BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Bol, maak jij die schilderijen zelf? Prachtige gespierde neger. Wat een mooi lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 " Remedie is rustig leven, niet teveel hooi op mn vork, mediteren en zo nog wat van die dingen waar ik niet zo heel erg goed in ben " Ik zie dat je je antwoord idd al genuanceerd hebt.....Dat je dat weekend hebt afgezegd is al een stap in de goede richting, maar geeft aan de andere kant misschien toch weer problemen omdat je dus niet kan doen wat je wilde... klopt, tis ook heel ingewikkeld om dat probleem aan te pakken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Mar, laat dat kuilen graven maar over aan mensen die er verstand van hebben:DBek op t stuur en we gaan er maar weer voor. Stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hahaha, kijk je wel uit voor je tanden bam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Bam. Nou ik schilder na hoor. Maar inderdaad ik vind het zelf ook erg mooi, daarom hangt hij bij mij aan de muur. Moet eerlijk zeggen dat ik die neger wel ietsiepietsie gespierder heb gemaakt. Ik vind dat n.l. erg mooi om iets voller te schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 BamboNet als jij geef ik geen advieshoe zou ik dat ook kunnen en je wilt het zelf ook nietwel een vraag: hoe voelt het om dat allemaal op te schrijven voel je je daar beter van of wordt het eerder slechteren voelde je je ook wel eens zo tijdens je drankperiodezomaar wat vragenverder kan ik je verhaal bijna overtypenbehalve de hoofdpijn dan dat heb ik bijna nooit ook nooit met drank opgeen hersens waarschmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ongelooflijk Bolletje..... Of je het nou uit te hoofd doet , zelf verzint of naschildert...... Echt knap. Kan ik soms best een beetje jalours op zijn hoor (maar dan wel op een gezonde manier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Bol, ken jij die neger dan???? En je bent nog bij je kabouter:huh:;)Tsssssssss......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Alfje Palfje, antwoord volgt, mag eerst ff ontbijten en de honden doen. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tis nou wel heeeel stil geworden hier. Iedereen aan het bijlezen of aan 't ontbijt zeker Ga ik me ook maar even nuttig maken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hé Bam. niet zo slecht denken over mij héNou ik moet je zeggen dat zo'n neger hier welkom zou zijn hoor, niks op tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Oké BambiIk wil ook graag overal een antwoord op:DWat me intrigeert is ook je 2e alinea: je zegt:Hoe erg zou het zijn dat ik niet meer kan wat ik kon. Zou? Kan je het nu nog wel of kun je nu dingen niet meer? En waar ligt dat aan?Miss stel ik teveel vragenvraag ik me af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 En wat ga je dan met zo'n neger doen BolEen kopje thee drinken met een Mariakaakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 goedmorning deze morgen,Bambam, je geeft het antwoord inderdaad zelf al rustig aan doen, de helft doen van wat je vroeger kon (of dacht te kunnen als je maar genoeg drank achter je kiezen had)en niet vergeten dat dat pijnlijk is, dat dat een rouwproces is!en dat er niks mis is om je daar zwaar ships onder te voelenmaar misschien proberen wel wat minder boos op jezelf zijn, wat meer verdrietig zijn en milder naar jezelf toe zijn.zoals mijn therapeute altijd zei (en dan kon ik haar wel wurgen), het is zoals het is en het gaat zoals het gaat en dat moet je leren verdragen.Alf, het kan soms helpen om het op te schrijven om er achter te komen dat je rot voelen ook bij het leven hoort en dat iedereen daar last van heeftOok kan het helpen om het te kunnen relativeren want in ons hoofd kunnen we de dingen zo enorm groot en zwaar maken waardoor we vaak nog meer lijden!Het leven is geen rozengeur en zonneschijn, ook minder fijne gevoelens horen er bij en als je dat toe kan laten, gaan ze uiteindelijk ook weer voorbijaj dus toch een wijze raad!ja sorry ik kan het niet laten hoor!!Ik ga mijn tas pakken en mezelf opdoffenIk mag zo naar het strand met mijn hond en nog 40 andere honden (en mensen), een buitenlandse honden wandeling Ik heb er wel zin in, lekker uitwaaien, foto's makenIedereen sterkte vandaag, en een fijne dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Vroeger werkte ik 32 uur, ging regelmatig uit, deed van alles wat de wereld van mij verwachttealleen was het geen leven voor mij maar overleven, aan eisen en verwachtingen voldoen die anderen steldenmeerennen in het leven omdat het zo hoordeOp dit moment werk ik 12 uur in de week en dat voelt als 40vallen mijn vrienden een voor een af omdat ik er zo moe van word, geen zin in heb en liever alleen benben ik nog steeds alleen en soms ook best eenzaamheb ik precies genoeg geld om van te leven, geen carriere, geen mooie spullen om me heenen toch... ben ik best wel gelukkig, want het is wel wat bij mij pastHet is mijn leven en niet het leven wat anderen vinden dat ik zou moeten volgenhet is mijn tempo en dat ligt lager dan de gemiddelde mensga ik te snel en pas ik me aan dan moet ik daar steeds weer voor boetendus dat leer ik ook steeds meer af.Tuurlijk kan ik daar soms flink van balen en ziek van zijnmaar het helpt me niet verderdus beter is het om te accepteren dat het zo isen nu moet ik echt weg!!nogmaals iedereen een fijne en rustige dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 TapsDat 'je rot voelen' ook bij het leven hoortdat is me ondertussen duidelijk geworden het hoort vooral bij een alc. loos leven blijkbaar, want daarvóór voelde ik me beduidend minder rotNu al bijna 5 maanden ellendemet af en toe en oplevingIk heb de handicap dat het opschrijven van alleellende leidt tot een meer ellendig voelenhet is wentelen in een bad van droevenisde kraan openzetten zodat er nog meertreurnis vloeit, totdat het bad overstroomtIk zoek de stop, kan hem niet vindentast in het duister..Ik had de drank nodig om in balans te blijven zoals een ADHD'er Ritalin nodig heeftdat moet jij wetenJammer alleen dat die vermaledijde drankwat vervelende bijwerkingen heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Darheb laatst ook een printer geïnstalleerdwas een makkiezelfs voor mij..en jij bent toch veel handigerdacht ikMoet de belastingen nog doen vandaag#$%terwijl hier nog de zon schijntbuiten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfEn wat ga je dan met zo'n neger doen Bol Een kopje thee drinken met een Mariakaakje? Nou Alfje, ik zou eens kunnen beginnen om te zeggen dat ik hem na wil gaan schilderen, en verzwijgen dat ik dat al gedaan heb. Wil hem dan het liefst schilderen in een zwembroek want het moet spannend blijven toch? Dan zou ik na verloop van tijd, pijn in m'n rug krijgen en hij gaat dan als tegenprestatie, mijn rug masseren. Ja en dan maar kijken of het nog spannender wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfTaps Dat 'je rot voelen' ook bij het leven hoort dat is me ondertussen duidelijk geworden het hoort vooral bij een alc. loos leven blijkbaar, want daarvóór voelde ik me beduidend minder rot Nu al bijna 5 maanden ellende met af en toe en opleving Ik heb de handicap dat het opschrijven van alle ellende leidt tot een meer ellendig voelen het is wentelen in een bad van droevenis de kraan openzetten zodat er nog meer treurnis vloeit, totdat het bad overstroomt Ik zoek de stop, kan hem niet vinden tast in het duister.. Ik had de drank nodig om in balans te blijven zoals een ADHD'er Ritalin nodig heeft dat moet jij weten Jammer alleen dat die vermaledijde drank wat vervelende bijwerkingen heeft... Alfje grote vriend, die ellende heeft er, denk ik, altijd al gezeten. Nu nu je het leven nuchter kunt zien, komen die gevoelens naar de opervlakte, die je vroeger zo ver weg hebt gedrukt.Wat je zou kunnen proberen is, op een afstand te kijken naar jezelf. Jezelf te zien als een ander iemand, waarover jij schrijft. Ook zou je kunnen proberen om die "ander"raad te geven want jij weet als geen ander hoe die "ander"zich voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 DarZie je wel hoe handig je bent..Bijzondere bank heb je..BolNa het naschilderenkomt het bodypainten denk ikmet verve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfBol Na het naschilderen komt het bodypainten denk ik met verve Wat dacht je van slagroom? Dan wordt het nog spannender, en goedkoper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Kijk daar is Wittekan ik het meteen over haar onderschrift hebbenwant dat klopt voor het stoppen met drank:ik verwachtte daar veel vanhet werd een grote teleurstellingToch klopt het niet altijdhet houdt me bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nou dan maak je me wel nieuwshierignaar wat er dan niet precies klopt aan die zin Alf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Koffie er bijzwarte koffie uiteraardmet slagroomdie slagroom moet er ook weer af Boldat emootje aan het eindverwijst daarnaar denk ik naar de verwijderingsmethode... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden