witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Wow das heftig daar bij Bol.Het treft altijd dubbel zo hard als je mensen kent.Hoop maar dat het ondanks dat nog redelijk is afgelopen.truste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Door, door, doorOp mijn netvlies gebrandIn mijn hersens gegrift..Gooshe Frabba!!Isa: geef het wat tijd!Je maakt enorme sprongen..Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Maar ik ga naar bed, morgen naar de tandarts, dus zal niet zo goed slapen..Isa Ja, had gewoon dat gevoel en tussen de regels en herkenbaar...bij mezelf...Ik wens je veel sterkte, jij zult ook nog wel even malen ben ik bang.ik kan wel gaan zeggen allemaal positieve dingen, maar die weet je zelf ook wel,...tot morgen Wittejij ook natuurlijk nog een goede avond en ja ik was blij hier te schrijven!Slaapse allen Ben moe, en teleurgesteld ...Wing... tsja wat een wereld Wing...jammer dat je het niet uitlegt maar roept en wegrent...Het raakt me wel... Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik ben het met alles wat je zegt tegen iedereen eens Cocodus ik ga het niet herhalen.Ik ga ook lekker slapenWeltrusten voor iedereenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Lieverds, zijn jullie nog wakker?Ik wil jullie graag eindelijk iets zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi Isa, en wie nog meer meeleest,Ik wil jullie zo bedanken voor alle steun de vorige week.Het gaat nog steeds niet goed met mij maar ben sinds vandaag weer in staat om achter de pc te kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nog even verder anders moet je soms zo lang wachten.Ik heb veel en lang met iemand van het forum gebeld en gisteren alle pb's gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik luister ook nog mee Emma, nog even want moet morgen vroeg op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dag lieve VM,Jij ook bedankt voor je lieve woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Gaat het weer een beetje Emma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi Emma:present:blij dat je weer terug bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hey Babble, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Een beetje is het goede woord.Ik was zo ziek en zo depressief en ik kan op dit uur een hel lang verhaal schrijven maar dan moet je nog een uur wakker blijven maar oh wat ben ik jullie dankbaar allemaal.Maar heb pas gisteren weer wat gelezen op het forum en ook jullie pb's.Ik schrijf nu vluchtig en wat ik zeg, morgen meer maar het gaat gewoon niet goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Is je man al terug Emma?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Gaat wel, bedankt voor het vragenhet forum is mij de afgelopen dagen een beetje veel gewordenveel dat langs kwam heeft mij emotioneel geraakt maar ik ik maak mijn onderschrift nog wel waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 En Isa ik heb er echt wel van geleerd en misschien wel meer als anders maar ik voel me gewoon echt heel rot en schuldig en wat al niet meer maar bovenal depressief.En ik weet echt hoe dat allemaal komt.Babble ook hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Begrijp wat je bedoeld B.Lees daarom ook vaak mee zonder te antwoorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja hij is nu sinds donderdag weer thuis en was erg boos geweest en verdrietig.Momenteel alleen maar erg blij maar heel bezorgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja Isa en dat ben ik ook zeker maar ook voor hem zijn de ogen nu pas open gegaan en hij heeft de afgelopen week ook tegen mij gezegd dat hij flink in de fout heeft gezeten.Ik schreef niet alles op het forum meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ook hij had zijn onhebbelijkheden en er is hier het een en ander gebeurd waar hij erg veel spijt van heeft maar nu pas inzag wat een pijn en verdriet hij mij er mee deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 E:present:het komt allemaal langs, boosheid, schaamte, verdriet machteloosheidik ken dat Zelf ben ik nu bijna 2 maanden verder sinds mijn laatste debaclehet gaat niet snel en tijd heelt misschien niet alle wonden,vertrouwen komt te voet maar gaat te paardik kan niet voor jou spreken,maar wanneer je volhoudt in de strijddan zul je zien dat er betere tijden zijnen mogelijk dat je dan zegt pluk de dag, want die is zo gek nog niethet zal misschien nooit helemaal hosanna en hallelujah zijnmaar zelf probeer ik inderdaad te genieten van het positievewanneer zich dat voordoetik strijd nog elke dag, maar win ook elke dag wel ietseen medestrijder kan ik wel gebruikeniemand die het kopje er niet bij laat neerhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nog veel sterkte Emma!!!!Is su6 met je job!!!Babble slaapze!!Ik moet nu gaan slapen want morgen om 5h. zijn der wakkere , hypere Sponge bob achtige kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dank je Babble ik ken dat ook van eerder en het ging, dacht ik met mij ook goed de afgelopen tijd maar het was allemaal nep en nu zoek ik de echte EM en die ken ik niet want ik speel al 51 jaar een rol.Ben niet meer van plan om dat te doen.Hoop ook dat jij het volhoudt en er voor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 VM, ik heb geen job meer maar morgen schrijf ik het allemaal want volgens mij moet jij naar je bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dikke kus Emma ik ga slapen!!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden