Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 I did it my way.Ol' Blue Eyes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Ze is stilHet friese famkeIk dank jeMooi!Ik lachJe bent een mooi mens Mike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Jij toch ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Hoi Alfie. Alles goed?Ik las van de perikelen op je werk. How do? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Ja!Twee tenminstemooie mensenIk huilNou en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Laat maar lopen.Dat geeft lucht.Een zucht geeft lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Alf; je bent niet alleenWat er ook gebeurt Ik vind je een kei!(ook al heb ik niet alles gevolgd..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Coco, even een update, dan kan ik vredig slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Hallo Coco!Goed je te zien!Keep on doing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Mooi Coco, even een carnaval 'prinsesje'Je hebt je herpakt.Toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Lieve mensen, ik ga te bedde.Do the right thing.Trusten en gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Same here Co!Alive and much less kicking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Well done Co!Soothe: Slaap lekkerGood to know you!Tot laterWellicht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Ook ik maak het nog weleens mooi, dan ga ik met mezelf in dialoog.De pro's ( die zijn er) en de con's.Dan slaat de weegschaal door, naar de niet doen kant.En zo roeien we maar door.Soms kan het iets leuker, maar ook heel veel beroerder.Slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Slapen.What ever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Whatever?Ow, jammer dat er niemand meer is. Hoewel? Zou ik mijn verhaal durven vertellen?Ben bang van niet.Tis even moeilijk hier. Ja ik heb gedronken en weet steeds beter waarom ook eigenlijk.De redenen kennen helpt.Het wachten is op de grote ommezwaai.en die komt....Trusten luitjes, voor wie er nog meeleest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: CocoJa Soothe, dat was een flinke misser...de 3 maanden valkuil...ben er ingetrapt was like a boogietrapen ik geloofde het zelf ook nog hoe dom kan een mens zijnhoe kun je jezelf voorliegenen de dingen mooi makenBen nu bijna bij de 6 maandenen die 5 flesjes bier zitten me toch in de weg... shit happenesBB. Coco, tís één van mn stokpaardjes maar... in je onderschrift staat dat je gestop bent op 30 september 2009. Dat is nu toch niet meer zo, wat het drinken betreft dan. Waarom je onderschrift niet aanpassen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden