Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal
Alles goed hier
Gisteravond iets leuks ontdekt,Zowie is helemaal dol op melk. En ik heb het opgezocht en ze mag het hebben, dus daar ben ik heel blij mee, omdat ze zo slecht eet. Scheutje melk over haar brokjes en voilá :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*kijkt op horloge*

zo. 16:20. Even pauze. Nog geen gehad vandaag.
Een hectische dag op kantoor. Maar hij vloog voorbij.
10 minuten en dan is het ook weer weekend
Even een grote bos verse rozen bij de lokale rozenkweker scoren voor mijn ma..
Het is pasen EN ze heeft de rozen verdiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ff tussendoor vallen want kon weer lachen. Moest doggy uitlaten maar was bang niet genoeg peuken te hebben voor de pasen dus hups op de scoot en dat combineren met naar het winkelcentrum te gaan. Kom ik langs de groentenman en die had rettich die je niet zo vaak scoort en vind dat lekker met mozarella, gourgette en zonnebloempitten dus hups in mijn mandje maar toen was het hek van de dam. Langs de warme bakker en die had bruine tijgerbroodjes en dat is weer eens wat anders als het meergranenbrood wat ik altijd eet en het is toch pasen? Langs de dierenzaak en dacht ach nu ik hier toch ben ook voor hun wat lekkers en voorraad meenemen want je weet maar nooit. Toen de slijter (nee denk niet meteen het verkeerde) want alleen hij en ook niet allemaal verkoopt Takie Takie, hops fles in het mandje die inmiddels propvol zat. Toen ik eindelijk bij de sigarettenzaak kwam, want daar ging ik dus voor bestelde ik 2 pakjes maar had had toen nog maar 2.25 in mijn portomoniks dus moest met schaamrood die pakjes pinnen. Erger nog want kreeg 25 cent boete omdat ik pinde onder de 25 euro hahaha. Waar ik het meeste om moest lachen is dat ik altijd voorraad heb voor een hele wereldoorlog maar toen ik thuis kwam vroeg ik me af of ik eigenlijk wel eieren om te koken met pasen. Das dan pech want ik ga de deur niet meer uit want om 2 pakjes sigaretten te gaan halen, meer als 60 fleuries kwijt zijn en dan nog moeten pinnen? Dan maar geen ei hier want morgen zou ik weer precies hetzelfde doen met lekkere kaasjes, goedkope shirtjes enzo. Ja heb wel chocolade eitjes maar die lust ik niet eens.

Scrollen maar weer want druppie heeft een zeurdag zo te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee drup je gaat er een feestje van maken...

Takie Takie is toch dat tomatensap, ik drink ook erg graag tomatensap.
Volgens mij heb ik ook een keer Takie Takie gekocht maar ben toen na de eerste slok gaan gaan of ik niet per ongeluk een fles Tabasco had gekocht, verschrikkelijk wat was dat heet.
Heb niemand zo gek gekregen de rest op te drinken en dus maar in de gootsteen gekiept :wacko:

Maar als je het lekker vindt, geniet er van...
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...