet ik dat, als ik een maand thuis blijf, ik het heerlijk vind. Ik ben wel eens meer weken thuis gebleven omdat ik door m'n rug gegaan ben.Lekker rustig, tijd voor mezelf, m'n huisje op knappen, dadelijk weer de tuin in, de vijver af maken enz. Nee ik vind het heerlijk om lekker thuis te zitten zonder altijd maar geklaag aan te horen en te moeten vliegen.Ben zo blij met m'n eigen stekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik ben helemaal gek van katten, had er zelf ook 2.Ik vind deze echt grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Wat een scheetje hé Dim? Wat een heerlijk koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Nee want ik ben alleenstaand en bijna nooit thuis , dus dat vind ik zielig voor die beesten.Ik droom wel eens van een groot vrijstaand huis met veel dieren, kinderen en ...o ja een vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Carolien.....sorry maar ik had je verhaal niet gezien ..ik ben nog een beetje aan het klooien met deze site.Ik hoor dit soort dingen wel vaker en dan schrik ik echt..... ik kan alleen nooit begrijpen hoe iemand dat zolang kan vol houden....Knap van je dat je die stap genomen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik heb dat pcies hetzelfde. Ik hou ook niet van drukte en bv op zaterdag in de Mediamarkt...Ik verbreek elke keer weer een nieuw record. Daarom ga ik ook vaak heel vroeg om dat soort dingen doen.. alleen maar om de drukte te vermijden. En de metro ..daar heb ik echt een hekel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik heb nog nooit in de metro gezeten maar ik ben dan ook een echte boerentrien. Heb veel dieren gehad, Prulleke (pony) Roosje (hangbuikzwijn) veel honden, geiten schapen, twee katten en een stel vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hahahhaha een hangbuikzwijn ....die zijn echt leuk. Ik heb gehoord dat ze net zo goed luisteren als honden , klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Nou Dim, ze schijnen heel intelligent te zijn, maar erg eenkennig. Zijn van nature al zindelijk en erg lief.Je kunt ze van alles leren maar daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van omdat een dier, bij mij gewoon dier moet blijven. Maar het zijn echte lieverds hoor en helemaal niet vies in tegenstelling tot wat men altijd beweerd.Roos kwam dan ook regelmatig binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Gebruik jij ook refusal of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik gebruik refusal ja. Helpt mij, buiten de uitglijder van van de week, erg goed. Heb net ff gekeken maar je staat niet bij wie is wie. Mischien is het wel zo prettig als je iets over jezelf schrijft als je dat wilt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ga ik gelijk ff doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Dim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hoe doe ik dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ga ff terug naar home. Bovenaan rechts van deze pagina. Dan zie je vanzelf "wie is wie"Als je dat aan klikt kun je je daar voorstellen.Nieuwe discusie aanklikken. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goh Caro, wat herken ik veel in jouw bericht lieverd. Harstikke bedankt dat je dit op geschreven hebt.Gelukkig is Jos alleen maar verbaal erg agressief want ik denk dat, als hij zou gaan slaan, dan zou de maat vol zijn. Dat zou ik echt niet pikken.Meis wat ben ik blij voor je dat je nu een normaal leven leidt en alles zelf kunt bepalen, en niet meer gecomandeerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Bolletje,hoelang gebruik jij al refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 En hoeveel per week ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Tanxs Caro voor je verhaal.En ja, waarom gaan we niet weg uit situaties die niet zo goed voor ons zijn? Omdat de angst groter is ofzo? Omdat we toch nog iets uit onze positie halen of onze gevoelens, ik weet het niet. Voor mij speelt angst wel een grote rol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Goedemiddag allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ook goedemiddag. Gaan we weer met vleeswaren gooien of staat het petje ietsje beter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden