VM1 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoewel ik ook van chips met pickles hou! Niet van chocola. Vetrek binnen 10 min. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Nog even snel vorik vertrek Drup. Jonge groen boontjes met dun laagje spek rond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hou op Patatteke, katenspek he? Lekker met aardappeltjes en draadjesvlees.Ik ga een broodje eten want heb alweer honger.Trouwens weet je wat ook lekker is? Sambalboontjes en die krijgt Caro deze week. Lekker met rijst en hahaha lach me suf.Snap niet waarom ik hier geen gram dikker wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Nieneke nee nog niet in de tuin bezig hoor. Te gammel maar we gaan binnenkort weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hallo allemaal, ben er ook weer,Laatste nachtje zit er op, uitgeslapen en nu weekend.Heerlijk zwoel weer hier in Gorinchem, met mijn vrouw de stad in gewandeld.En och geluk, Venezia is weer open, die heeft het lekkerste ijs van heel de wereld.Dar, mijn ervaring is dat je beter gelijk een goed toetsenbord kunt kopen van Logitech of zo, alle waren naar zijn geld...Zo nu verder met bijlezen, fijne middag allemaal in elk geval.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hallo allemaal, iedereen nog wel een beetje blij ???xxxLekkere boodschappen gehaald, smoothie, extra lekker toetje, een quiche, en ook Jip en Janneke bubbelsap voor als er eens wat te vieren valt, of gewoon zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Owja en pannenkoeken voor morgen als ontbijt, jammie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Voor wie zin heeft om te griezelen vannacht :http://www.tvgids.nl/artikel/3...gere_horrorklassieker/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dar je mag de mijne wel hebben, Joost Zwagerman boeit mij zo ontzettend niet..Ik heb juist vandaag postzegels gehaald voor de patchoelie van Bolleke, dan doe ik direct het boekje voor jou op de bus Even je adres of die van een vriendin pb-en ?x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Leuk Dar !! Moet je doen ! Wel in 8 nemen dat je het niet in 10 lessen leert, maar evengoed wel reuzepret met de muziek enzo...Mijn smoothie is met banaan en cocos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Er komt meer muziek aan, Carolien Jippie, nog meer wiebelen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik kijk wel hoe ik me voel vannacht, ik moet er echt wel zin in hebben om op te blijven voor een film. Ja buikdansen moet je pakken, als dat zo is wil je het altijd doen. Zie Carolien, zij heeft nog niet eens les gehad en heeft het virus al te pakken hahaDat is wel nodig want dan ga je lekker veel oefenen thuis en dat is wel nodig anders duurt het helemaal zo lang voordat je het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 vanmiddag bij de boekwinkel sprak een oudere man mij aan, op zo'n samenzweerderige toon, dat mn bloesje openstond. Ik kijken, nee hoor niets aan de hand. Dus ik zeg tegen hem dat dat zn zaak niet is en moest me echt inhouden om em niet een pets om zn oren te geven. Thuis erachterkomen dat als ik scheef buk dat ik ja wel wat inkijk heb, maar jee lekker boeien ofzo. Ik krijgen ranziger gevoel van zo'n mannetje die mij aanspreekt dan de wetenschap dat ik een beetje inkijk heb. Als het vrouw was geweest was het anders gewees. Waar bemoeit zo'n vent zich mee, kijk de andere kant op, of geniet van het uitzicht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Even weg, hondje uit en keukendingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Woman wat lief dat je daar nog steeds aan denkt, aan die parfum. Schrijf je adres er achterop dan zal ik die lijn kraaltjes op sturen. Je kunt er zeker iets mee. het zijn twee losse banen zeg maar en als je die omhoog houd hangen er rijen kraaltjes aan. Mooi voor onder een buikdans B.H. Als je er iets mee kunt ben ik benieuwd naar een foto.Verder is een vriendin met haar vrouw geweest. Ik ken haar al zo'n 25 jaar.Dinsdagmiddag komt haar vrouw mij halen en ga ik een paar uurtjes naar hun toe. Yes heb er zo'n zin in mensen. Heerlijk ff een paar uurtjes weg. Raldedaldedal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Middag WomanThe excorsist vond ik toen een vreselijke filmik houd wel van horror maar niet van dit typeword al akelig als ik die ogen en datdraaiende hoofd weer zie..en dan die geluiden..Wel mooi vind ik de graaf van M.C.monte christomooie film over onrecht en wraaken uitstekend geacteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Bol lekker voor je dat je er even tussen uit kan geniet er van je hebt het verdiendGaat naar meer smaken vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ben ik ook weer even. Dochter is vanavond spontaan naar paps dus ik ben even 'vrij'.Alf een heleboel jaren geleden had je van die korte verhalen van the hammar house of horror (of zoiets). Die waren goed, griezelig maar niet ranzig zoals the excorsist. Ken je die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ha HermieLekker avondje vrij, plannen?Hammar HoHheeft iets bekends iddmaar kan me niet voor de geest halen of ik er naar gekeken heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dit dushammar hoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Nee geen plannen, misschien straks nog even bij een vriendin langs.Heb nog even gegoogled en het is Hammer House of Horror, begin jaren 80. Waren van die filmpjes van een uur of zo waarbij je altijd dacht van nu gebeurd er iets en dan gebeurde het natuurlijk op een moment waarop je het niet verwachtte. Echte Engelse suspense. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ja, laat dat maar aan die Engelsen overM. hier is gek op eng. seriesik wat minderwel gek op het land.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 onderhandelen met wie Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Bolletje ik heb mn adres gepeebeetBen benieuwd !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Misschien tot latertjes,Gaan naar vrienden op visite, nog even in bad...Fijne avond,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden