Spring naar bijdragen

Weer en droge dag !!! Al doet het weer buiten anders vermoeden !!! Blijf positief... ;_)

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hou op Patatteke, katenspek he? Lekker met aardappeltjes en draadjesvlees.

Ik ga een broodje eten want heb alweer honger.

Trouwens weet je wat ook lekker is? Sambalboontjes en die krijgt Caro deze week. Lekker met rijst en hahaha lach me suf.

Snap niet waarom ik hier geen gram dikker wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ben er ook weer,

Laatste nachtje zit er op, uitgeslapen en nu weekend.
Heerlijk zwoel weer hier in Gorinchem, met mijn vrouw de stad in gewandeld.
En och geluk, Venezia is weer open, die heeft het lekkerste ijs van heel de wereld.

Dar, mijn ervaring is dat je beter gelijk een goed toetsenbord kunt kopen van Logitech of zo, alle waren naar zijn geld...

Zo nu verder met bijlezen, fijne middag allemaal in elk geval.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar je mag de mijne wel hebben, Joost Zwagerman boeit mij zo ontzettend niet..
Ik heb juist vandaag postzegels gehaald voor de patchoelie van Bolleke, dan doe ik direct het boekje voor jou op de bus :)
Even je adres of die van een vriendin pb-en ?
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk wel hoe ik me voel vannacht, ik moet er echt wel zin in hebben om op te blijven voor een film.
Ja buikdansen moet je pakken, als dat zo is wil je het altijd doen. Zie Carolien, zij heeft nog niet eens les gehad en heeft het virus al te pakken haha
Dat is wel nodig want dan ga je lekker veel oefenen thuis en dat is wel nodig anders duurt het helemaal zo lang voordat je het kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag bij de boekwinkel sprak een oudere man mij aan, op zo'n samenzweerderige toon, dat mn bloesje openstond. Ik kijken, nee hoor niets aan de hand. Dus ik zeg tegen hem dat dat zn zaak niet is en moest me echt inhouden om em niet een pets om zn oren te geven.
Thuis erachterkomen dat als ik scheef buk dat ik ja wel wat inkijk heb, maar jee lekker boeien ofzo.
Ik krijgen ranziger gevoel van zo'n mannetje die mij aanspreekt dan de wetenschap dat ik een beetje inkijk heb.
Als het vrouw was geweest was het anders gewees.
Waar bemoeit zo'n vent zich mee, kijk de andere kant op, of geniet van het uitzicht..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman wat lief dat je daar nog steeds aan denkt, aan die parfum. Schrijf je adres er achterop dan zal ik die lijn kraaltjes op sturen. Je kunt er zeker iets mee. het zijn twee losse banen zeg maar en als je die omhoog houd hangen er rijen kraaltjes aan. Mooi voor onder een buikdans B.H. Als je er iets mee kunt ben ik benieuwd naar een foto.:present:

Verder is een vriendin met haar vrouw geweest. Ik ken haar al zo'n 25 jaar.
Dinsdagmiddag komt haar vrouw mij halen en ga ik een paar uurtjes naar hun toe. Yes heb er zo'n zin in mensen. Heerlijk ff een paar uurtjes weg. Raldedaldedal.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag

Woman
The excorsist vond ik toen een vreselijke film
ik houd wel van horror maar niet van dit type
word al akelig als ik die ogen en dat
draaiende hoofd weer zie..
en dan die geluiden..

Wel mooi vind ik de graaf van M.C.

monte christo

mooie film over onrecht en wraak
en uitstekend geacteerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ook weer even. Dochter is vanavond spontaan naar paps dus ik ben even 'vrij'.

Alf een heleboel jaren geleden had je van die korte verhalen van the hammar house of horror (of zoiets). Die waren goed, griezelig maar niet ranzig zoals the excorsist. Ken je die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen plannen, misschien straks nog even bij een vriendin langs.

Heb nog even gegoogled en het is Hammer House of Horror, begin jaren 80. Waren van die filmpjes van een uur of zo waarbij je altijd dacht van nu gebeurd er iets en dan gebeurde het natuurlijk op een moment waarop je het niet verwachtte. Echte Engelse suspense.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...