fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Bol en Co,Kom snel even aanwippen, heb vandaag nog niets gelezen, veel te mooi weer.Co, ik heb het vannacht geprobeerd, jouw blauwe tip, maar lukte me niet, hoor.Zelfs het visualiseren van een blauwe KNOOP hielp niet.
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Elsa,Bij mij werkt "Blauw" wel! Samen met het woord de kleur en herhalen!"Rus-tig" in combinatie met tellen werkt ook wel eens!Of "Niks" met sterren hè Co!
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Gewoon zoals je het zei (tenminste dat denk ik): het woordje blauw in gedachten steeds herhalen en aan blauw denken.Ik ken wel een oud-commissaris Blauw, maar daar ga je ook niet lekker van slapen.Ik had ook een vijver, maar dat was geen succes, groeide ieder jaar verder dicht van hele harde algen.Heb hem jaren geleden dicht gegooid, maar er komen nog elk jaar kikkers op de plek af.
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Iemand ervaring met snij wonden en rauwe aardappels,Heb deze morgen in m'n vinger gesneden gaat steeds weer terug bloeden als ik het onder de kraan hou? Heb net vernomen dat rauwe ardappel stelpt??
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Idd. Co! Wou het al langer zeggen tegen Elsa!Sammie die omhoog kijkt ! Cool! Wie zong dat ook alweer?
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: CocoEn ging je de kleur blauw niet zien dan??? wat gebeurde er behalve dat je aan blauwe knopen ging denken? leuk kikkers!! kunnen wel veel lawaai maken Ik ging hooguit zwart zien uit irritatie dat het niet lukte.Ik vind het wel zielig voor die kikkers. Kennelijk niet bijster slim, he?Hoi VM
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeIdd. Co! Wou het al langer zeggen tegen Elsa! Sammie die omhoog kijkt ! Cool! Wie zong dat ook alweer? Ramses Shaffy
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Pleisters drenken door! Koud water doet goed maar helpt niet!! Arme ik!
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 VM, vinger omhoog houden! Welke vinger is het? Pas op met middelvinger in bijzijn van anderen
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Net naast de nagel! Diep pfff, wel pijnlijk en bloed!Is suC6 morgen!Leuk foto Ramses terug gehoord!
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 De wijze els!Die mag je ook niet te hoog steken!
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Hele goeie tip, Coco, zwart krijg je n.l. als je alle kleuren mengt. Echt waar
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Niet dat Els niet wijs is Co !Bedoelde wijsvinger!
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeNiet dat Els niet wijs is Co !Bedoelde wijsvinger!Gelukkig, kan ik met een gerust hart uitloggen!Ik ga me weer even nuttig maken, meld me later wel weer.Bye bye (succes Isa)
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Voor iedereen die het vergeten was! Dank zij Els de wijze!http://www.youtube.com/watch?v=Y3EkHAvAfnk
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Dat zag ik nog net, VM, lief van je Els de Wijze (hihihi)
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Krak krak hey daar hier komt de Bolle weer ff. Bij iedere stap denk ik "Dit kan de laaste zijn:huh:"Maar we blijven stug doorgaan met graven.Nieneke niet meer onder de kraan houden. Het bloed krijgt dan geen kans om te stollen. Bloeden is alleen maar goed als er vuil in de wond zit. Dit om infectie tegen te gaan.Gewoon een doek er om heen of wat verband en als het blijft bloeden, ff naar de dokter.Je hand ff in een mitella en dan zo dragen dat je hand wat hoger ligt dan je elleboog.Daf die Fo. O dat moet natuurlijk "Dag"zijn maar heb m'n voortanden ff uit gedaan.
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Hey Bollie!!Zit hier al een halve dag met mijn vinger in de lucht! Metdie rauwe ardappel is het bloeden gestopt!Idd kouwe kraan maakte het alleen erger!!Nagel ook beetje gescheurd daarom misschien zoveel bloed!Massa's isobetadine erover gegooid!
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Pfhoa Is!Als er ne kleine naast je staat die roept neuuuh da's nog niks mama, dan hou je je in hè!Toch diepe snap! Maar wel weer goed!Appels schillen, woensdag fruitdag op school!! Vingers bloeden!
Vie Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Dag dag. Zijn er nog bloedende vingers aanwezig?Ik heb net zo'n verkoopjong aan de bel gehad vanwege een nieuwe energie-provider. Kreeg er geen stok tussen, zo kletste die door. Dus ik zeg op zeker moment: heb je ook pilletjes tegen hoofdpijn?Hoe dan ook, wij willen toch al over naar een nieuwe energieleveraar, dus het gesprek was niet helemaal nutteloos.Door mijn gesprek gisteren met de therapeute weet ik nu, dat ik moet ophouden met op mijn tenen te lopen om aardig te worden gevonden. Ook niet in de nordic-groep volgende week. Gewoon maar eens proberen mijn eigen zelf te zijn.Hoe dat is weet ik niet.Maar ik weet wel dat het een trigger is om te drinken als ik buiten mijn grens ga.
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Grappig Is. moet hier kijken naar Genie in da house!! Die hebben het ook over bananen!
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Zolang ik in de lucht wijs gaat alles goed Co!!Dus nu eten meken met de vinger in de lucht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden