tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 hihihi,ik wordt helemaal zenuwachtig maar de raderen die draaien!!zit al vaker te denken als ik weer zo een wedstrijd zieals ik doe geef ik wel jullie de schuld hoor!he gatver!je laat iets bij me kriebelen hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Hihi laat ik toch nog iets kriebelen bij iemand:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Gaat vannacht de klok vooruit ????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Ja Woman, om 01.00 uur wordt het 02.00 uur dus een ietwat korter nachtje vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 He bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 En nu ga ik lekker mijn eerste portie aardbeitjes met slagroom van dit jaar eten dus allemaal nog een fijne avond toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goeie avond die Wing. Ik weet dat je schildert maar ook kunstschilderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 :light::light: Wow wat goed zeg. Heb je ook foto's van je schilderijen? En zo ja, wil je er eentje plaatsen? Ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 ook een gave hermie??? even kort een toelichting en daarna een heel lang epistelhet kriebelt inderdaad al een tijdje bij me en nu is er een oproep bij een psychologisch tijdschriften daar ben ik al een week mee bezig.let op hoog scrollgehalte!!!!!navolgend komt er een begin van een verhaal van nu 25 a4-tjesOei ik groei!!Daar zit je dan...........In het celletje op het politiebureauDe vernedering doorstaan van het wegbrengen door de artiestenuitgangIk hoef niet meer te denken, ik weet het zeker "het is fout met me"De raderen draaien, hoe ben ik hier belandt? Wat heb ik gedaan? Wat gebeurd er allemaal?Dat is niet moeilijk doos!Je hebt weer gedronken en er een puinhoop van gemaakt!Is het dan toch waar? Is het waar dat ik een alcoholist ben?Dit was de aanleiding om "iets" te gaan doen, iets moest er veranderd wordenHet heeft niet geholpen om de politie de schuld te geven, ook niet om anderen de schuld te geven, het werkte zelfs tegen meWat is dit eng zeg! Oorzaak en schuld bij jezelf zoeken.Ik ben toch fantastisch? Ik doe het toch goed? ach die paar borrels, dat is echt niet de oorzaak van dit alles!Pijn in mijn buik, ik heb tegen mijzelf toegegeven dat ik alcoholist benEn nu? Weet ik veel! Ga iemand anders vermoeien!O,o,o dat dubbeleTuurlijk doe ik iets fout, maar dat hoeft een ander niet te weten!Heeft iemand enig idee? Het is verschrikkelijk eng om toe te geven, toe te geven dat de schuld bij jou ligt.Als ik de schuldige ben, moet ik het ook oplossenMaar dat wil ik niet, ik ben er niet aan toe, ik ben helemaal niet zo erg, anderen maken de problemen groter dan ze zijn.En zo had ik nog 1000 uitvluchten.Toch de stoute schoenen aangetrokken en op zoek naar info op het internet, ga tenslotte echt niet met mijn billen bloot bij een verslavingsinstantie!Stel je voor dat ik een bekende tegenkom!Uiteindelijk belandde ik bij de internetsite van alcohol de baas.Online een behandeling volgen? Dat is iets voor mij!! Ik ben toch niet zo ernstig dat ik naar een "instantie" moet, lekker anoniem en wie weet.......leer ik er nog iets van.Een nieuwe verslaving was geboren! De behandeling nooit gedaan bij alcohol de baas maar ze voorzagen ook van een forum, het hek van de dam want iets nieuws was geboren.Zomaar!!! Allemaal mensen die hetzelfde zijn als ik.weet niet of ik het ga doen hoor!moet in ieder geval nog behoorlijk aangepast worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 ik nu snel rennen want ik wordt zenuwachtig doei doeiik lees het later wel!zit nu al te twijfelenneeeeeeee, ik ga rennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 hoi Wing!en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Wing wat mooi zeg. Olieverf? Ik denk het wel. Ik vind het altijd ontzettend knap als mensen op die manier schilderen. Ik bedoel erg dik op zetten.Ikzelf heb het wel eens geprobeerd maar vond dat niet mooi. Ik ken die techniek niet.Pluim voor jou joh;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goed mensen dit was het weer voor vandaag. Weer een dag voorbij. Morgen is nog toekomst maar we kunnen er een uurtje eerder van genieten:wacko:Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Mooi Wing, mooie techniek ook!!Wat een talent hier zeg!!Tas, mooi verhaal, en ja, jij kunt zeker schrijven!! puur uit het hart en met humornog even en je kan niet meer zitten met die struisvogel (al die veren in je ****) hihizou daar de uitdrukking, trots als een pauw vandaan komen??Ik ben dinsdagmiddag wel naar het strand geweest, heerlijk was dat!! lekker temperatuurtje, rustige golven en een leeg strandgefietst langs de duinen, en krijg dan gelijk zin in de 'zomer'Dan valt het vandaag toch wel tegen met de kou, we mochten even 3 dagen proeven aan de lente en de komende tijd wordt het weer de kachel aangeduld is een schone zaak.Morgen ga ik weer naar het strand, maar dan in IJmuiden.Ik ga morgen wandelen met een buitenlandse honden wandeling. Dat is ook een wereld op zich, de wereld van de buitenlandse hondenstichtingen en -fora.zullen morgen wel weer veel galgo's en podenco mixen meelopen.Ach, ik ben er dan weer even uit net als de hond en wie weet kom ik weer wat oude bekenden tegen.Vanavond trouwens niet vergeten om alle klokken een uur terug te zetten anders ben ik morgen te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 hoi allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 zit nu te luisteren naar muziek van the new model army.ultime protest band van engeland, erg goed and to the point en daarbovenop erg goede harde muziek.ben blij dat nog te hebben want het forum is erg kalm zeker op de uren dat ik er op ben.dat iedereen vroeg gaat slapen en een vast ritme heeft is heel goed.is voor mij jammer maar dat het met jullie allen goed gaat is voor mij belangrijker, dus een van harte goede nacht gewenst,groetjes van Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Ik ga ook afsluiten, nog even pret maken met de hond buiten en een heel groot en heel erg lekker toetje eten jammie Ook nog een groen pilletje erin want er zeurt iet aan mn hoofd over dat verjaardagsfeestje morgen, en no way dat ik daar ga en wil drinken. puh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Laat Akelei?? vroeg! morgen is het nu 10 uur Wing, IJmuiderstrand is een superhondenstrandvooral bij strandtent de beach inn, die zijn zo hondvriendelijk dat als jij daar als gast klaagt over hondendat jij er uit gezet wordt.Aangezien mijn hond van oorsprong een zwerver is heb ik daar geen omkijken meer naar in die strandtenthet is soms zelfs zo erg dat hij na 2 kilometer wandelen omkeert en alvast terug gaat .... .. de etterbak!!Akelei, wat een heftige kleuren Toen ik 10 jaar geleden in mijn huis kwam te wonen vanuit een heel klein appartement heb ik het geprobeerd knusser te maken met heftige kleurenrood en geel (oeps)Inmiddels is het nu biscuit-wit en koffiemelk-bruin want op een gegeven moment kwamen de muren toch wel op me af.Deze kleuren bevallen me nu al jaren moet ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Verstandig Woman, Nu hoef je morgen niet te twijfelen!en waarschijnlijk is het feestje ook leuk zonder drank, gewoon meedrinken en kletsen met de niet drinkers!ooh een lekker toetje, zou ik ook wel zin in hebben, maarja dat mag niet van dokter Frank en nu ook met de hond naar buiten! niet voor de pret maar voor de plas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 wederom, Hallo allen, ach niet meer en niet minder, ook al ontbeantwoordt toch van harte gegund aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 goeienavond nog effiesTaps je moet de klok vooruit zetten hoor, niet terug!Je beschrijft idd goed dat het dan vroeger is, maar de klok moet dus op later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goeden avond allemaal,Net thuis van mijn baantje.Bakkie koffie en even kijken hoe het hier is.Zeven weken geleden mijn laatste alcoholische versnapering op Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Hey wat knap Teveel, ik bijna 7 dagen... haha verschil moet er zijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 En nou verder samen op Bebe, ik loop niet uit en jij haalt me niet in.Komen we alle twee waar we willen zijn.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden