Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 maart 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grappig dat mijn boontjes zoveel teweeg hebben gebracht, nu nog Caro onder haar neus duwen hahaha
Nee is simpel toch en lekker voor iedereen want je kan ze zo pittig maken als je zelf wil en van te voren al klaar maken. Ja is altijd een succes van me geweest (hoop ik morgen ook maar) want het fijne is dat je niet meer veel hoeft te doen en het zo uitgebreid kan maken verder als je wil door de bijgerechten Maar erg leuk jullie reacties hierop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa heb ik goed begrepen dat je terug les gaat geven?

Na al mijn escapades in de privee sector met alles wat daar welof niet aan vast hangt, heb ik onlangs besloten om terug gaan les te geven. Dat is aan jongeren tss. 16 en 23, misschien niet zo flamboyant maar rustiger! Ook beter met kids die zelfde vakanties hebben!

Probleem dat ik nu, 43 zijnde terug moet beginnen met vervangen enzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer ff.

Antwoord op je vraag Elsa: Met mijn zusje gaat het zoals je weet steeds slechter. Er ligt nog een klein hoopje mens in bed. Ze is met tijd en wijle wel heel helder en heel erg gefrustreerd doordat het zo oneerlijk is dat zij er dadelijk niet meer zal zijn en de wereld draait door. Soms is het moeilijk met haar hierover te praten want wij voelen niet zoals zij wat dit is. Ik ben al blij dat ik zoveel mogelijk met haar kan praten en haar kan helpen met de vele vragen die ze heeft. Maar het is verschrikkelijk moeilijk een mens dat je lief hebt zo aan haar einde te zien komen. Euthanasie wil ze zo gauw mogelijk regelen. Ze praat gelukkig nog over volgende week en zo maar of dit haalbaar voor haar zal zijn mag God weten. Ze is eigenlijk veel te jong om zich daar al drukker over hoeven te maken.

Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Alcohol is uit den boze. Ik moet helder blijven.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, ik ben ook snel gestopt met de hogedruk omdat het zo'n zooi gaf en het zand wegspoelde.
Ik gebruik antigroen van een tuincentrum, kwart tot halve bus per emmer water, ruim inschrobben en niet naspoelen.
Het werkt na en wordt dan steeds witter. Vertraagt ook nieuwe aanslag als je het aan het eind vd zomer doet. Ook op schaduwplekken en in grindtegels.

Bert de Hangmatophanger. Oh, die wil ik ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vannacht niet zo goed geslapen, kon niet in slaap komen en ook veel wakker geworden.
Vanmorgen ging het heel goed, tussen de middag even een zwak moment dus toen ben ik maar boodschappen gaan doen (geen alcohol gekocht) en daarna in de tuin gewerkt.
Ik was heerlijk voldaan en na het eten en douchen dacht ik even heerlijk op de bank te gaan liggen maar daar kon ik toch niet op de tv concentreren en nu zit ik dus maar achter de pc bij jullie met een bakkie thee. Al met al niet slecht maar dit valt me nu even tegen

(lief dat je t vraagt trouwens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste dagen, zeg maar week, is het ergste, voor mij althans. Slecht slapen, onrust, zweten 'snachts.

Maar het loont!! Niet dat het erna geestelijk makkelijker word maar lichaam is een week doorbijten! Afleiding zoekn, de tuin in!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,

Bebe,
Van harte welkom,
Dapper van je dat gestopt bent.
Tweede dag dus vandaag.
Goed als je morgen kan terugdenken aan weer een volbrachte droge dag.
Slecht slapen, is in het begin een heel bekend verschijnsel.
Gaat vanzelf beter worden op den duur.
Goed, dat je extra suplimenten slikt en veel water en thee drinkt.
Dat helpt je lichaam sneller te ontgiften.
Succes, en..blijf er bij he!

Kate,
Goede tip misschien om je straatje schoon te houden.
Zal het onthouden voor mijn eigen straatje straks misschien.
Droom nog steeds van mijn huisje met uitzicht op de weilanden.
5 reacties, ben kandidaat nr. 5.
Hoop dat ik uitgenodigt wordt om het te bezichtigen, en dat de andere 4 er niks aan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga weer eens wat zappen op de TV.
Misschien tot later, misschien pas morgen.
Vandaag al genoeg gedaan aan mijn forumverslaving.

Desi, dapper van je dat je helder wilt blijven.
Zo makkelijk om nu af en toe je verdriet weg te drinken,
maar het lost inderdaad niets op
(en je voelt je 's ochtends nog slechter ook).
Nu verwerk je alles al.
Sterkte meis! :rose:

Net heeft een goede vriend van ons gebeld.
Zijn vader (oude zuiplap)
is in een dronken bui
in de sloot achter het huis gevallen
en verdronken.
Net van de week gebeurd.
Het was een oude mopperpot (netjes gezegd)
maar het geeft toch verslagenheid.
Triest is dat toch,
hoeveel leed drank kan veroorzaken (en onnodig).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bebe,
Keihard in de tuin werken kan een hele goede gezonde remedie zijn.
Het regeltje tekst kan je volgens mij zetten onder profiel, en dan bij handtekening.
Weet het niet 100% zeker, want is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.
Even uitproberen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...