bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hey die Ya. Hoe is het nu met je wijfie? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Heeeee Bollie,blijft vallen en opstaan he hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 w8ff plaats hem nog een keer het werkt ff niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi allen!Nu nog lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 http://i50.photobucket.com/alb...7/yajala/lotus006.jpghttp://i50.photobucket.com/alb...7/yajala/lotus004.jpgnou hier is ze dan!!!!!ben zoooo blij!!zoooo schattig!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Heee VM,een hele goedemiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Lief hondje Ya. Heb je m nu al weggehaald?Kennen jullie de Klaagliederen??Ben die even heel hard aan het afspelen.... tranentrekkend, waahhKarin78 is al weer van het forum af. Ze heeft een afmeldingsbericht gedaan bij wie is wie...Hoi VM!!!! (nalezen.... poehhh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nee ze is nog even lekker bij haar mama,we hopen haar rond 14 April op te mogen halen!Ze heet Lotus en is nu bijna 6 weken oud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ya wat een mooie lieverd zeg. Die oogjes staan zo goed en lobbesachtig. Daar krijg je een hele fijne hond aan hoor. Ga je nog op vakantie? Ik weet nog wel een vakantie adresje voor die kleine hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 AAH wat ben je toch een schat Bol maar ja we gaan op vakantie maar ze gaat lekker met ons mee!hihi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ow das jammer Ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ik hou je in gedachten Bol mocht het nodig zijn!Nee geen Spaanse geworden,wilde een pup voor de kids aanschaffen,zonder verleden,voelde voor mij en voor de veiligheid van de kinderen beter!Maar alle lof voor degene die daar wel voor kiezen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Klaagliederen, carmina burana, zuipliederen, maar zelf zonder alc. HEEL MOOI8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qjvqY-U9gV0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 van Francisco Durante 'lamentations de Jeremiae'..... sniffBalen zeg.... shag op, moet ik de deur nog uit!!Eerst de spruitjes nog laten zakken hoor.VM: eet jij vandaag ook weer zo lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi Ferry, hoe ga je?Wat een schatjeeeeee Yaya. Scheetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Cathy, K. wil chicken noodle soep, ik wil rauwe witte kool met koreander,, verse chili, gember en citroen.Rijst zijn wij twee het over eens, de rest wil aardappels met kool met melksaus en varkenslapjes!Dus ben er nog niet uit!Ps. Combinatie en daarbij verse groentensoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Cathy, je zou ook kenne stoppe met roken. Gewoon doen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi BB,Het gaat fantastisch. net rondje Nederland gelopen in Arnhem 5km.Ik hoop dat je hoofdpijn overgaat.liefs:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Haha, ik verwachtte al zoiets ja.Het is al mooi genoeg dat dat donderdag moet!VM: wat maak je er een boel werk van joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Fijn Ferry. En bedankt. Liefs terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tja Cathy, dat was ook zo'n inkoppertje...Ik snap best dat mensen de draadjes lang vinden en soms off topic:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Weet je Cathy!Ik heb m'n Kids altijd veel keuzes gegeven! Maar dat maken van duizend verschillende gerechten!! Pffffffffff! Ze moeten maar es leren dat er kindjes zijn die zelfs niks te kiezen hebben en blij zijn met een banaan!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Vm, er zijn keuzes en keuzes. En het is je eigen schuld als jij je kinderen altijd hun zin hebt gegeven. Moeten ze nu ineens blij zijn met een banaan:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Net wat ik wou zeggen Bam!M'n eigen schuld dikke bult! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden