Spring naar bijdragen

zaterdag 27 maart 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 406
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harry met drank op rijden zoals je verteld bij gorinchem in die controle, dat je denkt nu gelukkig niet impliceert dat je dat in het verleden wel deed.
ik heb nog nooit met alcohol op achter het stuur gezeten en zal dat ook nooit doen.
heb ik je verkeerd gelezen of hoe zit dat, heb je in het verleden wel gereden met alcohol op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee zeker geen wrong house, ik ben deelnemer van een warm en hecht gezin waar ik nooit afstand van wil nemen en dus zal ik ook nooit actie`s ondernemen die dit ondermijnen, m.a.w. onvoorwaardelijke trouw en steun ondanks mijn comments die dus met een korreltje zout genomen moeten worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Herman,

Niet Lazarus maar wel met een biertje of wijntje of drie op.
En als ik in de ochtenddienst om 5 uur in mijn auto stapte kon ik ook maar beter geen controle treffen.

Klinkt misschien of ik daar trots op ben maar dat is beslist niet zo...:$ :wacko::huh:

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal geen geintje trouwens
Ik heb gelijk! En jullie ook!

Wie deed nooit domme dingen dan
met drank op, of moet je eerst het
één doen om erger te zijn..

Drank is drank is verbergen..

Ik beken, ik verberg...
Is weer eens wat anders
dan Pablo Neruda's
Ik beken, ik heb geleefd

Ik leef!
Verborgen..

Nou en!

Heel wat nou en's..
Loose ends..

Mooi! Herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry , dit onderkennen en niet meer doen is waarschijnlijk de grootste stap die je genomen hebt en de stap die de samenleving het meest wardeerd.
kijk als je jezelf doodzuipt is zonde maar als je er voor zorgt dat niemand hier het slachtoffer van kan worden is een grote verdienste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, Marjo soms letterlijk verbergen zoals ik deed met de fles jenever enz in de schuur.
zoals twee jaar geleden tijdens de kerstdagen, de hele familie hier voor kerst, ik had een totale schaduwvoorraad in de schuur op diverse plekken verstopt.
want het mocht mij niet overkomen dat de familie alles opdronk en ik de volgende dagen een probleem zou hebben.
ik had als een hamster gehamsterd dat ik tot na oud en nieuw genoeg had.
deze drank deed mij echter geen goed , ik stond het met schaamrood op de kaken in een koude schuur naar binnen te klokken.
toen wist ik eigenlijk al dat dit alles totaal niet goed was en uit de hand gelopen, toch duurt het dan meer dan twee jaar om een beetje op de goede weg te geraken, en ik ben er nog steeds niet helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach eigenlijk is maar èèn allesbepalende ommezwaai in mijn leven geweest die alles heeft bepaald en dat is de geboorte van mijn dochtertje drie jaar geleden geweest.
sindsdien denk je in heel andere termen.
je moet en wilt er voor haar zijn ook in de toekomst.
wat je nu hebt met je vrouw en kind wil je goed houden en dat is voor mij althans een heel goede drijfveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...