BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nanananana, hahahaha. Succes en sterkte met je baliekluivers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 zooooooo heerlijk als alle kids het hele weekend weg zijn en ik me niet druk hoef te maken over wat we gaan eten vandaag!Wij gaan lekker ff uit eten hebben we net besloten! hihikook ze VM!!!!hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ohhhh, ik moet soms zo lachen hier!Bam is niet op haar bekkie gevallen!Maarre ik ga dr uit hoor.Stukkie breien bij de buis of zo.....doeidoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 breien?bestaat dat nog Cath??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Doei doei Cathy brei ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ya, duurt nog lang hé? 14 april? Maar dan kun je, als ze in huis is ook lekkr genieten, want die pups kunnen soms zo ontzettend eigenwijs doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik hou trouwens van breien Cathy! Maar dat wist je miss. al!Tellen hoe meer hoe liever, nijntjes truien , kasjaar (ken je dat of hoe schrujven ze dat, iets als Noorse patronen.)Maar voorlopig duizend maaltijden en zeurende kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isje ik weet het. Krijg binnenkort misschien een chihuahua van een maand of 8. Die krijgen ze maar niet zindelijk. Of ik ff wil helpen.Ow ik zeg gewoon dat ik, als die kleine hier is, een half jaar minstens nodig heeft om ze zindelijk te krijgen. hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nina geen wonder dat je zo vaak moe bentje lijkt wel een fam.restaurant met al die keuzesik zocht altijd 2 dingen uit met wat ik in huis haden liets dan de kinderen om de beurt per dag kiezenuit die 2. Altijd inspraak (zolang ze het met mij eens waren:D)hoezo manipuleren? kun je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 HelloaNet terug van een gezellige verjaardagGeen behoefte gehad aan drank (of peuken), dus kon lekker genieten. Was wel bijzonder, want het was bij de buikdansjuf, en het was maar een kleine verjaardag, ouders, zussen en een beste vriendin. En ik dus. Dus ik mag nu wel stellen dat we vriendinnen zijn ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Cursus manipulatie graag Jane! Tout suit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Waar blijven mijn idealen van vrije opvoeding! Vrijheid van meningsuiting!Doctrine! Luisteren!! Ik ben de baas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 VMik wil mijn moeder wel effe sturen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Halloooo allemaalhey womanleuke vriendin heb jij dan hè?! ben je er blij mee?Je bent toch ook gewoon leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Zou da helpen Co?? Graag dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 gewoon eten wat de pot schaft!Hoezo keuze?Ik ben veeeeeeeeeeeeel te liefen veeeeeeeeeeeeeeel te aardigen niet consequent genoegdaar bedoelt mijn moeder mee dat ik mijn kinderen zélf laat denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Na al het werk zijn er toch nog die zeuren!Hier zeggen we als je 't nie wil legje kop der dan maar naast!!!!!!!! Grrrrrrrrrrr!!Als mam denk je dan toch weer, ze moeten toch eten!!!Enfin! Ik eet mijn kolen met gember en koreander! Maar wat een energie voor niks!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Net ff een d.v.d gekeken. Er was iemand die in 8 dimensies kon kijken. Wat het inhoud weet ik niet maar het klonk wel heel geleerd hoor. 'k mag blij zijn als ik er 3 zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 De vierde mag er ook nog bij Bollie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hey Vlaamsche DeerneNiet te sappel maken, je doet teveel je bestmaar tegen dit tijdstip zou je toch ook verwachten dat alle rauwe bonen zoet worden Volgende keer patatje mét op zondag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nieneke vroeger zag ik er soms maar 2. Is da wa:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Oh Bol dat is mijn broerik kan het ook, zie je nu ook zitten achter je pc-tje met die dikke gevulde koek in je linkerhand en je mond vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 en nee.. ik heb niet gedronken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Die vent was er helemaal scheel van geworden zeg. Kon met zijn linkeroog in zijn rechterbroekzak kijken.Nee Co dat was vanminddag, dus wat jij nu ziet is een naschouwing i.p.v. een voorschouwing:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ohw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden