Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 maart


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he daar wordt ik weer blij van Dar!!

ik wist wel dat ze niet weg waren, ze hebben geen wintertrek ofzo
maar in de winter hokken ze waarschijnlijk lekker allemaal bijelkaar
ik heb in ieder geval de hele winter geen zwaan gezien hier

Ze zijn altijd zo nieuwsgierig, ze zwemmen vaak een eind mee zo 's ochtends vroeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

dochterlief kwam er achter dat ik een klein spaarpotje heb, haar verjaardagskado
maar nu loopt ze zoveel problemen te schoppen en stelt heel simpel dat ik dat wel even kan betalen van dat potje.
moet ik dan nu al zeggen dat dat haar kado is?

ik zou zeggen, maak al het geld wat je heb lekker op!
geniet van het leven, doe leuke dingen van je centen, tenslotte hard voor gewerkt
en laat niets na, ook geen schulden natuurlijk
pfff, geld
de bron van de meeste ellende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thats the problem Dar

ze loopt stage vier dagen en één dag naar school en op zaterdag werkt ze gewoon.
maar de studiefinanciering betaalt achteraf, de stagevergoeding is minimaal en ze ziet haar inkomen tijdelijk dalen.
maar de rekeningen komen wel en die moet je vooraf betalen ipv achteraf.

en dan.............
ze heeft haar rijlessen betaald, dus spaarrekening leeg
en nu moet ik het ontgelden :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag een betere dag !!!
Gisteren echt weer een flinke dip gehad, maar door al jullie steun en motiverende woorden mezelf er weer enigszins bovenop getrokken...:)

Toch gaan werken gisteren al kostte het me heel veel moeite en verschrikkelijk veel traantjes, maar uiteindelijk wel blij dat ik mijn verantwoording voor mijn daden genomen heb...

Nog wel even gesproken met mijn kleine maar wijze zus betreffende de confrontatie die ik aan moet gaan met mijn ouders als ik zelf verder wil komen in mijn verwerkingsproces... Heeft me gelukkig weer wat rust gebracht en heeft me in ieder geval ook weer droog gehouden, al vloeide de traantjes volop !!!

Afijn, vandaag weer werken en ondanks dat ik er weer een eind voor moet rijden, weet ik ook dat het me dat gevoel gaat geven dat ik nog iets waard ben en dat ik nog iets kan betekenen voor de ander !!!;)
Sta een stuk positiever tegenover de dag, nu dat gevoel proberen vast te houden...

Thnx nog aan iedereen die zo meee heeft geleefd en voor alle adviezen, tips en ook die schop onder mijn bibs...
Heb ik soms ook wel nodig... Koppig, welnee ??? :$

Fijne dag nog en wie weet tot vanmiddag...

xxx Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk dat ze volwassen worden maar de maatschappij geeft ze ook direct volwassen problemen.

dit keer geen gezeur over de belastingdienst, die is dit keer op tijd.
nah, die studiefinanciering.
ze krijgt nog geen aanvullende financiering want ze zijn nog op zoek naar haar vader
ik heb een aanvraag gedaan om zijn inkomen buiten beschouwing te laten omdat ik hem al 18 jaar niet heb gezien.
maar goed, heel verhaal maar voorlopig krijgt ze maar 67,- studiefinanciering en als straks de beslissing valt over de aanvullende financiering......... dat gaat NIET met terugwerkende kracht.

geld, geld, geld

kunnen we niet terug naar het stenen tijdperk?
lijkt me wel wat, lekker in een grot en geen rekeningen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over belastingen gesproken, ik heb mijn opgaaf gedaan en volgens mijn berekeningen moet ik 2000 terugkrijgen, ik snap er helemaal niets van want normaal krijg ik een kleine 300 terug, ik ga toch maar even bellen om een afspraak te maken, anders zit ik me rijk te rekenen terwijl het helemaal niet zo is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Ik heb vannacht wel kunnen pitten alleen erg onrustig. Daarbijkwam nog dat Sofieke constant bovenop me wilde liggen en iedere keer als ik me draaide dan klom ze weer bovenop me. Toen de wekker ging was ze mij al het gezicht aan t wassen. Nu is ze aan zichzelf bezig. t is toch zo'n drolletje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondy van uitglijers word je sterk meid. Niet dat je nu iedere keer uitglijers moet maken maar je beseft iedere keer weer opnieuw dat drank niet de oplossing is. Ga er voor want het lukt je. Als ons het lukt, lukt het jou ook:heart::sun:
En natuurlijk zie je tegen de confrontatie op maar misschien valt het allemaal mee en denk je daarna, "was dat nu alles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas het zou geweldig zijn! Ik zit me nu te bedenken dat het misschien wel kan kloppen, had vroeger maar 'een' baan, nu heb ik het UWV erbij als werkgever, ik incasseer gewoon, zet het opzij en dan heb ik in ieder geval de rente ervan als het terugmoet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jacc,

als je je aangifte gewoon invult kan er eigenlijk weinig mis gaan
het enige is dat je niet altijd op de hoogte bent van alle aftrekposten.
gewoon nog even nakijken of je iets niet per ongeluk hebt omgedraaid en versturen.
je kan inderdaad het geld dan opzij zetten en de definitieve aanslag afwachten.
trouwens, dat is altijd verstandig om te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus gaat vandaag voor de laatste keer naar AZM Maastricht voor de PETscan. Bestraling en verdere behandeling kan niet meer vanwege haar zwakte. Ze gaat van daar uit vandaag naar huis waar alles klaar staat om haar laatste dagen door te brengen. Ze zag er gisieravond zo slecht uit. Haar gezichtje was al helemaal ingevallen. Een verschil met eergisteren. Ik hou mijn hart vast. Vandaag zal ook heel vermoeiend voor haar zijn.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...