Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Herkenbaar Teveel. Typisch een gedrag van varslaving waar geen maat in kan zitten. Heb je het ene niet dan maar het andere maar maat is weg. Lach me soms suf wat mensen hier eten/doen en ik doe ook mee. Laatst nog met zoute drop wat ik helemaal niet mag hebben maja was zielig dus kocht een zakje (zeg maar zak want ook toen al was de maat weg). Deed het netjes in een potje want moest er de hele week mee doen maar een dropje alvast mocht wel. Geloof niet dat ik hier nog iets over hoef te zeggen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan nu ook drogist enzo on line bestellen.
Ik ga dat wel doen voortaan, als ik tandpasta nodig heb bestel ik tandpasta, een voordeelverpakking.
Ik wil niet meer ongewild met een tas vol onnuttige dingen thuiskomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan niet he Alf...
Das niet netjes, vragen hoe t met me is en weer uitloggenB)

En niet veel zin en ook nog zonder je maatje, das dubbel lastig Teveel
Ik wens je evengoed succes en je weet t he...
Als je er eenmaal bent dan valt t allemaal best wel weer mee.

Ik zit aan de aqua mineral con gas (ofzoiets)Vie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Zeg Bolletje


Zullen we nog een appart draadje openen voor het "groene-pilletjes-pact" ??


Misschen dat wel meer mensen mee wilen doen ??


(Bedoeling is elke ma en do een pilletje refusal slikken. )


Ik hoor het wel



Als ik maar niet vergeet te kijken Woman want dat wil nog wel eens gebeuren, maar op zich vind ik het idee toppie. Misschien dat Em. ook nog ff benadert moet worden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Witte, inderdaad, ook nog zonder mijn maatje.
Ga nu uitloggen en wens jullie een heel fijne avond.
Misschien tot straks maar denk het niet, half vijf word ik in de douche en daarna bij de baas verwacht.

Nogmaals fijne avond, lekker frummen (als ik die term een keer mag lenen) en tot morgen..

En Janigje hou je sterk meisje, doe jezelf een plezier en neem die borrel niet.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop ook dat Jannigje morgen de 12 kan bijschrijven
Jammer dat ze weg is..

Klopt hoor Vie!
Zit weinig fantasie aan, maar ja,
Als ik jullie zo hoor, maken jullie van niets toch altijd weer iets
Is t niet met eten dan is t wel met drinken
Ik ben een beetje fantasieloos op dat gebied hoor,
bijv nog nooit van takie takie gehoord zelfs...
Moet bij mij vooral super snel en makkelijk zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieverds,

Goh Janigje verdrietig. En nu uit gelogd? Ik heb in ene een onheilspellend gevoel.

Nou daar gaat ie dan. #@$%^^&%^^&&*& pluten, wat ben ik moe. 'K kon vanochtend niet eens ff zeggen dat ik weg was. Het was allemaal ineens erg druk. Sorrie.
Jos heeft me genegeerd omdat hij erg boos was omdat ik van de week niet geweest was. Dat deed wel pijn omdat ik probeerde het hem naar z'n zin te maken maar hij deed z'n kop amper open. Ik streelde over z'n hand maar die trok hij gauw weg, onder het mom van "O ik dacht dat het een vlieg was"Ja m'n zolen zeg, mij houd je niet voor de gek vriend. De volgende keer zeg ik gewoon "is het niet goed, nou dag hoor dan."Halve zool. mmmmmpppprrrrrggt.
Verder zei de huisarts dat ik een gouden medaille verdiend had omdat ik het zo lang vol hield met dat sjagerijntje maar goed. Voor mij betekent zo'n opmerking van de arts dat ik het toch niet verkeerd doe met Jos en dat het niet aan mij ligt. Toch nog altijd onzeker, doe ik het wel goed.
Ja en verder werkt hij nog steeds niet mee en vind nu de huisarts ook een #$%^$vent. Ach dat was te verwachten. Hij kan die arts niet manipuleren en die laat zich ook niet overbluffen, dus Jos heeft niets in te brengen (gniffeldegniffel)
Goed dat was het weer, Ik voel me goed en volgendeweek vrijdag ga ik er weer naar toe, Niet eerder.
't Is wat hé met zo'n vent. En daar houd je dan van, hoe is het mogelijk.:o:):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Bol das allemaal niet niks.
Ik vind het echt heel knap van je hoor dat je
gehoor hebt gegeven aan je eigen gevoel, bovenop die van Jos
Als er een emo bestond op dit frum,
waar waar iemand zn petje af deed,
dan had ik die hier nu neergezet!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat dit zo herkenbaar is. Maar zie de bui al weer hangen want er is iets mis met de doos kattenvoer dus daar moet ik mee terug. Kom ik weer langs die winkels en de flappentapper maar erger nog dan is het markt daar en daar hebben van die leuke spijkerbroeken, kippenhartjes voor Banjo en heerlijke verse ananas. Zal er wel weer op neer komen dat ik die doos kattenvoor ga omruilen en weer tig euro kwijt ben. Naja is niet zielig want kan het betalen maar niet uitstaan van mezelf. Is ook een vorm van geen maat kunnen houden hoor want telkens als ik die goedkope witte shirtjes zie liggen dan neem ik ze mee en dat er inmiddels 24 ik de kast liggen zie ik niet want kan het niet weerstaan. Zou willen dat ik eens aan de koekjes ging of zoiets want dat is goedkoper en word ik dikker van.

En ondertussen belde de makelaar dat die rare man van openhuis wil kopen maar dan 25.000 minder. Klabaf zeiden we want mijn gezondheid laat het niet zo lang meer toe hier te blijven maar mijn financien zeggen dat dit niet kan maar er is weinig keuze meer. En nu zit ik weer eens gezellig tegen mijn overleden man te schelden dat hij me zo alleen laat staan in deze beslissing. Geloof niet dat hij me hoort en dat is maar goed want zou voor de tigste keer omvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte je bent lief hoor. Ach en ik meen het niet echt van die halve zool hoor. Ik houd nog steeds van die kerel. Maar soms zou ik hem wel eens door de mangel willen halen, op vouwen een rotschop verkopen richting achter, onder in de kast en hem dan een jaartje laten liggen. wwwwwwoooeeeehahahaha:P
Als ik hem er dan uit haal en hij begint weer, em gewoon weer achter in de kast pleuren.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Witte ik vind Spa helemaal niet fantasieloos.
Fantasieloos is eerder, als je een verdovingsmiddel neemt.
Lekker heldere bubbeltjes, hmmmmm!

Bolletje, alweer terneergeslagen door J. Waarom doet hij dat? Hij is toch je kind niet?
Meid ik hoop dat je toch een heel fijne Paas gaat hebben, en ik verf een eitje voor je.
Alleen kan jij dat veel beter dan ik, gezien jouw schilderijen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup hoeft niet meer ik krijg van Vie een geschildert eitje. mmmmmmm
Och Vie, ik ben die tegenslagen wel gewend hoor, en ik moet eerlijk zeggen ik voel me niet slecht hoor.
Met pasen lekker naar buiten want het wordt topweer.;) En weer een week vrij. Jippieeeeee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was niet mijn bedoeling om uit te loggen, dacht dat ik nog "ïn" was, maar ik deed blijkbaar iets verkeerd.
ik ben zo verdrietig omdat ik vandaag weer erg geconfronteerd ben met een grens waar ik niet echt aan wil. Ik ben sinds een paar jaar penningmeester van een groot koor, en vind dat op zich heel leuk werk (tot verbazing van velen) Het kost wel moeite, want ik heb helemaal geen financiële achtergrond, heb zelfs geen boekhouden gehad. Maar ik vond het een uitdaging en ben het gaan doen.
Het probleem is bij mij vaak dat ik meer wil dan ik aankan.
Ik heb in mijn leven een aantal zware depressies gehad en moet heel goed op mijn grenzen letten, en ja............. dat is nu net het lastige.
Zoals gezegd, ik wil vaak meer dan ik aankan en moet daar dan de prijs voor betalen.
Deze keer: weer een depressie en veel teveel drinken "als oplossing". Ik hou mezelf niet voor de gek hoor, wist en weet donders goed dat drinken geen oplossing was/is, maar het maakte het vreselijk sombere leven draaglijk voor een paar uurtjes. Triest toch, herkenbaar?

Het is namelijk teveel voor me, dat penningmeester zijn, Ik kan het niet naast werken. En dat heb ik onder ogen moeten zien. Dat heb ik gedaan en in het bestuur kenbaar gemaakt dat ik ga stoppen en waarom.
Vandaag was er een gesprek met mijn opvolger. die ziet het helemaal zitten, en ik.............
Ik zou opgelucht moeten zijn, maar dat ben ik niet.
Ik weet dat het goed voor me is, maar het doet nu alleen maar pijn.
Kan de toetsen niet meer zien, later misschien meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Janigje. Moeilijk hé om je grenzen te leren zien meis. En aan jezelf toe te moeten geven dat je iets wat je graag doet, niet aan kunt? Je bent zo teleurgesteld in jezelf. Dat doet pijn lieverd. Dan is de drank zooooo dicht bij en wat zou je hem graag willen pakken, ondanks je weet dat het niet de oplossing is. We kennen het allemaal.
Weet dat je niet de enigste bent meid, en weet dat we hier voor jou verdriet open staan en weten hoe moeilijk jij het nu hebt. Maar blijf delen meid want dat is nu o zo belangrijk voor je.
Huil maar, laat het gewoon maar gebeuren, want we zijn dan wel niet heel dicht bij je, maar we zijn er wel voor je.:heart::sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai jai jai Jannigje
Dat moet je pijn gedaan hebben iets los laten waar je zoveel zin in had en voldoening van kreeg.
Dan ging het je ook nog is goed af ook.
Kan me voorstellen dat je daar nu verdriet van hebt.

Is er geen andere klus binnen het koor die je kunt doen?
Ik bedoel de hele boekhouding van een goot koor alleen doen is niet niks.
Misschien dat er klussen zijn die minder verantwoording van je vragen.
Als je dan een mindere periode hebt kun je het tijdelijk even loslaten??

Ik zeg zomaar wat hoor, altijd maar met goed bedoelde adviezen komen is t soms ook niet he,
maar misschien heb je er iets aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...