Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: HermieBen misschien wel Oost-Indisch doof Alf maar nog niet blind hoor;) Hermie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: fotograafIk leer hier heel veel nieuwe woorden. En dat nog wel met Gerrit Komrij op de achtergrond. Gerrit?waar is ie dan?Prachtventalthans vroegerbegint wat af te takelenmaar zijn dixie mag er zijnen zijn gedichten en proza ook..O pardon, ik bedoel dictie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfMoet je dan ook een inburgeringscursus volgen om daar te wonen? Groningen is ook leuk zat er in oktober nog op een terras onder de Martinietoren die dus met een colaatje jawel en M met een pilsje.. en daarna nog terug fietsen naar Paterswolde En niet eens ff aangebeld??? Niet meer doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Heee marjo,alles goed daar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alf, Gerrit zit bij Pauw en Witteman. Straks de herhaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: fotograafAlf, Gerrit zit bij Pauw en Witteman. Straks de herhaling. Ben benieuwd wat ie daar komt doenmaar eens kijken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik moet van mezelf afsluiten, want de vier nullen zie ik nu staanTruste gij ingelogden en slaap lekker straksLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Heeft Gerrit een kleindochter?Hij is toch al zijn hele leven homo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Slaap lekker Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: fotograafHeeft Gerrit een kleindochter? Hij is toch al zijn hele leven homo? O Gij, kleinzielige van Geest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 is ze nou nog niet weg?Nou dan zal ik maar het goed voorbeeld gevenwelterusten lieverdsslaap lekkerjij ook Bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wat bedoel je daar nu weer mee!? Ik kleinzielig? Integendeel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Weltrusten andere lieverd. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik maak er ook een eind aanaan dit vrolijke gebabbel dus welterusten allennog effe naar GK luisteren...en thee drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Grapje Foto, grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Okeeeeee, gelukkig maar. Ik zag ook later pas dat lachende emtion.Slaap lekker Bam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 @Cathyzag eerder al je berichtje van gisteren, gaat ie weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Lief dat je me opmerkt babble!Helaas is mijn "verkering" uit. Zit me nu net af te vragen of ik opgelucht ben... of ja wat?Dat was gisteren de reden van het drinken. Helaas laat ik het even zo. Ga het wel weer oppakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Mooi als achtergrond Wing!Hoe kom je hier zo op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Na ja, om nu midden in de nacht een verbroken relatie te berde te brengen.....Gatver. Zou het liefst eens ferm gaan uithalen. Misschien beter om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik weet het Wing.In mij schuilt ook een zeer nuchter mens.Die kijkt nu - ondanks alles - en die weet dat het terugkomt weer. Zeker weten.Ik luister nog maar even wat muziek en dan zometeen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Trusten.... ik peins nog even voor me uit.Tot latersz ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ach hee Alf, je bent er ook nog? Of al weg misschien.Weet je al waarvoor je gaat op de 18e?Ik ga zo........ ja zou ik gaan slapen? Weet nog niet.Soort van verlamming en ook helder zijn; vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Cathy wat laat nogja ben er nog even wat pb's beantwoordendonderdag?probeer eerst een apparaat te krijgen/huren, op proefen als dat wat is dan zo laten anders opererenWas vanavond op tv, bij omroepmaxover apneukon je daarna chatten met een dokterwat een ellende las ik daarna over andere mensen8 paginas vol in half uur tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden