Spring naar bijdragen

woensdag 24 maart


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, voel me een beetje....ja hoe moet ik het zeggen, niet prettig. Er komen toch weer herinneringen van de laatste keer dat ik zelf gedronken heb. Nu zit Emma in die zelfde situatie, en morgen met een kater. Bah wat ontzettend vervelend voor haar. Ik hoop maar dat ze iemand belt en toch een beetje kwijt kan zodat ze de drank kan laten staan. Wat naar allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even dan, hoi Bol, ik moet zeggen dat ik een heel erg lang middagdutje hebt gedaan.... Voel me prima, alleen ontzettend moe de afgelopen weken. Ik ben blij dat ik nu niet werk anders had ik ieder middag over mijn bureau gehangen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer, oppassen was niet meer nodig.

Even zonder gekheid: ik ben echt de afgelopen weken zo moe, niet normaal... Ik slaap uitstekend, heb een normaal ritme en kan ieder middag rustig nog 3 a 4 uur bijslapen zonder dat mijn nachtrust in het geding komt. Herkennen jullie dit??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie, nee alcohol was niet mijn probleem, mijn durf om zelf te leven wel.
Alcohol en andere verslavingen was gewoon een gemakkelijk middel om niet zelf
mijn leven in de hand te nemen maar de omstandigheden laten bepalen.
Nu zet ik niet de omstandigheden naar mijn hand maar kies wel bewuster wat ik doe
in een omstandigheid, iets wat ik met drank niet kon, drank bevestigde mijn tunnelvisie
maar creëerde die tunnelvisie niet, denk ik.

Cathy; :rose:

Marjo; ja vertragen, wil ik ook graag soms, het kan wel zonder borrel; lukt wel aardig als ik
maar weg ga uit van buiten-naar-binnen; terug naar simpel, naar eenzaam, is er van binnenuit
weer energie dan pas weer naar buiten: hee hallo daar buiten.

Kate: mooie tekst over sterven.

Heee blije Tas, nog bedankt voor je witte roos, soms kijk ik er naar.

Wakkere Coco, als het niet te blauw is ;)

Isa; leef je droom, je dromen zijn nu.

Emma; je bouwt teveel spanning op elke keer, denk ik; goed, braaf leven maar tegen
de verdrukking in en dan plof; gevaarlijk, herkenbaar. Kalm aan meid, rustig opbouwen, mini-stapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc ik weet niet hoe oud jij bent maar het kan te maken hebben met het weer, niet dat we daar nu alles op kunnen gooien hoor maar we hebben best een koude winter gehad. Bovendien erg lang. Je lichaam staat nog niet op de zomerstand.
Voor mijzelf, ik zit met een verkoudheid, nu al 3 weken die niet over wil gaan. Wel wat aan de betere hand maar toch nog niet weg. Dat vergt veel van mijn energie. Maar wat meer naar buiten voor je kan geen kwaad hoor. Altijd goed die frisse lucht.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik ben 48 maar voel me nu veel ouder.. Ik eet denk ik ook niet genoeg fruit, ik koop het wel maar vergeet het dan weer en moet het vervolgens weggooien. Misschien heeft het inderdaad met de winter te maken, ik heb de laatste maanden wel als een beer in winterslaap geleefd, ik ga toch maar weer iedere dag een blokje om lopen, kijken of dit helpt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...