bolletje Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Drup 17 jaar is eigenlijk een pracht leeftijd voor een dier zeg. Maar het is altijd te vroeg als je ze af moet geven ook al zou ze 30 jaar zijn. Ik hoop dat je echt nog een hele tijd mag genieten van haar meis. En een dier kan alleen maar zo'n hoge leeftijd halen als ze een goed leven heeft gehad.Maar natuurlijk kan ik me jouw argwaan voorstellen w.b. de dierenarts. Je gaat altijd denken "zou hij niet iets over het hoofd hebben gezien". Dat is toch menselijk, je wilt je dier niet kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Drup, geef ze der van langs! Heb met ma hier ook gemerkt dat ze NOOIT luisteren!Isje, voor je het weet heb je twee bébé's! Je ben nog zo jong! Je komt hem echt wel tegen!! Vooral positief denken en beginnen aan je nieuwe job!Wat is dat toch allemaal met Suus?????Bollie vandaag verlof voor de kids maar zonnetje schijnt! Ze spelen lekker buiten op de trampoline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Ik weet het Bolleke maar het went nooit als er een dier tussen je vingers glipt.Naja laten we ons nu maar gaan verheugen op de verhalen van Caro als die thuiskomt met haar pup. Heb al een mooi speeltje voor hem en wilde het inpakken. Tikje maf ben ik zelf ook wel geloof ik hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Patatteke daar is het te laat voor, mama is al een paar jaar dood. Had nog wel een brief geschreven over dat ze haar en mijn broer zo voor de gek hielden want ze zou nog ongeveer 2 jaar te leven hebben. Als oncologieverpleegkundige wist ik heel goed dat dit hooguit een paar weken zouden zijn. en ja het waren er 3. De huisarts verleende wel de medewerking wat morfine betreft maar stond er dus alleen voor. Toen er eindelijk hulp kwam om me te helpen met douchen, kwamen ze een uur na ovelijden dus ook dat moets ik allemaal doen. Heb alles met liefde gedaan hoor maar voelde me zo alleen want ook in de nacht lag ze te gillen dus moest ik er weer uit. Het enigste wat ik nog kon doen was haar op laten nemen en ze smeekte me van niet. Al moest ik erzelf aan onderdoor maar heb dit dus niet gedaan. Die 3 weken waren een hel voor haar en mij en dat herleeft dan weer nu de sterfdag nadert. Op die brief heb ik nooit antwoord gekregen en hoeft ook niet meer want heb haar daar niet mee terug en zal er mee moeten verder te leven. Ik probeer het te zien als iets wat ik uit liefde voor haar heb gedaan en probeer dankbaar te zijn dat ik het mogen doen en haar dood met mij samen te delen. Heb in elk geval nog even de kans gehad om te zeggen wat een fijne moeder ze was en hoeveel ik van haar hield. Zij ook van mij en daar moet ik het mee doen de rest van mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Druppie lieverd Hierzo die zijn voor jou meis.:present::;:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Yep Drupje!Mijn ma is nu 70, heb geen broers of zussen. Je kan je niet voorstellen (of jij juist wel ) hoe er tegen op zie! Pa is 76. Maar als je dan zoals jij wel broers of zussen hebt , blijkbaar is dat ook niet makkelijker!Zoals ik al zei, nu is ze geestelijk nog goed en hebben ze allebei ,samen met mij bij de gemeente, notaris etc. een akte laten opmaken over wanneer wel of niet euthanasie! Geen leuke onderwerpen maar dat maakt het voor mij op dat moment miss makkelijker. Alhoewel???Ik hoop echt dat het nog een tijdje duurt!!!!!!En ondertussen taffelen (ken je dat woord?) we verder met thuishulp die niet draait, vragen maar nooit antwoorden, liften die niet komen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Idd. Isa! Geen kat te zien!Coco ben je der nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Yep!! Let's paaartyyy!!Ouders van huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 mag ik meedoen:)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 spreken we af bij Isa, daar is het heel de week al een vrolijke boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Jongens snel in de kast verstoppen als ze thuis komen hé! Hopelijk vinden de buren de muziek niet te luid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Join the fun Babble! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Heeey hallooooonee was er nog .... ben er weer.....was even in de pen bij wie is wie...maar ga nooit zo snel dus ja stonden er alweer tig boodschappen tussen hihiVMlang geleeeee, hoe gaat ie?????drupIsa Nog meegekregen???We gaan naar de tandemsprong van Jane kijken als ze 60 wordt (over 3 1/2 jaar)neem jij ook je 3 kids mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Dansen op de tafel mag wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 hoi babble Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 quote: Originally posted by: isazolang we maar niet onder de tafel belanden is alles toegestaan! WOOOOHAHAHAHAHA Die Isje toch. Wij drinken geen alco meer.Hey die Co en Babble. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Haiii Bollie:heart:Zonder drank ga ik ook wel onder de tafelB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonno Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Hey hallo Bonno je hebt het gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonno Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 quote: Originally posted by: CocoHey hallo Bonno je hebt het gevonden! Ik ben nogal goed met internetforums gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Hoi Bonno, welkom!Hey Co praat jij niet meer met mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonno Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Het likt wel of er hier vooral dames posten, of is dat niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonno Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Het likt wel of er hier vooral dames posten, of is dat niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Heeeeeeeee VM eeffe goed lezen hè?! ik zei tegen jou: lang geleeeeee, hoe gaat ie????Dus hoe gaat ie met jou VM ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 BonnoEr zijn ook mannen hoor, maar inderdaad momenteel in de minderheid aan de praatIsaGewoon drieling WHHhOOOEEEEHAAAAAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden