Spring naar bijdragen

zaterdag 27 maart 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 406
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben mn keuken weer eens aan het verbouwen
Mn koelkast stond niet op een goede plaats en nu past er een buffet kastje wel helemaal precies op die plaats.
Maar nu heb ik dus een koelkast over
Die kan in een diepe voorraad kast
Maar dan moet ik plaats maken en dat betekent alles (en dat is een heleboel) er eerst uithalen, ook de planken en dan weer erin...
Op zich niet zo heel erg want het licht dat-dan-vanzelf-aangaat-als-je-de-deur-opendoet is ook stuk dus die kan ik dan meteen vervangen.
Ok dan. maar dan wel rustig aan. Dus af en toe even zitten tussendoor. En even hier komen kletsen om de stand van zaken door te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fotograaf

Waar is iedereen verder?

Woman zit in de kast, letterlijk
;)

Bol is bezig met een virtuele expositie

En de rest met rode oortjes meelezen??? hihi

Plantjes kopen, krant halen, sigaretten, voor Fran natuurlijk, gebakjes halen, een gratis emmer bij de Jumbo, warme choco drinken, mét, in een nieuwe brasserie, nou ja, zo zo wat.

Haha, die Woman, dat herken ik. even dit maar dan moet ook ff dat en dan dat ook nog en die en zus en zo......tak it easy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu mn krantje lezen en dan straks lekker mopperen dat er nix instaat:devil:haha.
Lekker allemaal off topic maar heeeee, poppelepee.

Alhoewel, zaten in die brasserie. lekker plekkie voor de zatermiddag, de vijf al in de klok. Was een mooie gelegenheid daar wat lekkere biertjes te drinken, wat snacks te eten, dan tegen 18.30 naar het eetcafe te schuifelen, eten en te drinken en dan tegen negenen totaal schicker naar huis:angry:
Ach ja en toen zei Fran;'en dan zeker lekker ruzie maken......:o tja, die kans was best groot geweest.
Dus ook al is het leven niet altijd even gezellig, toch vind ik dit zoveeeeeel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dahahaha dat ken ik Isje. Dat rotspul krult als de #$%^&&%.

Nou ik heb er twee kunnen plaatsen. Zal over een hele tijd, wel eens aan Dar vragen waarom zij er wel drie kan plaatsen en ik niet.:angry:
Maar goed. Ik ben al dik tevreden. En wat eten we vandaag? Taugé met rijst en kip, gesudderd in knoflooksmeerkaas.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond feestje gehad. 3 biertjes waarna ik me op de snacks heb gestort. Rest van de avond aan het water (alcohol en happen gaat bij mij niet of nauwelijks samen).

Vandaag overdag al een keer of 2 in de verleiding geweest om bijna alcohol te gaan halen bij de supermarkt (hier tegenover), maar nog niet gedaan.
Gaat ook niet gebeuren vandaag aangezien ik zo een etentje heb, en daarna een filmavond bij vrienden.

Als het aan mij ligt gaat dat weer zo als gisteravond met drank.

Tevens heb ik niets in huis, dus als ik nu niets haal heb ik morgen ook niets te drinken (met alcohol). Dit is alleen maar goed.

Vooralsnog een weekend zoals ik het allang niet meer gehad heb...

Aan de ene kant geniet ik omdat ik het idee heb dat ik wat aan het bereiken ben.. aan de andere kant en ik chagerijnig (met dank aan niet roken).

Ah well. De positiviteit overheerst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed zo vicster! :D
nou het vriendinnetje vond het eten lekker maar mijn dochter zoals gewoonlijk niet ;) nu zijn ze stenen aan het inpakken en ga ik straks met centjes stenen kopen haha. ikzelf vond het eten iig heeeeerlijk :D

misschien nog tot vanavond iedereen, ga eerst kunstnagels zetten bij mezelf en mijn vriend wil nog even op de cam omdat ik een bril moet! haha.. vandaag getest, doe ik altijd om de 2 jaar en was altijd goed maar nu elk oog -75 dus moet een bril. ach ben nog 28 jaar dus houdt me nog wel jong ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...