Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik las net op de draad de posting van Adam
aan Marjo.
Ook ik maak me zorgen en ik hoop
van harte dat dit onterecht is.
Mijn gevoel zegt dat het helemaal niet
goed met je gaat Marjo.
Ik weet ook niet wat te zeggen als ik je
soms lees.
Wel vind ik het erg verdrietig voor je.
Je hebt toch een speciaal plekje in mijn
hart en ik wens je echt al het beste toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Heb een superrelaxed weekeinde gehad met bijna ex.
Wat is alles anders als je allebei niet meer drinkt.
Lekker even naar Scheveningen geweest, cappucinno gedronken op de pier.
Thuis, spelletje yatsee.
Anders werd de zondagmiddag besteed aan drinken.
S,middags even weg met de auto kon niet, want je rijdt natuurlijk niet met een slok op.
Bijna-ex is zo,n stuk rustiger geworden.
Wat een metamorfose!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo frummers,
Heb een paar dagen niet gepost alleen gelezen als het zo uitkwam.

Heb de handen vol met mijn kleine kat en poes Arnold (Nollie) en Sofieke. Het zijn
schatten.
Daarnaast is mijn dochter voorgoed weer bij mij ingetrokken. Het is weer lekker gezellig druk hier. Heerlijk :D:). Het gat van leegte waarin ik was gevallen wordt steeds kleiner gelukkig.
Mijn ex was niet zo gelukkig met het vertrek van zijn dochter naar mij terug. kan ik wel begrijpen maar ik ben nu wel super-blij.
:heart:

@Bolletje ik had ook een aanvaring met mijn schoonmoeder. Toen ik bij haar kwam net voor ik Sofieke en Nollie ging ophalen,vloog ze me bijna aan. Zij beweerde dat wij haar kat zouden overnemen als het met haar niet goed ging maar dat ik ze wel in het asiel zou dumpen want dat had ik met mijn hond ook gedaan
:o
Ze is licht aan het dementeren maar dat kwam onwijs hart aan. Ik die mijn twee lieverds uit het asiel haalde en het liefste alle katten had meegenomen, beschuldigen van zoiets?:angry: Ze was in de war met dat ik toen ik naar Chicago ben geweest Rebel mijn hond naar een voor mij bekende hondekennel heb gebracht. Dit was net een hotel voor de hondjes en werden super behandeld.
Sommige mensen kun je alles voor doen maar als je uit de gratie bent (ik door mijn drankgebruik) Daar kun je nooit iets goed meer bij doen. Dat doet pijn en niet zo'n beetje. Ik kan me dus voorstellen hoe jij je voelt bij je kabouter.
Zelf ben ik heel erg vergevingsgezind maar dat maakt je ook zwak en iedere keer als iets gebeurd dan meppen ze je weer omver.
Daar moeten we nog mee leren omgaan denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ari,

Ja, we kunnen het er samen goed over hebben wat drank uiteindelijk allemaal veroorzaakt heeft.
Dat is goed.
Hoe anders kan het leven zijn zonder drank.
En eigenlijk zijn we allebei superblij dat het nu zo goed gaat zonder drank, en met ons samen.
Officieel scheiden, gaan we nog steeds doen.
Maar door elkaar niet meer elke dag te zien, loop je ook een hoop spanningen en ergenissen mis.
En als we elkaar dan weer wel zien na een week ofzo, is het bijna weer spannend en hebben we elkaar tenminste weer wat te vertellen.

Te veel soms, vannacht was het 12.30 geworden door de lange gesprekken die we hadden.
Het lijkt wel dat alle muren opengebroken worden waar we eerst steeds tegen aan liepen.
Het lijkt wel een klein wondertje wat er gebeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Ja he, dat klinkt zeker al een stuk beter.
Inderdaad realiseerd hij zich, dat er op deze manier ook een hele goede toekomst mogelijk is.
Er komt berusting en acceptatie, dat is goed.
Het kostte even tijd, maar dat is logisch, en we zullen heus nog wel eens ergens tegen aan lopen.
Maar..so far, so good!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

Ik las net op de draad de posting van Adam

aan Marjo.

Ook ik maak me zorgen en ik hoop

van harte dat dit onterecht is.

Mijn gevoel zegt dat het helemaal niet

goed met je gaat Marjo.

Ik weet ook niet wat te zeggen als ik je

soms lees.

Wel vind ik het erg verdrietig voor je.

Je hebt toch een speciaal plekje in mijn

hart en ik wens je echt al het beste toe.

Ik snap jullie bezorgdheid
Ik heb mijn weg te gaan
Het is goed..

Horizon

Dit land van mij is vlak en stil, al eindeloze uren / het land leert ons om stil te zijn, en naar het verste punt te turen

Horizon, horizon, horizon / breder dan ik ooit kan dromen / wreder dan ik ooit kan zien

Godin met open armen

Het land is leeg, de muur is weg, de stemmen van de buren / een schorre jongensstem die zegt 'hoe lang pappa, hoe lang mamma / hoe lang gaat het nog duren'

Slaap lekker lieve allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Dees, ja het doet altijd pijn als een dierbaar iemand je op je hart trapt, ook al is die persoon aan het dementeren. Je hebt ze ook in goede gezondheid gekend en het is dan zo moeilijk om het nu anders te zien. Te zien als iemand die ziek is en het niet meer zo goed weet.
Maar jij kunt genieten van je nieuwe katjes en dat is ook belangrijk. Jij weet als geen ander dat je veel van je diertjes houdt, probeer dat als eerste te blijven zien. Hoe moeilijk dat soms is.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Emmaroos, welkom weer en goed nieuws dat je aan het werk bent!!
Prachtig gedicht Adam!

Rapilos wat fijn dat het gisteren zo aangenaam was met je (ex) man.
Hoe minder verwachtingen des te minder teleurstellingen ;)

Ik ga ook zo mijn bed in, vannacht schaatsen kijken werd toch wel erg laat en ik was erg vroeg weer wakker.
da's niet goed voor de rust, reinheid en regelmaat!!!

trusten en nog een fijne voortzetting van de avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep. Probeer ik van me af te zetten maar moeilijk blijft het. Op dat gebied moet ik me leren afzetten tegen zo'n voorvallen en me niet schuldig blijven voelen. Helaas begrijpt mijn verstand dat maar mijn gevoel nog niet....... :brokenheart:. Dit is ook zo naar mijn oudste dochter toe. Maar ik vergeef haar wel, alleen zij niet naar mij toe.:heart:

Mijn katjes voelen zich verschrikkelijk goed thuis hier. Sofieke heeft zich helemaal gegeven aan Laura mijn dochter. Ze slaapt bij haar in bed en loopt haar overal na. Prachtig om te zien. Arnold is een speelse kater en vreselijk baldadig maar op een lieve manier. Alleen nog een krabpaal aanschaffen want hij denkt dat depilaarboxen krabpaal zijn.
Af en toe is hij eindelijk moe en komt tegen ons aan liggen en dat na 3 dagen.
Heeeeeerlijk.

Meid laat jij je ook niet door de kabouter terneer krijgen. Jij weet ook dat je alles voor hem doet en GOED.
Hij moet dankbaar zijn dat jij er bent. Jij bent een kanjer
:present::heart::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal voor jullie lieve bezorgdheid. Was een tikje van de wereld door de schrik maar ook door de tramadol. Moest die voor de rugpijn extra innemen dus de luiken gingen dicht bij druppeltje. Gelukkig nog kunnen reageren op Caro dus die socialecontrole werkt wel.

Begrijpen doe ik het nog steeds niet want wilde alleen maar een treinkaartje kopen. Vroeger kocht je dit aan het loket en nu sta je je de plem te drukken op de knopjes. Moest het ff allemaal goed bekijken wat ik aan het doen was en hoorde het gezucht en gesteun al achter me. Toen dit blijkbaar te lang duurde kreeg ik een dreun op mijn rug. Moet je nooit doen bij me want die is al zo poreus en toen ik hier netjes wat van zei kreeg ik de volle laag op mijn rug. Tegen een zooi opgeschoten studenten kon ik dus niet op en delfde het onderspit. Was boos dat niemand me hielp en doggy er bij stond te kwispelen. Wilde alleen nog maar naar huis en van die pijn af. Nee aangifte kwam niet bij me op want dacht alleen nog maar en wegkomen en zou toch niemand meer herkennen omdat er zoveel waren die op me doken.

Zou het waar zijn dat dit op video staat? Dan ga ik morgen nog aangifte doen.

Sorry dat ik jullie ook de stuipen heb bezorgd want dit is echt niet mijn manier om in de schijnwerpers te staan. Naja is me wel gelukt dus en zelfs Tactive kon het niet laten om me nu ook weer op mijn vingers te tikken vanwege schuttingtaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...