Spring naar bijdragen

01 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé lieve Drup, wat nou meid. Dat is pluut zeg. Heb je niemand waar je ff naar toe kunt zodat je niet met al die ellende alleen blijf zitten. Heb je niemand die ff naar je toe kan komen?
Probeer die borrel te laten staan meid. Dat haalt niets uit en je zit morgen nog eens met een levensgrote kater. Dat is dubbelop lieverd. Toe je bent sterk meis en dat weet je. Laat die borrel staan. Beloofd?
Schrijf hier van je af, hoe moelijk het nu ook is om niet verder te gaan met drinken maar je weet dat je daar niets mee op schiet. Daarmee wordt het niet droger bij je. Alleen maar ellendiger.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje het gaat wel. Watertandend. Pffff
Maar jee, ik beloof jullie plechtig da ik niet zal drinken.
Dan maar een pakje sigaretten wegroken, een zak marsmellows opeten of negerzoenen ofzo. Maar geen alcohol.
I promise
Maar het valt niet mee.....oef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman wat ontzettend knap van je om die belofte te maken wijfie. Je bent een kanjer zeg.
Ik hoop zo dat je ooit eens af komt van die ellendige zucht. Dat geeft toch een hoop spanningen.
Zou je nu vanavond nog gaan buikdansen? Misschien kun je je daar op concentreren?
Deze zijn al vast voor jou hoor.:present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik dacht als je een friese vader hebt, dat je dit dan wel kunt lezen.
Waarschijnlijk is het ook niet goed geschreven maar er staat, kun je begrijpen.

Drup lieverd, laat die borrel staan en je voelt je morgen net zo rot als ik vorige week.
Op giro 555 staat nog geld genoeg om je te helpen bij de tsunami of de gevolgen ervan dan.

Woman, sterke vrouw die je bent.:heart:

Bol, zullen we hem dan maar nemen? Dan doen we het samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie hoe is het nu? Je laat jezelf vallen zo hé? Kom meid pik de draad op en probeer te schrijven. Wees sterk, je kunt het, gooi die borrel weg.
Dat is zo belangrijk nu. Laat jezelf niet vallen meid. Denk aan de gevolgen. Je weet hoe je je morgen voelt. Denk niet dat zien we morgen wel, je doet jezelf geweld aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond buikdansen, en ik zit nu achter de naaimachine, zwarte glitterrok maken, die wil ik vanavond testen. Weet niet zo goed wat er triggert. Misschien de verjaardag van mn vader +++ maar dat denk ik eigenlijk niet.
Gewoon zin in een solofeestje met flessen. Maar dan weer niet in de kater...
Uit gewoonte denk ik. Ik deed dat regelmatig en dan was het best leuk. Alleen na 1.5 fles niet meer en de volgende dag ook niet.
Ik weet heus wel waarom ik gestopt ben. Maar nu dus trek. Mn mond trekt er van samen. Jeemig de peemig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Vie
BamBam ik vind dat ook te ver gaan hoor (maar is alweer uitgelogd) om te zeggen dat EmmaRoos niet eerlijk is geweest. Eerlijk gezegd ronduit respectloos en kleppen over iets waar je niks van weet, en er dan wel een heel verhaal over hebben.

Ik zou zeggen, ga je mond spoelen met zeep.



BB says: Is er weer iets om rotzooi over te schoppen Vie. Als de kippen erbij. Hoe weet jij dat ik er niets van afweet???
Ik schriif over iets waar ik wel wat van afweet. Om de situatie niet te laten escaleren zal ik er hier nog kort iets over schrijven om éen en ander uit te leggen.
Maar ga jij je zonden maar es over denken alvorens iemand te beschuldigen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, het was/is niet mijn bedoeling je overstuur te maken. Als dat het geval is geweest bied ik mn excuses aan.
Ik refereerde aan een gesprek wat jij, Fran en ik hebben gehad onderweg naar de laatste meeting. Nu ik je reactie lees besef ik me dat ik er waarschijnlijk niet goed aan heb gedaan er op de draad iets over te zeggen. Mischien kun jij het je niet meer herinneren of herinner jij je het anders, dat kan ook.
Maar ik deel nu informatie die in een vertrouwelijke context is gegeven en dat had ik niet mogen doen. Ik heb er strakjes niet bij stil gestaan. Nogmaals, sorry daarvoor.

De reden dat ik nu pas schrijf is dat ik na mn laatste posting ben gaan slapen en vervolgens een uur aan de phone heb gehangen en nu pas éen en ander lees.
EM, ik zal je een pb sturen over het wel of niet eerlijk zijn en er dan met je over verder praten, als je dat nog wenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, ik leef mee, geloof me.
ik zou er ook niet aan moeten denken.
Ik ben snel overstuur.

Maar ik moet je ook een beetje oppeppen, toch.
Jij weet ook dat het niets oplost. Ik wrijf het onder je neus, zodat je daar niet je heil in gaat zoeken.

Druppeltje sterke, en ik snap de ellende.

Het gaat om het loskoppelen.
Drank lost niets op. Nu moet je scherp blijven.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed opgemerkt Em, een vader en een Mem. Ik weet niet waarom ik het schrijf maar ik heb natuurlijk een vader en een moeder en een Heit en een MEM.

Haha Soothe, een Friese Heit. Vandaar dat jij soms zo dwars als een hiender bent:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is goed Bol.
En ja, dat is goed BB, schrijf me maar.
Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat ik niet eerlijk over de alcohol ben geweest.
Op mijn werk hebben ze er namelijk niets mee te maken dat ik gedronken heb.
Verder ben ik eerlijk geweest over de dingen die ik een paar bladzijden geleden aan je heb geschreven.

Ik vind het trouwens inderdaad erg vervelend dat je me beschuldigd van oneerlijkheid.
De andere forummers krijgen nu een verkeerd beeld van mij. Dat stoort mij.
Verder ben ik niet overstuur hoor.
Ben ook echt niet boos op je maar heb het liever in het openbaar hier.
Dan leren de andere forummers me ook in alle opzichten kennen. Dat schept vertrouwen en vertrouwen is wat ik graag ontvang en zeker ook wil geven.

Als ik dit vertrouwen nu kwijt ben doet me dat erg veel verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil me graag hierbij aansluiten, mag dat ????
Ik neem dan wel een kwartje of een halfje of een hele, net hoe mn trekpet staat.
Vandaag dus ook eentje nemen.
Elke maandag en donderdag dus, strak plan.
:heart:

quote:


Originally posted by:
bolletje

Goed zo Em:heart: Ik had hem vanochtend al ingenomen. Maar spreken we af dat we hem voortaan samen in nemen? Op Maandag en donderdag? Of bind je je liever niet aan een afspraak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Ik ben nieuwschierig wat je over de drempel heeft geholpen Emmaroos.
Als je geen antwoord wilt geven snap ik dat ook hoor.

Wel grappig Bol eindelijk een "madorefu" cluppie.
Wens jullie er alle 3 succes mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...