bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfHe Bolen wat een rare setting.. sterfbed, ziektebed?..Ik ga voorlopig niet meer naar bed:DNee nee lieve Alf zie het niet negatief. Misschien ben je, in je droom bezig met herstellen van een zware periode. Dat mensen van het frum er bij stonden zou juist kunnen betekenen dat je bezig bent met je alcoholgebruik te verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hope Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik heb mijn pot thee bijna leeg.Hierna aan de caffeine vrije koffie en daarna aan de sinaslight.Je kunt het maar druk hebben met drinken:)Mijn blaas maakt overuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: TeveelGoede morgen, Heerlijk geslapen, als een van de weinigen hier begin ik de dag trouwens met thee. Zou eigenlijk niet weten wat anderen met deze mededeling aanmoeten (morge Alf, geintje ) Is alcohol gerelateerd Teveelzou er bijna van gaan drinken van de schrik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Je ziet wat Bol ermee doet geeft er een positieve interpretatie aandaar heb ik weer wat aan, want wrsch is het zohad ze niet gedaan als ik had gezegd dat ik mn teennagelsging knippen of welBol heeft altijd een opgewekt woordje voor iedereen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Kennen jullie het gevoel van dorst te hebben naar b.v. warmte en liefde? Dus geen gewone dorst maar meer, ja hoe moet ik het zeggen, geestelijke dorst. Dorst die je niet kunt lessen met water of zo?Alf dat komt omdat ik het jullie allemaal zo gun. Een heel gelukkig leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Daar kan ik niet genoeg van krijgen Bolmeer dan 2 liter per dag van nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Alf ervaar je dat ook lichamelijk? Je voelt die dorst maar weet dat de behoefte van die dorst niet te lessen is. Ja ik gun je inderdaad alle liefde van de wereld.Misschien heeft M. ook dat gevoel van dorst hebben. Of weet jij dat niet?Misschien dorst naar positieve energie van die ander. Tenminste dat voelt bij mij zo. Het echt willen delen van je diepste gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik weet niet of die sensatie lichamelijk is..Dat laatste zeker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ja ik voel dat echt lichamelijk. Zo'n behoefte om al mijn gevoelens die me eigenlijk heel kwetsbaar maken, als ik ze zou laten zien, die gevoelens te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Heb nog nooit iemand ontmoet in RLaan wie ik al mijn diepste gevoelenskon laten zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 DAn voel je de angst, de spanning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ga me klaarmaken voor een bezoek aan t Muiderslotmissch dat deze bespiegelingen kunnen worden voortgezet met M tijdens de Ridderroute.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ja natuurlijk voel je dan angst en spanningen. Je bent dan zo kwetsbaar. Ik merk nu ik hier zo over na denk, dat ik altijd gegeven heb naar Jos omdat ik de behoefte om te delen weg gedrukt heb. Delen lukt met Jos niet, het is altijd eenrichtingsverkeer geweest. Toch heb ik me altijd gelukkig gevoeld om te geven. Ik compenseerde natuurlijk de behoefte om te kunnen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Heel veel plezier Alf, en geef M. maar eens een stevige knuffel hoor. Doet een vrouw altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHeel veel plezier Alf, en geef M. maar eens een stevige knuffel hoor. Doet een vrouw altijd goed. Niet als ik langs de kantelen loopkan gevaarlijk zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Daar kan ik niks mee DarHet pad is het doel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Bolken mensen die kiezen voor een baan in de zorg om te kunnen zorgen, te geven in de hoop er iets voor terug te krijgenvaak onbewust wat nooit voldoende is, loopt op den duur uit op een teleurstelling want de diepere behoeften wordenzelden beantwoordvraag; wat levert het je op voor iemand te zorgen die niets kan geven?Ik wil er wel op doorgaanmaar moet nu echt wegde ridderzaal wacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Goeiemorgen!Dar dat is dus mindful leven,jij mag de cursus overslaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik zie dat heel anders Dardoelen stellenen bereikeneen interessant onderwerpVia o.a. NLP en opleiding heb ik geleerd dat een doel stellen zo helder en concreet mogelijk geformuleerdmoet worden zodat het bereiken al bijna een feit isvisualiseren e.d.Als het doel duidelijk iskan de weg daarnaartoe dat ook zijnAls het doel je duidelijk is gaat alles in je zich daar ook op af stellendat wil dus niet zeggen dat je de werkelijkheid van alledag vergeet , integendeeldat wordt juist intens meegemaakten voortdurend geëvalueerdIk kan formuleren:ik wil een diepe en intense relatiemaar dat is veel te vaag, hoe ziet dat er dan uit, maak dat concreetzie het voor je, hoe voelt het, wat hoor je je partner zeggen enzHet geldt ook voor je balkon opruimen Darhoe zie je het voor je als het klaar is? Concreet, welk bloemetje waar..En vervolgens ga je aan het werk, gericht op het bereiken van dat beeldIk zeg het gemakkelijk, maar doe het zelf veel te weinighet vraagt oefeningga daar maar weer eens mee beginnenvandaagLaters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Mogge allemaal,Gaat hier wel weer. Kreeg een vreselijk mooie mail van Caro over vriendschap. Weer janken dus maar deze keer luchtte het me wel op want die ingehouden tranen kwamen er wel uit. Dank meis. De arme schat is nu al misselijk en heeft niet eens mijn sambalboontjes geproeft hahaha.Dar wat schrijf je toch vaak mooie dingen, je hebt echt een roeping gemist.De kat zit nu in de tuin want het is idd lente. Al krijsende zit ze op mijn scoot te gillen naar iets wat ik niet zie hahaha. Sjonge als je een hond neemt ben je bang dat het maar geen overlast geeft in de buurt maar nu wordt het de kat vrees ik. Ik ga toch eens googlen over stembandamputatie maar dat vind ik ook weer zo zielig. Die kat is al gek maar moet ik dat nu ook worden? Heb er al veel over gelezen en ja ze maken je maf hoor want het gaat altijd maar door en niet meer over. Vele mensen hebben uit wanhoop al een huisdier in laten slapen omdat ze er niet meer tegen konden want ook honden schijnen zo tekeer te gaan als ze dement worden. Hier gaat het ook al maanden zo. Als ze ff stil is dan kan ik het niet om zo te denken want ze is 17 jaar zo lief geweest dus moet het dragen maar als ze weer de stuipen krijgt dan kan ik haar wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfBolken mensen die kiezen voor een baan in de zorg om te kunnen zorgen, te geven in de hoop er iets voor terug te krijgenvaak onbewust wat nooit voldoende is, loopt op den duur uit op een teleurstelling want de diepere behoeften wordenzelden beantwoordvraag; wat levert het je op voor iemand te zorgen die niets kan geven?Gewoon een stukje blijdschap. Geen dankbaarheid maar blijdschap dat je dat voor iemand doet. En als dat er niet is, wordt het een energievretende relatie.Als er helemaal niets terug komt, wordt het erg moeilijk om dat toch te blijven doen.In de zorg heb je met meerdere mensen te maken. Er is altijd wel iemand die een beetje blij is, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Wijfie Caro?hoop dat je snel weer opkrabbelt meis,maar dat je lijf ff rust nodig heeftmoge duidelijk zijn.En nee je hebt je roeping niet gemist hoorjouw roeping is nu ons ADBers bij te staanen je eigen ziel mag daar ook van groeiendus blijf nog maar ffals jouw volgend treetje zich aandientlaten wij je weer los:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ola Niwi:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Hola, Jane..... como estás ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: niwiHola, Jane..... como estás ? Como es hoe:huh: Goeie middag Niwi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden