Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari

Mai

Aanbevolen berichten

In the end is het
natuurlijk gewoon
virtueel, virtuoos vertier!

Ook niets mis mee
Maar mijn voorkeuren
beginnen weer te veranderen

Heel langzaam..

Lekker tevreden
met mij en
de rest

Linkerbeen wellicht
Rechteroksel ooit?

Of gewoon niet
Ik zie wel joh!

Ja. Lekker! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi hoi en goedemorgen.
Tjonge ik word jaloers van al die zonnetjes. Hier zeer mistig, kan de bomen aan de achterkant van de tuin niet eens zien.

Ja lekker hè Summer, zonder kater, fris opstaan.

Scheren jullie je benen? Ik wax alles. Veel gladder en je hoeft het ook veel minder vaak te doen. Bikinilijn is even AUW, maar dan heb je ook wat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Tas. wat een hoop dingen die je nog moet doen. Eén ding tegelijk anders is het dadelijk niet meer te overzien hé?:(

Kit. katten heropvoeden? Daar heb jee dagtaak aan meis. Maar wel leuk hoor. Wat ga je ze bij brengen?

Druppie dat klinkt niet verkeerd Eierkoeken met aardbeien. mmmmmm;)

Summer heerlijk is dat hé zonder kater wakker te worden. Veel slapen dan herstel je gauw.:present:

Vie benen scheren of wat dan ook? Daar doe ik niet aan mee. Laat het gewoon lekker zitten. 't Hoort er bij.;)

Goeie morgen lieve Dar. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Bol heeft heel erg geslapen en kon vanochtend m'n bed niet uit komen. Toch weer vervelende herinneringen over het bezoek gisteren aan Jos.
Een keer per jaar krijgen mantelzorgers een mantelzorgcompliment. e250,-- Hij zei dat, omdat ik dit jaar niet zoveel voor hem gedaan heb, ik het eigenlijk niet verdiend heb. Op die momenten laat ik het langs me heen waaien maar gisterenavond deed het bij de gedachten, best pijn, juist omdat ik wel veel doe voor hem. Maar goed, hij denkt vaak niet na wat hij zegt.
Verder doe ik vandaag de gewone dingen en zie wel verder.
Nu eerst de dieren gaan verzorgen. Miste vanochtend Gup wel hoor. Hij kwam me altijd zo enthousiast begroeten.

Och Isje helemaal vergeten zeg. Moest me schamen. Heb je goed geslapen meid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
alleenstaandendag, daar kan ik me nou ook best goed in vinden ;)
ik doe mee!!
oksels heb ik gisteren al gedaan maar ik heb vast nog wel ergens een maskertje liggen
gewoon een verwendag van maken

Gisteren natuurlijk veel te laat in bed omdat ik schaatsen wilde afkijken en dat is niet echt goed voor mij
maar het was de moeite waard!!
dus vandaag onrustig wakker en te vroeg en teveel in mijn hoofd bezig met eigen bedrijf
dus eerst maar eens een to do lijst maken en kijken wat ik af kan werken vandaag.

Zon in Groningen? hier is het ook een grijze bedoening met mist, ach, heeft ook wel wat
maar nu hoppa aan het werk en de innerlijke stress verminderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doei doei truus!!
vergeet onderweg niet te genieten

morge Vie en bol

Vie,
waxen???
tuurlijk jij bent niet alleen!
ik besluit per direct om terug te gaan in de tijd
dollemina's
ja alles overvloedig en bovendien trots
(in mijn geval eerder lui)
:D

geintje,

zat toevallig van de week te denken dat ik wel weer toe ben aan een rok
door dt rot weer was ik wel verplicht om platte schoenen te dragen
ik heb alleen maar gympen dus ik loop nu al drie maanden in den joggingpak :huh:
van dat verzorge hittepetitje is weinig overgebleven sinds ik thuis ben
mmm, dat is gen goed gevoel
ga direct de krulspelden in mijn haar draaien (gisteren al hakken onder mijn schildersoverall )
nooit gerealiseerd maar je verzorging en kleding wordt echt wel anders als je niet meer werkzaam bent
goed op blijven letten want je bent verslonsd voor je er erg in hebt.

Bol,

hahaha, welk overzicht???
als je ziet hoe ik hier bezig ben dan........
ga je me slaan :(
maar gelukkig houdt ik wel van een beetje chaos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he bolletje,

dat doet zeer zo een opmerking, zelfs hier
dat zijn de momenten waarop je jezelf kan afvragen "waar doe ik het voor? "

denk dat je zelf goed weet hoe dit te handelen
in ieder geval krijg je van mij een hele dikke
en een knuffel erbij!

die heb je simpel verdiend omdat je bolletje bent

:sun:

pc werkt ook al niet mee
een dikke zoen bedoelde ik dus, krijg hem niet op de juiste plek.

:present: bossie bloemen erbij maakt je omgeving weer warm en gezellig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit op zo'n site gezeten, hoe gaat dat dan? Moet je jezelf aanprijzen? Is dat niet eng als je niet weet wie er acher schuilt? Zijn die verhalen verzonnen of zijn ze eerlijk daar?

Tis gek maar volgende week ben ik al 5 jaar weduwe en heb (nog) geen enkele behoefte aan een relatie. Miss komt dat omdat hij de liefde van mijn leven was maar zeker is wel dat het nooit meer wil meemaken om een partner naar zijn uitvaart te brengen.

Getver Dar slagroom op aardbeien. Jeugdtrauma van me hahaha. Vroeger was ik zo mager dat ik regelmatig een slafroomkuur moest doen. Griezels want dat was telkens 6 weken lang een halve liter per dag en geloof me dat het je strot uitkomt. Na ettelijke kuren nooit geen slagroom meer kunnen zien. Maja dat ging vroeger zo want toen hadden ze nog niet van die aansterkende drankjes. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Dar

Bolletje!
:present:

zeg alsjeblieft tegen Jos dat Dar heeft gezegd dat jij zijn gouden lot uit de loterij bent en dat hij het uit zijn hoofd laat om jou die 250 euro te onthouden, is ie helemaal van de ......
:angry:

Er echt wat van zeggen hoor, hoe durft hij!

Och lieverd, dat is al zo vaak tegen hem gezegd. Hij weet dat ook wel en kan mij niet missen hoor, maar ik denk dat het allemaal komt uit pure frustratie. Ja en dat reageert hij allemaal af op mij.
Heeft vaak niet in de gate dat hij daar een ander erg pijn mee doet.
Van de week is onze vriendin geweest maar hij zat t.v. te kijken. Dan zegt hij "Ik ga dat eerst af kijken"en laat haar gewoon zitten. Zij krijgt ook zo vaak op haar duvel en hij doet haar ook zo vaak pijn met z'n uitspraken. Ik snap niet dat die meid nog blijft komen, maar dat is ook een trouwe hond hoor. Ze blijft trouw aan haar baasje.

;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks voor mij dus zo'n site en marktplaats al helemaal niet hahaha Ja stiekum eens gluren wie daar allemaal zijn lijkt me wel grappig maar ergens ook niet eerlijk want wil niks dus waarom dan kijken?

Nou Isa ik hoop dat je geluk hebt want er zullen er heus wel bij zijn die het wel goed bedoelen. Moeilijker lijkt me die juist te herkennen. Maar ach een partner kan je altijd ergens ontmoeten dus waarom daar niet?

Whaha die Dar, daar kun je het mooi mee doen Tass.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Drup, als de ware komt, dan komt ie toch wel hoor, daar heb jij eigenlijk geen datingsite voor nodig.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nooit meer mee wil maken wat je al achter de rug hebt.
Maar als er een lieve gozer hier langs komt zal ik wel zeggen dat ik nog een heel tof lief wijfie ken met een blaffende cavia en een paar hele lieve katten, de heel veel recht heeft op een hoop liefde, en dan stuur ik hem wel langs.:musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat joggingpak en benen was nog niet alles
maar dat vertel ik maar niet :D

laat de krulspelden even zitten moet tenslotte nog klussen
maar het was wel weer even een mooie eye opener
als het goed raak ik vandaag klaar met de grote klussen
dan is het inderdaad tijd om weer aandacht aan mijzelf te schenken

als ik vervelend wordt, meppen jullie dan even?
ben hyperdepieper maar ik hyper nog even rustig door
anders komen die klussen nooit af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen allemaal,
hier geen mist, maar wel somber en windstil.
En geen internetdaten voor mij ook,
ik begin bij te komen van de rust en geen
stress om aan iets te voldoen wat ik niet wil en kan zijn.

Bol, herken die opmerking, kreeg hem van zoon al zo vaal.
Jos kan net als B. alleen maar waarderen wat hij ziet of aan den lijve ervaart.
Dat is duidelijk. Nu jij er minder lijfelijk bent, lijkt het alsof je niks doet.
Zoon ziet dat hij 2 1/2 jaar zijn best heeft gedaan en denkt dat wij niets hebben gedaan.
Argumenten overtuigen zelden of nooit, zie de politiek maar, dus het beste maar niiet reageren en
denken, het is beter gelijk te hebben dan te krijgen soms, ook al doet het reuze pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me toch af wat die Jos heeft dat hij mensen zo kan manipuleren en gebruiken. Bolleke je bent zo'n lief mens en het doet me gewoon pijn dat je zo over je heen laat walsen. Volg je al de hele tijd hier en vind het ronduit misbruik die hij van je maakt. Heb hier lang over gezwegen want mag me er niet mee bemoeien maar kan ook niet goed aanzien hoe je gebruikt wordt zonder iets over te zeggen. Je bent heel wat beter waard en zeker iemand die lief is voor jou.

Zondagse preek van druppeltje. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyper maar lekker door hoor Tas, gezellig.

Dar geef Meesje maar een kusje op zijn grappige snorretje, en succes ermee morgen. 't Is een ingreep van niks eigenlijk, meestal lopen ze na een paar uur alweer rond te dartelen.
Vertel je nog hoe het gehaktbrood is gelukt?
Ik heb me er gisteren ongans aan gegeten, maar ik zie dat mijn geliefde vandaag het andere stuk meegenomen heeft naar zijn sportvereniging. En hij is aan de lijn, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Drup, natuurlijk mag je je er mee bemoeien, anders moet ik het niet op het frum zetten, ja het is nu eenmaal een moeilijke man, die heel veel mensen probeerd te manipuleren. Dat zeggen zijn fam. en kinderen ook. Daarom kan hij met heel veel mensen, h.a. thuiszorg, niet op schieten omdat die zich niet laten manipuleren. Er zijn diverse vergaderingen aan besteed om te leren, met Jos z'n gedrag om te gaan.

Jane fijn dat je het herkent. Vaak hebben ze inderdaad niet in de gate wat je allemaal voor hen doet, omdat het zo gewoon wordt, zeker als je er zo dicht bij staat. Vaak doet het erg veel pijn om opmerkingen te krijgen die gewoon niet waar zijn, maar ze zien het niet. Het is maar gewoon dat men voor hun werkt en bezig is, en dat kost vaak erg veel energie. Je blijft investeren, en het is nooit goed en genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. ik heb mezelf vaak af gevraagd hoe het zou zijn als ik oud wordt. Ik hoop echt dat ik niet hetzelfde word. Zal er alles aan doen om dat te voorkomen, en heb een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Ben nog niet gewend om verzorgd te worden maar weet wel dat ik van nature een heel dankbaar type ben.
Als iemand ooit iets doet voor mij, of ze komen gewoon maar op bezoek, ben ik in gedachten al bezig om te kijken wat ik ze allemaal kan geven om mijn dankbaarheid te laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...