witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Truste ariEmmaroos;)(omdat ik je ingelogd zie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi,Even een felicitatie naar Dhendro en Alaine. :present: Altijd goed te vernemen, dat men zijn doelstelling haalt.Ga zo voort, en...blijf waakzaam.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Alaine ben je er nog? Op de valreep van mij ook nog de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 dank soothe! witte, linkedin is niet perse anoniem, je kunt er ook je bedrijf op zetten zodat je te traceren bent voor andere professionals die viavia van je gehoord hebben.ga verder kijken naar er, nee helaas geen emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 dank fotograaf! slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Deze stokouwe shiftworker heeft z'n zevende avond net werkzaam afgesloten, 't was 'n drukke, die laatste. Nou heeft ie er lekker vijf vrij!De blije vermoeide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Goeienacht vannacht........Haddock, ik heb niet terug gelezen... , maar ik snap er niks van...O, je bent na veel dagen werken nu 5 vrij?MMmmmm zalig joh, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Zo is 't, genieten ga ik.De BBC kijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 He, Cathy, ik ga afsluiten, zit in de film: The Ghost and the Darkness.De trouweloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 't Was 'n mooie film, ietwat overromantised, maar toch.Het is altijd raar thuiskomen in 'n slapend huis, could drive you to drink, dus ik ga maar naar bed.Ben zelf meer van de nachtdienst.De nuvere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden