Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 de wijze els:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hele goeie tip, Coco, zwart krijg je n.l. als je alle kleuren mengt. Echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ja Isa succes morgen.Ik ga voor je duimen hoor dat je mag blijven,maar gaat helemaal goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Niet dat Els niet wijs is Co !Bedoelde wijsvinger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 weer iets geleerd.. of wist ik dat al ergens diep van binnen:Dhihi grappig Elsa!Ik ga even mijn wasje binnenhaklen en nieuwe ophangen, kan nog net vandaagen dan de piepers schillen en koken want die ga ik straks bakken, met frisse groene saladeerbij en een kipcarbonaad mmmmWellicht tot later allen!VM Misschien moet je toch er even naar laten kijken, naar je vinger! Sterkte,hoor zo wel hoe het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeNiet dat Els niet wijs is Co !Bedoelde wijsvinger!Gelukkig, kan ik met een gerust hart uitloggen!Ik ga me weer even nuttig maken, meld me later wel weer.Bye bye (succes Isa) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Voor iedereen die het vergeten was! Dank zij Els de wijze!http://www.youtube.com/watch?v=Y3EkHAvAfnk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Dat zag ik nog net, VM, lief van je Els de Wijze (hihihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Krak krak hey daar hier komt de Bolle weer ff. Bij iedere stap denk ik "Dit kan de laaste zijn:huh:"Maar we blijven stug doorgaan met graven.Nieneke niet meer onder de kraan houden. Het bloed krijgt dan geen kans om te stollen. Bloeden is alleen maar goed als er vuil in de wond zit. Dit om infectie tegen te gaan.Gewoon een doek er om heen of wat verband en als het blijft bloeden, ff naar de dokter.Je hand ff in een mitella en dan zo dragen dat je hand wat hoger ligt dan je elleboog.Daf die Fo. O dat moet natuurlijk "Dag"zijn maar heb m'n voortanden ff uit gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hey Bollie!!Zit hier al een halve dag met mijn vinger in de lucht! Metdie rauwe ardappel is het bloeden gestopt!Idd kouwe kraan maakte het alleen erger!!Nagel ook beetje gescheurd daarom misschien zoveel bloed!Massa's isobetadine erover gegooid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Pfhoa Is!Als er ne kleine naast je staat die roept neuuuh da's nog niks mama, dan hou je je in hè!Toch diepe snap! Maar wel weer goed!Appels schillen, woensdag fruitdag op school!! Vingers bloeden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Dag dag. Zijn er nog bloedende vingers aanwezig?Ik heb net zo'n verkoopjong aan de bel gehad vanwege een nieuwe energie-provider. Kreeg er geen stok tussen, zo kletste die door. Dus ik zeg op zeker moment: heb je ook pilletjes tegen hoofdpijn?Hoe dan ook, wij willen toch al over naar een nieuwe energieleveraar, dus het gesprek was niet helemaal nutteloos.Door mijn gesprek gisteren met de therapeute weet ik nu, dat ik moet ophouden met op mijn tenen te lopen om aardig te worden gevonden. Ook niet in de nordic-groep volgende week. Gewoon maar eens proberen mijn eigen zelf te zijn.Hoe dat is weet ik niet.Maar ik weet wel dat het een trigger is om te drinken als ik buiten mijn grens ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 whaaaaahahaha isa.....gaan voor die banaaaaaanof niet schillen maar boenen VMde meeste vitaminen zitten in de schil..of een mandarijn hoe is het met je vinger nu? beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Grappig Is. moet hier kijken naar Genie in da house!! Die hebben het ook over bananen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Vienee, geen bloedende vinger hierNou je hebt die stokken niet voor niets bij jegeen zin om aardig te doenlekker om je heen timmerenNee. Zonder dollen. Ik begrijp helemaal wat jij bedoelt. Is heel lastig. Heb daarook best wel last van en is heel erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Zolang ik in de lucht wijs gaat alles goed Co!!Dus nu eten meken met de vinger in de lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 want... hoe ben je jezelf als je altijd eerst uitgaat- in je gedrag - van een ander, en hier dan opreageert. Ik ben heel benieuwd hoe je dat gaat ervaren enne laat je niet gek maken hè, nietsis het waard te gaan drinken. Die "trigger" klinkt eng . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 En Vie!Schrijven ok maar laat mij iets in groep doen????Zal wel meevallen ( hoewel!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Is er iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Niet goed, ik heb gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Emma morgen opnieuw!!Waarom??Ik had een zere vinger en hield het droog!Wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi EmWhat happened?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hij komt morgen weer terug en maandag heb ik voor het laatst gedronken en nu is alles op.Ben vanmorgen wakker geworden.Zoveel had ik gedronken.Ben in het ziekenhuis geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Vertel Emma!,Wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 EmmaRoos ik ben er ook nog hoor.En ook de lieverds die op me hebben gereageerd.Vertel, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden