Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nee Cathy ben niet agressiefhoef niet te harken, heb net de roos gesnoeidlik nu mn wonden want een roos slaat altijd terugheb een wondje aan t hoofdsoort Christusgevoel, klein beetje danEn moet nog steeds aan de belastingen beginnen@#$%%wacht, nu toch agressief...gaan dit jaar controleren op aangifteondersteuning kinderendus even opletten wat ik in ga vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nou dan moet ik het maar alleen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nou joh, dan maar even gaan doorpakken!Doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Bolleke dat had ze van te voren al geregeld hoor met de domina. Naja maar ff doorsnotten (raar woord) en verder de dag door. Nee was zeker geen teken na haar dood maar wel een blijk van liefde voor haar kinderen. Tis ook goed voor haar maar doet me zo'n pijn zoals Emma ook al schreef en dat komt door de goede band die je had.Enfin is weer helemaal niet alco gebonden dus brouw er weer geen klap van vandaag hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hé Alfie, ouwe zeurzanik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 He Soothethe gentlemanalles wel?De Uitstellerige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 chocola eten dan maar http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Ge...heidsvoeding-uit.dhtml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Dat doe ik iddteveel denk iken alleen pure choco hègeen melkIk doe alles om een depr tegen te gaan maar wordt nu door overgewichtweer depri, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Sjonge Soothe dacht dat je het tegen mij had hahaha.Zo nu huppeltrutje uit en eten voorbereiden. Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Mag niet klagen Alfie.Het leven is een golfbeweging, up and down.Vandaag redelijk up.Ga goed ouwe reus!Het klimaat is wel een portie zeuren waard.Blèèèh.:angry:zucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Druppie snotter maar lekker door meid, het kan geen kwaad hoor. En het hoeft niet alc. gerelateerd te zijn. Niemand heeft die regel uitgevonden dus praat maar over wat jij wil, en huil maar hoor.Een virtuele arm voor jou.Goeie middag Alf, Soothe en Cathy. Schijnt bij jullie de zon of is het rotweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 *vraagt zich nieuwsgierig af of hij met zijn 31 1 van de jonkies is hier....* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Bolletje, stormachtig hier = Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nou hier valt het nog wel mee Soothe. Er staat een zonnetje en het waait wat, maar om nu te zeggen de dakpannen waaien van de daken. Nou neu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hier schijnt de zon opeensIdd een golfbeweging Soothvandaag ook een goede daggisteravond veel choco gegetenHaha die foto bij je link Dhenis een vrouw, maar had ook mijn fotokunnen zijn:PTrouwens die Hamersmawijnproever van beroep en schrijverwas op P&W en DWDDlieten ze zijn huis zienafgeladen met flessen wijndie hij dagelijks proeften dan de rest door de gootsteen spoelt..Heb nog boeken, ook van N. KleiVoor in de open haard dan maaro nee die heb ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nu ga ik echt aan de slag...latersPraat rustig verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Slechte vetten Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Dat stoppen met roken is ook zo'n klus!!! Kan me voorstellen dat je eerst een beetje rust wilt.En ja, dat gewicht!!!! Kan ik over meepraten!! Balen hoor. Sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Knap gedaan Vic, gisteravond!!!Zijn we allebei goed door de avond gekomen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Die zag ik nog Soothnog netja slechte vettendus met matedan maarmaar ja kan geen maat houden...Hoge bd heb ik ookdus dan toch maar een blokje meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Veel verzadigde vetten Alf.Niet zo goed op onze leeftijd.Slibben we dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Beweeg je veel Alf? Lopen fietsen zwemmen.Ook goed voor de geest.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goed idee, ook maar een greep gedaan in de paaseitjes!Lekkerrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nee lieve EmmaRoosDat klinkt helemaal niet vaag, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden