bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nou Co, lekker berichtje van die smoelsmid zeg. En dan binnenkort met dat vooruitzicht weer naar de tandarts?Ikzelf bewn weer eens begonnen aan de vijver. Doe af en toe wat, en moet daarna hoognodig gaan zitten:PNee ff serieus, ben toch nog wel gauw moe en die rot verkoudheid die er nu al ruim 3 weken zit, wil maar niet helemaal weg. Maar gelukkig voel ik al verbetering hoor, dus moet het binnenkort toch wel helemaal over zijn.Morgen naar Jos om de belastingpapieren in te vullen, en vrijdag een gesprek met de arts en de thuiszorg, over hoe nu verder. Jos slikt veel te veel medicatie en dat is niet goed.Maar voorlopig zit ik vandaag lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Bol en Co,Kom snel even aanwippen, heb vandaag nog niets gelezen, veel te mooi weer.Co, ik heb het vannacht geprobeerd, jouw blauwe tip, maar lukte me niet, hoor.Zelfs het visualiseren van een blauwe KNOOP hielp niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ElsahahahaHoe heb je het gedaan precies met "blauw"?Oh Bollie lekker aan de graaf, jemig wat een gat moet dat niet worden?? gaaf hoor eengrote vijver. Ik ben gek op vijvers! Prachtig!Had er ooit ook een hier mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Elsa,Bij mij werkt "Blauw" wel! Samen met het woord de kleur en herhalen!"Rus-tig" in combinatie met tellen werkt ook wel eens!Of "Niks" met sterren hè Co! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hey Vm inderdaad!Wel serieus concentreren en zodra je de kleur gaat ZIEN ga je in slaap vallen.Je kunt het ook met iets anders proberen Elsa, bijvoorbeeld een andere kleur..misschien heb jij meer met een andere kleur? Je lievelingskleur bijvoorbeeld? Paars? of lila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Gewoon zoals je het zei (tenminste dat denk ik): het woordje blauw in gedachten steeds herhalen en aan blauw denken.Ik ken wel een oud-commissaris Blauw, maar daar ga je ook niet lekker van slapen.Ik had ook een vijver, maar dat was geen succes, groeide ieder jaar verder dicht van hele harde algen.Heb hem jaren geleden dicht gegooid, maar er komen nog elk jaar kikkers op de plek af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ElsaLeuk onderschrift heb je !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hahahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Iemand ervaring met snij wonden en rauwe aardappels,Heb deze morgen in m'n vinger gesneden gaat steeds weer terug bloeden als ik het onder de kraan hou? Heb net vernomen dat rauwe ardappel stelpt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 En ging je de kleur blauw niet zien dan???wat gebeurde er behalve dat je aan blauwe knopen ging denken? leuk kikkers!! kunnen wel veel lawaai maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Idd. Co! Wou het al langer zeggen tegen Elsa!Sammie die omhoog kijkt ! Cool! Wie zong dat ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: CocoEn ging je de kleur blauw niet zien dan??? wat gebeurde er behalve dat je aan blauwe knopen ging denken? leuk kikkers!! kunnen wel veel lawaai maken Ik ging hooguit zwart zien uit irritatie dat het niet lukte.Ik vind het wel zielig voor die kikkers. Kennelijk niet bijster slim, he?Hoi VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Kom er al op Ramses natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 waarom hou je m steeds onder de kraan dan?? Kun je er niet beter een pleister op doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeIdd. Co! Wou het al langer zeggen tegen Elsa! Sammie die omhoog kijkt ! Cool! Wie zong dat ook alweer? Ramses Shaffy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Pleisters drenken door! Koud water doet goed maar helpt niet!! Arme ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ééééén nachie slapen Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 hoe diep is die snee dan VM?Misschien moet het gehecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 zit in de genen... van die kikkers.... vijver bij ELSAAAAAAA:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 dus we gaan je missen de komende tijd Isatenminste in de ochtend (ben ik er ook bijna nooit) en op de dag (ik af en toe, ligt eraan)maarre kom je wel melden hoe het is gegaan morgen? ja toch hè? Tuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 VM, vinger omhoog houden! Welke vinger is het? Pas op met middelvinger in bijzijn van anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Net naast de nagel! Diep pfff, wel pijnlijk en bloed!Is suC6 morgen!Leuk foto Ramses terug gehoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 hahaha ElsaEnAls het gaat irriteren en alles zwart wordt om je heen...dan neem je die kleur toch:Dis geen kleur... oh nee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 De wijze els!Die mag je ook niet te hoog steken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden