Spring naar bijdragen

zaterdag 27 maart 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 406
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn jeweetwelkater loopt ook altijd met zijn pinkje in de lucht, vanwege zonder balletjes. :D
Dar, ik heb van de week gratis nieuwe cartridges gekregen voor mijn nonaC, en die aanbieding komt nota bene nog vanwege een gratis-boodschappen-enquete die jij me maanden geleden eens hebt gestuurd. Zo zie je maar. En ik ben blij met je mee. Leuk hè, zo iets nieuws.

Bol, ik ben een fan van de mode uit de twintiger jaren (van de vorige eeuw) en vind die afbeelding van de dames met hun dopjes op bijzonder mooi. Heb je die echt zelf geschilderd? Mens, je kan rijk worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

O dat is leuk Dar, kom ik ook weer eens bij de Happie. Ja mooi hè, krulhazelaars. Trouwens ik weet nooit het verschil tussen krul- en toverhazelaar.


Wel heb ik bij mijn chinese toko een geluksbamboe gekregen met nieuwjaar, die inmiddels al meer dan een meter hoog is. Die mag binnenkort ook naar buiten.


Leuk, al die tuindingen, daar word ik opgewekt van.



Hoi allemaal, daar ben ik ook weer. Ben nog aan het lezen, maar reageer vast.

Vie, pas op voor bamboe!!!
De wortels gaan diep in de grond een geheel eigen leven leiden. Ze vertakken zich horizontaal en komen overal in de tuin weer tevoorschijn. Voor je het weet zit je tuin vol en ze zijn (bijna) niet meer uit te roeien. Ik ben er al jaren zoet mee.
Dus: nooit in de volle grond zetten, maar in een emmer of kuip ingraven met de rand boven de grond.

Hazelaars krijgen katjes, een ramp voor hooikoortspatienten (zoals ik) :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap em gewoon niet. Homoloopje & zonder ballen.
Wilt u mij dat dan eens uitleggen ? Misschien bent u in de war met een travestiet ??

Ik vind het best een domme rotgrap, wetend dat hier op deze site wellicht homosexuele mensen meelezen en schrijven.
En vooral ook lekker erover doorzagen....
Hou erover op, er is al aangegeven dat mensen het niet leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, schei uit zeg asjeblieft. Het was een grapje.
Ik wil best ook wel grappen gaan maken over dove mensen of kippigheid (heb ik allebei).
Kom op, moeten we ineens helemaal spiegies correct gaan doen?

Mijn kater is in ieder geval vreselijk lief, maar ik kreeg hem pas toen hij al gecastreerd was.
Wel kan ik een voorbeeld nemen aan zijn vasthoudendheid, want wat Mijnheertje wil, gebeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te laat Fotograaf, hij staat al in een hoek van de tuin. ;) We zullen wel zien.
Van mijn veertiende tot mijn 35ste ongeveer heb ik ook erge hooikoorts gehad, wat een narigheid zeg. Van al dat niezen en gesnotter werd ik zo moe. Meid ik wens je er alle sterkte mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik zie dat je je berichtje hebt weggehaald.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen. En homoseksualiteit vergelijken met slechthorendheid of kippigheid is ook geen goed idee. Want het eerste is geen afwijking en het tweede en derde wel.
Ik wil alleen maar zeggen dat grapjes maken soms leuk kan zijn, en ik mag toch hopen dat niemand zich daardoor aangesproken voelt.
Peace?

Bol ik ben iets minder van de stillevens.

Oeps Isa, zo'n allergie schijnt gemiddeld 15 jaar in je systeem te blijven voordat je lichaam voldoende afweer heeft opgebouwd. Bij mij was dat zo, en wat ben ik blij dat ik er van af ben.
Er zijn wel natuurlijke middelen te koop die het leed wat verzchten.
Geniet je van je bijna laatste vrije dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Dar


Ik heb mijzelf zojuist een nieuwe printer kado gedaan :$ :$



Heee, Dar, ik heb zojuist al jouw handleidingen voor Bol uitgeprint. Ik ga oefenen.

Weten jullie dat homoseksualiteit in de dierenwereld net zoveel voorkomt als bij mensen? Alleen weten zij het niet te verbergen...........;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje wat ben ik blij iemand gevonden te hebben die ook problemen het met dat imageshack!! ik ben nondejuu hoogbegaafd,maaar dat gepiel op die pc!!!
met excuses voor de spel/type fouten ik zit wat wrakkig in elkaar
morgen toch maar weer op jacht naar die "ëxota".wordt nu een obsessie !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vm, je link is mooi.
Ik zit al de hele dag met dat liedje in mijn hoofd:
Ja, je bent de mooiste, de allermooiste
De allerbeste de bovenste beste
Ja, je bent de mooiste, de allermooiste
Kijk eens, je neus krult ervan!

Maar Bol, je mag best een stilleven op adb zetten, wie weet vind ik die van jou wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey iedereen :D volg nog niet alles even goed omdat ik nieuw ben haha maar vandaag lekker bezig geweest hier. lekker wezen winkelen want mijn zoontje is bij zijn vader en mijn dochter speelt bij een vriendinnetje dus mama kon lekker shoppen! straks komen de dames hier eten en ik ga van die pannekoekjes maken met gehakt en gyroskruiden met creme fresh etc. ze zeggen beiden dat ze het niet lusten maar mama wil het eten dus hebben ze maar mee te eten :P
altijd dat koken wat de kinderen lekker vinden is een keer voorbij ;) nou iedereen smakelijk eten!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...