witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ja gaat lekker hoor hier AkeleiJij bent ook lekker bezig he, tenminste zo klinkt t wel?Good for youDeze ff voor jou:present:
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ik vind het prima Wing. Kijken of we Hermie blij kunnen maken met onze schilderkunst.
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Trusten Caro en een likje terug aan Max.
Otje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ik ga alvast mn pecee uitzetten en kijk dankbaar terug naar een gezellige fijne dag zonder drank x
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Goedenavond allen,Ik open net de site, blijk ik nog ingelogd te zijn. Sinds de afgelopen nacht.Nu eerst maar even wat bijlezen, is toch moeijlijk typen met 1 hand (in de andere zit een ijsje)
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Dat vind ik mooi om te horen AkeleiBen echt blij voor jedat verdien je nl wel!Metr kleine stapjes kom je ook waar je zijn wilt.Truste Caro enne geen likje terug hoor voor max:oLekker he Isa,gewoon lekker je kop erbij houden nu.Niks wegdrinken, je zou t alleen maar uitstellen+ een kater op de koop toe hebben
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Isa, stand up for your rights!Welterusten allemaal..... tot morgen weer...xxx
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Klopt Akelei dat zijn twee schilderijen die ik gemaakt heb.
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: Carolien.................Doet me denken aan Toon Hermans:Ik zit hier voor het raam, mij stierlijk te vervelen.Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen........................Is van Wim Kan
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Goed lieve mensen. De comp. gaat weer uit en ik zo naar bed. Ff hart van Ned. kijken want ik ving net met een oor op dat hier in Boekel er iets naars gebeurd is. Nou zijn er hier vanavond al een paar ziekenauto's met zwaailicht en een flink lawaai voorbij gereden.Trusten.O dat ongeluk is een 100mtr. bij mij vandaan.
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 He, bah wat naar Bol...Dat zijn geen leuke dingen.Herkenbaar Coco,Je wil soms geen adviezen geven maar somsmoet je gewoon ff iets zeggen he.Ik herken precies wat je zegtZonder dat je het wil, heb je al iets getikt
suusje777 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ik wil even aangeven dat ik meegelEzenhebmaar ben net terug dus doe het even rustig aan ook invbm lcht hartifarct en het niet slapen dor de psychoses en is me allemaal nog even te veel.sorrydaarvoor,morgen doe k mn best om weer mee t schrijven heb net 11 verplichte tabletten ingenomen en morgen om 8 uur weeer en om 112 uur weer en om 18;00 weer nemen da n de laatste dosis om 22;00dus ben erg moe en onrustig,ik moet wel terug naar de klinek intern en dan 5 weken brrr maar mis de veilgheid wel van de kliniek raar he,ben erg blij bij mn gezin tezijn maaar wik ook graag terug weer de veiligheid i n maar 6 april kan ik terug voor intake dus duimen voor me'[morgen reageer ik op de resrXXXsUUSJE
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Suusje, heel veel sterkte. Isa jij ook!
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Twee hele grote duimen draaien hier voor jou SuusjeIk wens je zoveel sterkte toeIk vind het echt naar te lezen dat ze zo slecht met je omgaan.
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Sussekind.. Suus,Ik wens je waarje je veilig voeltJe redt het!
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ik moet weer aan het werk.Tot morgen
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Bevalt t je weer een beetje op het forum Coco?
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ok, das mooi dat dat de reden wasIk wist dat eigenlijk niet.Ik weet niet of t mooi is dat je nu tijd hebtmaar ik vind t in ieder geval weer leuk dat je er weer bent;)
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Hoop doet leven CocootjeMeer kan ik er niet op zeggenen ik geloof daar ook wel in hoorAls je t neit verwacht komt t opeens Toon Hermans heeft daar een mooi gedicht over"het grote Het"
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Hoi hoi,kom nog even gedag zeggenprachtige film net, erg ontroerendover man die 28 jaar moest wachten op zelfverkozen doodnadat hij verlamd was geraakt door in ondiep water te duiken.
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk neem aan,dat als het forum zich goeddeelsonthoud van persoonlijke wederwaardighedenen zich concentreert op z'n oorspronkeklijke functie,dat er zeker belangstelling zal zijn.Waar gaat dit over???????
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Hmmm onwerkelijk Isa??lijkt er meer op dat de klap nu pas echt aankomt??
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Wereldlijk gezienheb ik momenteel nietsGeen baan, huwelijk,kinderen, vrienden..Geen auto, teeveeNiet eens een plant in huisIk drink zelfs nogNiet eens een pureestamper.. onontbeerlijkWel een huisZegt me nietsHoe komt het dat ik me dikwijls, steeds vakereigenlijk de hele tijd wetenderomheen, besef dat het goed is zoalshet is..Zoveel vragenEr is geen antwoord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden