lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ja die wortels hebben wel vocht nodig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Meestal wordt 1-2-3 4-5-6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Goeie middag Jane. Doe je ook mee?Ja moet jij eens kijken als je die troep bij de wortels gooit wat er dan gebeurd. Een hikkende ladderzatte plant:o WWOOEEHHAAA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hahaha Bolvolgens mij ben jij meer een redder, ipv een trapper Hoi Jane en Tieninderdaad, daarom dacht ik al in kratten (5,6,7,8....) en vocht wel te verstaan in waterzit ook in bier, maar voor een boompje is dat ook niet goed:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tien dan heb je het over de Deense wals (geen Weense) in combinatie met de fokstrot (of hoe schrijf je dat ding) en dan nog een vleugje twist er bij, en dan, hup met z'n allen naar de dokter. Onze voeten zitten in ene achterste voren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tekst even aangepast nav vanmorgen.Dames jullie waren net duidelijk uit de maat:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Bol,hahahahaha,een foxtrot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hey witte soms moét je loslaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Is niet erg als we maar naar de dokter vh vlindernetje gaan Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 dat was nieuwe spelling toch Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ik heb ook een nieuwe...iets met gras .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Loslaten betekend soms idd, dat iets naar je toe komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Die is ook mooi Coco;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 CarolienBegin een beetje iets te begrijpen door tussen de regels door te lezen..wat ontzettend vervelend voor je...Ik weet niet of ik zo geduldig zou zijn...ben niet zo geduldig...en soms helemaal niet..Maar ..doe wat je hart je ingeeft en je verstand fluistert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: witteIs niet erg als we maar naar de dokter vh vlindernetje gaan Bol Ben je nou helemaal bedonderd zeg. Jullie mogen wel kijken hoe mijn kanjer er uit ziet maar wel netjes met de handen boven de tafel blijven hé? Laat ik het niet merken. traliedadieda. Joeghei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Caro,het siert je dat je het even afwacht.Sterkte vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Caro, doos die ik ben maar ik heb geen beschuldigen gelezen. Waar zouden die staan dan?Ja soms doen mensen, vaak onbewust, anderen pijn en dan is het vaak moeilijk om toch die draad weer op te pakken en dingen uit te spreken zonder te gaan verwijten. Bah wat ontzettend vervelend nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik heb inmiddels een nieuw soort verslaving,Patience. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Caro,er is heel verstandig niet op gerageerd.Trek het je niet teveel aan.Als jij van jezelf weet goed gehandeld te hebbenlaat het dan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tientje. Pa watte? Ow is dat niet een kaartspel dat je in je uppie kan doen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 daar hoef je niet geduldig voor te zijnB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 weinig geschreven, wel gelezendus huiswerk is af voor nuop naar het filmhuismillenium IItot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 doei Janeveel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 fijne dag Jane en geniet ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden