Francesca Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Getverdegetver, Carolien!!!!Laat ik nou een bijzonder levendige verbeelding hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alf alleen euro's zoeken hé? God weet wat je allemaal nog meer tegen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Overigens ben ik het ermee eens dat als je getriggerd wordt door een bier of wijn emodat je het dan zwaar krijgt in het levenWat wel speelt is dat je het niet verwacht hieren dat maakt het wel moeilijker als je dan opeens zo'n emo voor je ziet. Zou het gebruik ervan dan ook beperken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Pas maar op, Woman, ik houd je er aan, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAlf alleen euro's zoeken hé? God weet wat je allemaal nog meer tegen komt. Bol:)Ik doe hier het zwijgen toeHeb ook een levendige fantasie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: CarolienBam, leg die munten weg, het is nog geen Sinterklaas. Bam?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Vrolijke boel vandaag hiero. Haha Bol zo lees ik je graag: a dirty mind is a joy forever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Effe alle gekheid op een paar stokkies. Heb je vandaag een beetje een prettige dag gehad vriend Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: CarolienBam ja of mag ik dat niet zeggen? Sorry dan. O je bedoelt Bam als pats of klabatsik dacht dat je Bam Bam bedoeldedie zie ik nl niet..verder mag je alles zeggen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hermie mijn dirty mind loopt ff over. jaggie. Over levendige fantasie gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 SOS SOS HellupppppppppIk voel een nieuwe verslaving aankomen................Dit forum!!!!!!!!!!!!!!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeEffe alle gekheid op een paar stokkies. Heb je vandaag een beetje een prettige dag gehad vriend Alf Jawel hoordruk, moeen vanavond nog die brief schrijven als ik de energie nog heb anders morgen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: fotograafSOS SOS Helluppppppppp Ik voel een nieuwe verslaving aankomen................ Dit forum!!!!!!!!!!!!!! :$ Nou welkom dan fotohier zit er nog eén..maar is wel minder geworden dan een paar maanden geleden.Missch een cursus FdB volgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Gelukkig maar Bol. Ik heb dat ook wel hoor, alhoewel ik dat hier niet etaleerAlf energie maken voor die brief want van afstel komt uitstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Fo das een gezonde verslaving hoor. Je gaat er niet van met je hoofd trekken of overal tegenaan knallen of dubbel praten nee het is hier tof.Ja Alf daar had je het vanochtend over. Over die brief ja. Hoop dat het een beetje lukt om hem toch op een manier te schrijven dat jij tevreden kunt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wat een stilte ineens, iedereen aan het kokkerellen?Ga ik nu maar even boodschappen doen.Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Later wijfie. Ik ga ff mijn boontjes op zetten en me vol proppen met heerlijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 MMMMMMM. chocolademunten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik heb mn berichten in je link aangepast, Carolien, wil jij jou bericht ook aanpassen ? (naam verwijderen)Mijn dank is groot quote: Originally posted by: CarolienFF serieus nou, ik had Jane gevraagd me het adres van dat atelier te PBen. Blijkt dat ze Woman zelf bedoelde. Ik denk huh waar zit die dan en tik de naam van het atelier in op Google. Kom ik op dit forum uit: ">http://forum.alcoholdebaas.nl/...RUMVIEWTMP=Linear Dus Woman, ieder die de naam intikt kan hier terechtkomen. Wil je dat wel? Zullen we gaan stuffen op de naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja is goed, ik doe het graag x quote: Originally posted by: fotograafPas maar op, Woman, ik houd je er aan, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Lekker gegeten, nu een ijsje halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hallo,Was al even ingelogd maar bezig met belasting invullen voor vrienden.Gauw een happie eten en dan in gaan vullen voor de bond.Wou toch even goedendag zeggen en een fijne avond wensen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey Darreltje leuk hé het bericht van Tassie? We hebben vanmiddag hiero een feesje gebouwd. En gezellig dat het was. Helemaal zonder alcohol. Jammer dat je er niet bij was, maar het voordeel van een virtueel feesie is dat je het terug kan lezen. Zo zie je dat iedereen met iedereen begaan is hier.Nu nog een berichtje van Suusje en van Ya. want die moet onderhand die niersteen toch ook kwijt zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ben weer ff. terug.Wat was dat Caro dat je chocoladecenten ging rapen?? Of moet ik eerst maar es beter teruglezen!En met de pollonaise doe ik mee Bollie!Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden