Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ben je terug thuis nu?Wanneer komt je man thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Kan iemand mij bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Vie, Is, VM ja ik ben terug thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Coco nog vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Em heb mijn nr. Pb gestuurd! Je kan altijd bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Jeetje wat een verhaal...hoop dat iemand je nummer heeft en je nu belten wat Isa zei...je leek zo zeker van je zaak...hoe mis kan het dan gaan:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Bellen Emma!! Anders kan ik jou ook niet bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Em:present: Ik heb je mijn nr, via een p.b. naar je toe gestuurd dus als je wilt, je bent altijd welkom met een telefoontje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Al iets gehoord Bollie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 oepsssmoet dochter ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Emma! stay on line!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nee nog niet Nieneke maar als Emma zin heeft kan ze in ieder geval mensen bellen. Misschien doet ze dat wel, maak me dan toch een beetje ongerust. Maar we wachten gewoon maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Kee ! Co tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Goh, voel me een beetje....ja hoe moet ik het zeggen, niet prettig. Er komen toch weer herinneringen van de laatste keer dat ik zelf gedronken heb. Nu zit Emma in die zelfde situatie, en morgen met een kater. Bah wat ontzettend vervelend voor haar. Ik hoop maar dat ze iemand belt en toch een beetje kwijt kan zodat ze de drank kan laten staan. Wat naar allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Goeie middag Jacc. Hoe is vandaag jouw dag verlopen? Heb je een beetje kunnen genieten van het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ben ook gelijk weer weg want ik word net gevraagd of ik even op een hondje kan passen..Isa: heel veel succes morgen en laat ze zien dat jij de juiste bent voor de baan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nog even dan, hoi Bol, ik moet zeggen dat ik een heel erg lang middagdutje hebt gedaan.... Voel me prima, alleen ontzettend moe de afgelopen weken. Ik ben blij dat ik nu niet werk anders had ik ieder middag over mijn bureau gehangen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Jacc,Vinger is ingepakt!!Z. houdt van escargots met look en kruiden!Tja Bollie meer kunnen we niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ben er weer, oppassen was niet meer nodig.Even zonder gekheid: ik ben echt de afgelopen weken zo moe, niet normaal... Ik slaap uitstekend, heb een normaal ritme en kan ieder middag rustig nog 3 a 4 uur bijslapen zonder dat mijn nachtrust in het geding komt. Herkennen jullie dit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Vie, nee alcohol was niet mijn probleem, mijn durf om zelf te leven wel. Alcohol en andere verslavingen was gewoon een gemakkelijk middel om niet zelf mijn leven in de hand te nemen maar de omstandigheden laten bepalen. Nu zet ik niet de omstandigheden naar mijn hand maar kies wel bewuster wat ik doe in een omstandigheid, iets wat ik met drank niet kon, drank bevestigde mijn tunnelvisie maar creëerde die tunnelvisie niet, denk ik.Cathy; Marjo; ja vertragen, wil ik ook graag soms, het kan wel zonder borrel; lukt wel aardig als ik maar weg ga uit van buiten-naar-binnen; terug naar simpel, naar eenzaam, is er van binnenuit weer energie dan pas weer naar buiten: hee hallo daar buiten.Kate: mooie tekst over sterven.Heee blije Tas, nog bedankt voor je witte roos, soms kijk ik er naar.Wakkere Coco, als het niet te blauw is Isa; leef je droom, je dromen zijn nu.Emma; je bouwt teveel spanning op elke keer, denk ik; goed, braaf leven maar tegen de verdrukking in en dan plof; gevaarlijk, herkenbaar. Kalm aan meid, rustig opbouwen, mini-stapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Jacc ik weet niet hoe oud jij bent maar het kan te maken hebben met het weer, niet dat we daar nu alles op kunnen gooien hoor maar we hebben best een koude winter gehad. Bovendien erg lang. Je lichaam staat nog niet op de zomerstand.Voor mijzelf, ik zit met een verkoudheid, nu al 3 weken die niet over wil gaan. Wel wat aan de betere hand maar toch nog niet weg. Dat vergt veel van mijn energie. Maar wat meer naar buiten voor je kan geen kwaad hoor. Altijd goed die frisse lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Bol ik ben 48 maar voel me nu veel ouder.. Ik eet denk ik ook niet genoeg fruit, ik koop het wel maar vergeet het dan weer en moet het vervolgens weggooien. Misschien heeft het inderdaad met de winter te maken, ik heb de laatste maanden wel als een beer in winterslaap geleefd, ik ga toch maar weer iedere dag een blokje om lopen, kijken of dit helpt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hallo allemaal ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden