Frans Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goedemorgen mensen! Off to work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goedenmorgen allemaal:rose:Vie Proficiat met je verjaardag!:light:Fresh and shine voor allen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Môggu....hier ook present. 3e bak koffie, mmmm ff bijkomen en wat lezen hier.Vie meid: van harte gefeliciteerd!!Word je nu 50? Begreep ik dat goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goede morgen allemaal,Vie van Harte, volgens de weermensen wordt het een ontstuimige dag.Wens ik jouw ook toe, een mooie ontstuimige verjaardag...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ha Teveel,Ik zou mijn graslandje gaan verticuteren, maar moet dan denk ik snel beginnen geloof ik.Hoef jij niet te werken vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ook goeiemorgen allemaal, en speciaal voor vie: van harte meid, geniet van je verjaardag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vie, wel of niet jarig ?:rose:Coco; ik weet niet of het gras hier aan de overkant groener is, maar we maaien niet, we zetten er gewoon een geit op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ha, goeiemorgen,Dank, dank, dank. Jawel, het is vandaag zo ver: 50 jaar.Teveel, dat vind ik een leuke beschrijving. Ontstuimig. Want eigenlijk dacht ik verongelijkt, got wat een takkenweer om jarig te zijn. Zoals jij het zegt heeft het wel weer iets.En we vieren het met Jip&Janneke champagne, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Wat een mijlpaal, 50!!Maak er een fijne dag van Vie!(iedereen trouwens)Dendhro, heeft een geit ook verticuteerfuncties?Zou er zoiets bestaan als een "leengeit?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hee Dar: doe je echt gymoefeningen 's morgens?Best een goed idee.Ik ben elke dag even op het spirituele draadje voor een engelenkaart: helemaal geweldig.Heb net ook een fijne kaart getrokken! Dus nu gaat mijn dag echt beginnen, met frisse moed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 er is er éénjarig hoera! hoera! Geliciflastaart Vie!:present::present::present::present::present:Je tweede jeugd gaat beginnenen ik zou zeggen.............geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 goedemorgen allemaal!!ik weet niet wat het is maar ik slaap als een beerwandeling dus gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Morgen allemaal,Allereerst Vie :Gefeliciteerd Maak er een mooie dag van !!! Hier schijnt de zon, stuur hem naar je toe... Nu effe bijlezen met een bakkie naast me...Wel verwarrend hoor al die draadjes vandaag, maar met een helder hoofd goed te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 daarom ook zo sip Coco!normailiter maar 6 uurtjes nodig maar eigenlijk sinds de winter voel ik me echt een beer met winterslaap en gesnurk erbij.ach welke malloot loopt ook om 5 uur of 5.30 op straat?ikke en ik mis het maar gelukkig weet ik dat alles wat krom is.......ooit weer recht zal komenooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Coco, ja, vreselijk is dat. Ik heb gelukkig alleen maar een groot opblaaskussen gekregen in de vorm van het cijfer 50. Die hing dan gisteravond al wel aan de buitendeur toen ik thuiskwam, maar inmiddels binnen.Wel kreeg ik zojuist een sms'je van een goeie vriend met "grote kus voor sara". Waarop ik, nog niet helemaal wakker, terugseinde: "Kusje terug" alleen maakte ik van de s per ongeluk een t.Eigenlijk lijkt sms'en best op rooksignalen van Indianen. Snel, op grote afstand leesbaar en je moet er een beetje handigheid in hebben.Omdat jullie het zijn deel ik uit van mijn appel-peccanotentaart, met of zonder slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goh alweer iemand van 1960. Ik moet er dit jaar ook aan geloven. Maar fijn dat we zover gekomen zijn. Dat lukt helaas niet iedereen. Wij zijn van een goed bouwjaar blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 yihaa, terplekke gooi ik de kleikuur de deur uit!!kom maar op!mmmm, appel-peccanotentaart, zonder slagroomach, wat een gemenerikken Vie,pff, een opblaas 50 aan je deur, maar gelukkig nog geen draaiorgel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 nah, dat denk ik niet cocoeerder de bedenktijd hoe je nu weer van die ellende moet afkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vie,van harte met je 50e verjaardag.:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Welkom in de club van de Sara's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hier probelem met de p.c. Dus voor alles weg valt,Hieperderpieppiep hoera voor Vie:heart::light:Zo nu nog kijken of ik hem kan plaatsen.Ik heb goed geslapen. Wel gisteren met het douchen een levensgrote verstopping. Dus daar gaan we dadelijk eerst meer mee beginnen.Zucht maar ik heb in ieder geval Vie kunnen feliciteren, das belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Getver Bol, die douche houdt je wel van de straat zeg... eerst al moeten kitten.... hoop dat je straks echt helemaal van af bent hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 luitjes,ik heb de stoute schoenen aangetrokken!voor diegene die ik niet meer spreek vandaageen hele fijne dagen anderen>?tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Moghu Cootje ja vervelend. Ik weet niet waar het van komt maar anders moet ik hem maar weer eens weg brengen want dat moet je geloof ik een keer per jaar doen. Maar we kijken wel.Verder krijgen we ontstuimig weer. Ook ben ik gisteren door Jos z'n dochter gebeld. Ze willen met alle geweld dat ik ook mee erf. Jos heeft dat altijd wel gezegd maar heeft er nooit veel moeite voor gedaan. Ikzelf heb altijd gezegd,"dat hoeft niet, dat is voor de kids"maar iedereen zegt dat ik het verdiend heb. Nou eerlijk is eerlijk ik kan het goed gebruiken hoor, maar raar dat we daar nu al mee aan de gang moeten:( 't Schijnt nodig te zijn.Fonnek ja naar maar het houdt me van de straat. hihihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 hihi, ik ga je voorbeeld volgens tasseke, tijd voor beweging, fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Getver Bol!Ben jij zo vies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden