Spring naar bijdragen

woensdag 24 maart


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heee die jacc,
Hmm klinkt niet echt lekker als je je ouder voelt dan je in werkelijkheid bent..
Weet je, misschien moet je je deze periode daar ff niet zo druk om maken.
Dat je niet drinkt is al goed!
Op een gegeven moment wil je opeens zomaar uit t niets er iets aan gaan doen.
Dan ben je er klaar voor.
Rustig aan geniet vooral van wat je nu wel bereikt, ok??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte ik geniet verder van alles ook wel hoor! Het is voor mij gewoon frustrerend dat ik allemaal dingen in mijn hoofd heb die ik wil gaan doen maar de puf er niet voor heb.. Het zal wel weer overgaan.

Genoeg geklaagd nu! Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof ik mezelf zit terug te lezen jacc
Ik kon in t begin ook totaal niet voor of achteruit.
Daarom wil ik je er echt van laten doordringen
dat dit over gaat, laat het er maar ff zijn....
Hoe lastig dat ook is.
Juist nu doorzetten en neem jezelf serieus.
Hier ff een opkikkertje voor je :present:
En nogmaals geniet wat je bereikt hebt, want t is niet niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denk je hoe je lijf aan het werk is, na al die vergif???
Vergeet dat niet he.
Daarom zeg ik ook neem je tijd nu ff en denk jezelf niet gek met van alles moeten
omdat bijv de zon schijnt en iedereen juist nu actief wordt.
Let it be..
In ieder geval das mijn boodschap aan jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Yvonne, Yalaja, Bolletje, Kate, Ekstertje voor alle feli's.

Fijn Dhendro, dat je je positiever voelt; combinatie van je goede ik met het mooie weer?
Mooi geschreven. En felicitaties met je 13 maanden!

Rapilos, fijn dat het achter de rug is. Weer een geruste gedachte.

Jane sterkte vanavond; paracetamolletjes bij de hand hoop ik?!

Ziezo, weer even bijgelezen; ga nu eerst koken; de kids springen op de trampoline
en zullen zo wel berehonger hebben (dan stelen ze alles wat eetbaar is uit de keuken).
Vandaag studiedag gehad op lokatie, productief geweest. Voelt goed.
Vanavond verder.
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos gelukkig dat alles goed is afgelopen bij je controle

Jane ook zo een nare dag, hoe is t nu met je???

Bebe mooi om te lezen en die nachtmerries verdwijnen vanzelf, als je weer wat rust in je lijf hebt

Nog 1 nachtje slapen Isa...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ari

@Jacc


Het heeft bij mij ook ff geduurd, jacc. Ik ben op 23 augustus 2009 gestopt, en eerst sliep ik echt heel slecht, paar uurtjes per nacht. Ik viel wel in slaap, maar was om 4 uur wakker.


Sinds een paar maanden (ja, inderdaad, met Dormeasan van dr. Vogel) slaap ik wel. En de laatste weken kom ik gewoon mijn bed niet meer uit. Ik kan blijven slapen. Op zich wel lekker, hoor, en ik voel me wel heel goed.


Ik heb steeds gedacht "ik heb 35 jaar stevig gedronken, dan duurt het ook ff voordat het allemaal weer geharmoniseerd is in mijn lijf". En ik heb echt het gevoel, dat het steeds beter gaat.


Juist de laatste maanden (en dat is volgens mij precies wat jij op mij achter loopt).


Heb geduld, dus
;)



Ari, ik zal inderdaad wel te ongeduldig zijn maar dit zit in mijn aard. Toen ik stopte met drinken op 20 december heb ik 2 slechte nachten gehad, daarna sliep ik als een blok. Dit heb ik nu nog steeds, alleen een paar uur na het opstaan (rond 8 uur) ben ik alweer moe en als ik er aan toe zou geven kan ik de hele dag wel slapen. Ik kijk het nog even aan en laat anders bloed prikken, misschien mis ik wel een stofje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Witte, die pluim had ik net nodig. :present:

Mijn omgeving weet niet van mijn blauwe actie, dat heb ik bewust bij mezelf gehouden.
Ik heb zelfs wel eens overwogen een blauwe knoop in te slikken, in de hoop dat mijn anti-drank motivatie hierdoor eens langer zou aanhouden dan een halve dag.
Gelukkig nooit gedaan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine: Nee, als ik depri zou zijn dan zou ik niet lekker in mijn vel zitten maar dat is niet zo, het ontbreekt me gewoon heel erg aan energie, ik wil wel maar kan niet.. Niet dat ik dan in een cirkeltje zou gaan zitten want ik zit er niet zo mee, ik vind het gewoon raar dat mijn geest wel wil en mijn lijf niet...
Bolleke: wat is H.B.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alaine, van harte met je 3 maanden

:rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present:

M'n vernieuwde ik is gewoon zonnig of het nu buiten regent of niet :rose:

Verder woon ik natuurlijk in een zonnig land. 3 jaar geleden heb ik dagen- en nachtenlang
midden in bosbranden vastgezeten. In de zomer is het hier soms al boven de 40 met die
branden een gevoelstemp van boven de 50. Ik vergeet niet meer hoe blij ik toen was met regen.
Ik heb toen gezworen dat ik nooit meer zou klagen als het regent; dus laat het weer maar
lekker zijn zoals het is; ik vind het wel best ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...