Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Doen we Woman.Welcome to the club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Wat bedoel je Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosDat is goed Bol. En ja, dat is goed BB, schrijf me maar. Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat ik niet eerlijk over de alcohol ben geweest. Op mijn werk hebben ze er namelijk niets mee te maken dat ik gedronken heb. Verder ben ik eerlijk geweest over de dingen die ik een paar bladzijden geleden aan je heb geschreven. Ik vind het trouwens inderdaad erg vervelend dat je me beschuldigd van oneerlijkheid. De andere forummers krijgen nu een verkeerd beeld van mij. Dat stoort mij. Verder ben ik niet overstuur hoor. Ben ook echt niet boos op je maar heb het liever in het openbaar hier. Dan leren de andere forummers me ook in alle opzichten kennen. Dat schept vertrouwen en vertrouwen is wat ik graag ontvang en zeker ook wil geven. Als ik dit vertrouwen nu kwijt ben doet me dat erg veel verdriet. Oke dan BB says: Destijds vertelde je eerst dat je niets had overgehouden aan je hersenbloeding. Dit vertelde je aan Fran en mij onderweg naar de meeting. Een half uurtje later kwam je daarop terug en vertelde je dat je er toch iets aan had overgehouden. Moeite met concentreren enzo. Je zei ook dat je dat niet wilde vertellen aan je leidinggevende omdat je je baan niet kwijt wilde. Vind en vond ik heel begrijpelijk.Het klopt dat je er nu zelf bent achtergekomen en alles open hebt gespeeld met je werk. Maar dat heb je niet gedaan uit eerlijkheid of oprechtheid, je kon niet anders omdat het niet meer ging! Nogmaals, ik veroordeel je niet, wie ben ik om daarover te oordelen. Ik ben mn werk kwijt maar niet omdat ik zo eerlijk ben geweest hoor.Maar in mijn stukje aan je was dat niet eens wat ik bedoelde met eerlijkheid. Eerlijk zijn naar jezelf ten opzichte van alles in je leven bedoelde ik.Ik heb er ook een heel stuk van mezelf onder gezet. Als ik niet eerlijk ben over het feit dat ik me angstig voel omdat ik niet zo goed weet welke stappen ik de komende tijd moet zetten ben ik niet eerlijk naar mezelf. Oprecht zou je het ook kunnen noemen.Jij zult moeten kijken naar een andere invulling voor je leven. Het werk waar je zo hard voor gestudeerd hebt kun je niet meer doen. Dat is verdrietig en vraagt tijd en rouw. Dat is niet gemakkelijk maar is zoals het is. Ook daarin zul jij, zal ik, oprecht moeten zijn. Als we dat niet doen komen we niet verder. En zou het ons wellicht naar de fles terug kunnen drijven. En dat wil ik niet.Dus dat is ook wat ik ermee bedoelde.Daarnaast schrijf je dat ze er op je werk niets mee te maken hebben dat jij gedronken hebt. Hallo????? Jij drinkt, gaat met een kater naar je werk en moet vervolgens medicijnen uitdelen of weet ik veel wat(ik wet niet meer precies wat je deed).Jij had een verantwoordelijke baan in het ziekenhuis, toch? Of heb ik dat misbegrepen? Als jij niet helder bent omdat je een kater hebt is dat gevaarlijk. Hoeven ze het van mij niet te weten op je werk hoor maar als je daarin niet eerlijk bent naar jezelf...ja, dan weet ik ff niet meer wat ik kan zeggen.(en ga me niet vertellen dat je nooit met een kater naar je werk bent gegaan....)En lieve Em, dat gaat voor mij ook op hoor. Ik hoefde geen medicatie uit te delen, of wat dan ook, maar ik was vaak niet helder en fit. Ik heb de mensen niet altijd kunnen geven waar ze recht op hadden door mijn drankmisbruik. Daar MOET je eerlijk over WILLEN zijn. Niet naar je baas of God weet wat maar wel naar JEZELF! Dat bedoel ik ook met oprechtheid en eerlijkheid.En als ik toch nog ff bezig ben: je leest alleen het stuk over de eerlijkheid. Ik zet er toch ook een heel verhaal onder over mezelf? Dat het zo hard binnen komt bij jou zegt iets over jezelf. Ik wil best kijken naar mijn aandeel, probeer ik altijd te doen, ook al vind ik dat soms erg moeilijk.Je staat voor een aantal keuzes in je leven, zo zie ik het. Sommige dingen zijn rot, heel rot. Het kunnen echter ook kansen zijn, kansen voor een andere invulling, voor een oprechtere kijk naar jezelf. Niet simpel maar het ligt er. Aan jou wat je ermee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 I'm offOmkleden en mooi maken voor het dansen.En een groen pilletje nemen. toedeloe tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Omdat je vanmorgen nog schreef, dat je niet wist of je de refusal nog wel wilde slikken. EmmaroosNu begrijp ik dat je het toch gaat doenDan vraag ik me altijd af, wat heeft er dan voor gezorgd dat je het nu wel wilt gaan doen.Dat vind ik altijd intressante materies zeg maar.(naam vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Oké Woman heel fijn. Misschien willen er dadelijk nog meer mensen mee doen? We zien wel, nu zijn we met z'n drieën en kunnen elkaar helpen herinneren. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 quote: Originally posted by: VieBamBam ik vind dat ook te ver gaan hoor (maar is alweer uitgelogd) om te zeggen dat EmmaRoos niet eerlijk is geweest. Eerlijk gezegd ronduit respectloos en kleppen over iets waar je niks van weet, en er dan wel een heel verhaal over hebben.Ik zou zeggen, ga je mond spoelen met zeep.BB says; de regels van het forum zijn duidelijk. Ik vind dit bericht ronduit respectloos, niet onderbouwend, steunend of helpend. De inhoud is m.i gericht op een confrontatie ipv een gedachtenwisseling over hoe iemand ertoe komt iets te zeggen.Kortom: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Dat vind ik een mooi stuk over eerlijkheid naar jezelf toe BambamDie gaat mee in the pocket.Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Bol, hoelang slik jij die Refusal al? En doe jij naast het forum nog iets aktiefs aan het aanpakken van je drankgebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Dak Witte.Jouw onderschrift spreekt me erg aan lately. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Bam. Nee ik doe naast het forum niet iets actiefs. Ik heb het gevoel dat dat (nog) niet nodig is. Heb al zo veel therapie gehad, dat ik dat voort wel weet. Ik slik nu ongeveer 20 jaar Refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Even tussendoor, voor wat het mag betekenen!Heb wel iets gehad aan BB 's woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hoi VMsteek jij m ook in de pocket Vm?Hoi jacc gaat ie een beetje met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Yep Witte!! Zeker en vast!!En natuurlijk goeien avond voor de rest want ik val hier weer es onbeleefd in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Oh dat bedoel je Witte, Bolletje heeft me eigenlijk over de streep geholpen maar als ik merk bijvoorbeeld dat ik echt moe blijf ervan gaan die pillen weer de deur uit.BB, goed dat je dit geschreven hebt maar mijn bedrijfsarts wist allang dat ik een drankprobleem heb en heeft dit ook besproken met mijn afdelingshoofd.Dit was trouwens iets waarvan ik vond dat dit zijn beroepsgeheim te boven gaat.Maar dit terzijde.met mijn afdelingshoofd is het contact hierna wel veel opener geworden en hebben we er open over gesproken. Ook aan haar heb ik verteld dat ik aan de Refusal was gegaan.Dan nog even iets, ik ben ondanks dat ik dronk nooit met een kater naar mijn werk gegaan want ik was een bingedrinker.Op mijn vrije dagen dronk ik zoveel maar de avond voor een vroege dienst dronk ik nooit.Natuurlijk zie ik jouw aandeel wel van het verhaal maar ik schrok van je beschuldiging van niet eerlijk zijn en dat is niet dat dat iets over mijzelf zegt maar ik ben me van geen kwaad bewust.Mijn collega's hoeven niet te weten dat ik dronk het was voor mij genoeg dat het hoofd, de bedrijfsarts en de arbeidsdeskundige op de hoogte zijn.Dat je zegt dat ik nu zei dat ik concentratieproblemen had en het nu wel moest zeggen is ook niet waar.de test had het al uitgewezen en die test is aangevraagd door de bedrijfsarts en het hoofd heeft het ook gelezen, dat wilde ik zelf.Ik heb alleen gezegd dat ik mij niet herkende in de test.Nu trok ik aan de bel omdat bleek dat de test toch waar bleek te zijn en ik het nu ook voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 haha das zo grappig jou uitspraak zeker en vasthier is het precies andersom vmvast en zekerHeerlijk om dat zo af en toe te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Witte hihi ik ben op het andere draadje al met de billen bloot gegaan, ben blij dat cathy en Vic er nog niet zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ik hoop niet dat je er dan geen nare bijverschijnselen van krijgt.Ik wens je er echt veel succes mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 ik ploeter gewoon verder...Ik heb er nog eentje voor als de nood heel erg hoog is, dan is het nog steeds van 25 naar 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 nou das jammer hee jaccMaar zet niet drinken maar op nr1en probeer idd dapper door te gaan.Ik probeerde het vanmorgen ook ff stiekum hoor.Heb het 4 uur volgehouden om precies te zijn.Maar niet drinken en afvallen staat nu toch echt ffop nr 1 bij me.Ik vloog nu al met mezelf door de bocht, dat ik ff niet wist waar ik het zoeken moest. Toen dacht beter nog wachten en sterker worden in het andere voor ik weer een stop met roken poging ga doen.Moet mn behoeftecentrum uit mn hersenen niet helemaal gek gaan maken natuurlijk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Jacc, zie ander draadje!!Heb tot 10 min.geleden volgehouden maar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Je hebt helemaal gelijk Witte, maar ik ben bang dat ik niet zo kan doorgaan omdat ik echt heel slecht kan ademen. Ik blijf het gewoon proberen, als iedereen het kan moet ik het toch ook kunnen? Ik maak mezelf er in ieder geval niet gek om, morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamBol, hoelang slik jij die Refusal al? En doe jij naast het forum nog iets aktiefs aan het aanpakken van je drankgebruik? Maar waarom die vraag Bam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden