witte Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 das een waar woord van een huis tuin en keukenpsycholoog.Ben onder de indruk en dan voornamelijk waar je dat uit afheb kunnen leiden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Gewoon op m'n gevoel.Niet kwaad bedoelt.Je lijkt me een slim typetje, dat graag de vinger aan de pols houdt.Niets mis mee, zo ben ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik ben voor de bijl gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik zei al dat t een waar woord was;)Hakbijl van Anna?Martine Bijl?Voor welke bijl?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik wilde vandaag met roken stoppen, nu rook ik mijn eerste sigaret.Dat was niet de bedoeling, dus ging ik voor de bijl.Nu dus niet door paffen, maar scherp blijven.Het komt goed. Ook beter met het oog op de copd.Maar wat een dag zeg. Pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Soothe voor de bijl?? huh??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Als ik nu netjes ga slapen, dan blijft het bij één.Niet de bedoeling, maar wel goed, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Kalm aan Jane, ik laat je niet los.We blijven droog. Sorry voor de schok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Mooie kadootjes Vie?Was het een waardig gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Als je wakker wordt telt de eerste hoor vind ik scootheje kunt gerust meedoen nog morgen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hoi hoi, ik heb een heel leuke avond gehad maar kan nog even niet slapen. Wel zie ik dat Ferry vandaag jarig is. Soothe, je begint goed, toch? Weet je nog hoe je stopte met alcohol? Jij bent er blijkbaar niet eentje van ineens, maar als je eenmaal zover bent, ben je er.Dit gaat lukken.Of het waardig was weet ik niet, we hebben veel pret gehad. Maar ik heb vandaag wel heel veel warms en liefs ontvangen, hier en op de mail , en ja, toch ook materiële cadeautjes.Nu ga ik rustig voort met 50 zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 oh sigaretten Soothe:opfffff dacht alja ok moet niet denkenHa Vie ouwetje!En Ferry; van harte gefeliciteerd maar vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Woww, Soothe,Morgen is het 1 april en stoppen we. Ja>Kijk op de draad bij Thema's.....trusten voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nou Heintje Davids gaat nu echt(doet wat voor wat aandacht:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hier nog zo een: dank voor de aandacht!!kussie! en welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 NOu als iedereen dan gaat dan ga ik er maar snel achteraan.Babbel en ShootheJullie ook weltrusten voor straksHeerlijk voor je Vie dat je een heerlijk avondje gehad hebt.Tis niet niks 50:DLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ferry, ouwe reus, van harte gefeliciteerd.De komende drie maanden zijn we even oud dacht ik.Een fijne dag, ook voor je wederhelft.Groet.P.S Er zijn twee ferry's. Ook één met een hoofdletter FNu maar hopen dat dit ferry is.Denk het wel.Trusten meisjes, ik ga ook inpakken.@Witte morgen, wie weet.@Cathy, ik zal bij thema's kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Gunst, ik wilde net een flinke boom opzetten, gaat iedereen naar bed.Geeft niet hoor, slaap wel, goedenacht, slaap gezond en morgen weer fris op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Het is wel, wel wat 50.Vie gewoon doorleven, zonder drank behoort 51 tot de mogelijkheden.Daar gaan we maar van uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 En Soothe, mochten we het volgende jaar niet halen dan gaan we tenminste niet vanwege de drank, toch?Maar ik ga er van uit dat het steeds mooier wordt.En nu slapen, ondeugend jong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden